Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 85328 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Marsme

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #100 Gepost op: 17 september 2015, 20:13:31
Hallo mensen,

vanaf vandaag ook aangemeld op dit forum. Vanmiddag eindelijk gebeld met een datum voor het eindgesprek, 14 oktober It is!!
Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Rotterdam, en ook van oktober naar februari doorgeschoven. Ben sinds een kleine 2 jaar al werkzaam als executief vrijwilliger bij de politie.
Leuk om hier alle ervaringen, verhalen en vragen te lezen.

Marieke


Mike.H

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #101 Gepost op: 18 september 2015, 10:14:36
Citaat van: Marsme link=msg=1373330 date=1442513611
Hallo mensen,

vanaf vandaag ook aangemeld op dit forum. Vanmiddag eindelijk gebeld met een datum voor het eindgesprek, 14 oktober It is!!
Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Rotterdam, en ook van oktober naar februari doorgeschoven. Ben sinds een kleine 2 jaar al werkzaam als executief vrijwilliger bij de politie.
Leuk om hier alle ervaringen, verhalen en vragen te lezen.

Marieke

Spannend! Als je dan pas je eindgesprek hebt neem ik aan dat je lang hebt gewacht op dat belletje. Als vrijwilliger heb je trouwens al eens de hele selectieprocedure doorlopen denk ik?
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam


Ronie1992

  • Sollicitant Hoofdagent Rotterdam
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #102 Gepost op: 18 september 2015, 12:11:00
hallo allemaal,

Ik het ook gesolliciteerd als hoofdagent bij de eenheid Rotterdam, de bedoeling was wat ik in week 41 dit jaar zou instromen. Maar die klassen zaten al helemaal vol, dus hoop ik in week 5 2016 te starten.  098uo  inmiddels ben ik belandt bij het antecedentenonderzoek  :)
leuk om alle berichten van jullie te lezen! ik heb er erg veel zin in!

Groetjes, Ronald


Xandra

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #103 Gepost op: 18 september 2015, 13:50:19
Citaat van: Marsme link=msg=1373330 date=1442513611
Hallo mensen,

vanaf vandaag ook aangemeld op dit forum. Vanmiddag eindelijk gebeld met een datum voor het eindgesprek, 14 oktober It is!!
Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Rotterdam, en ook van oktober naar februari doorgeschoven. Ben sinds een kleine 2 jaar al werkzaam als executief vrijwilliger bij de politie.
Leuk om hier alle ervaringen, verhalen en vragen te lezen.

Marieke

Hallo Marieke!

Volgens mij heb ik je gezien tijdens selectiedag A (de sportdag) Ik heb voor eenheid Den Haag gesolliciteerd en een positief rapport ontvangen. Ik ben nu nog in afwachting van het belletje, erg spannend! Hoop dat ik snel ik te horen krijg.
Zijn er meer mensen voor eenheid Den Haag hier?


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #104 Gepost op: 18 september 2015, 15:01:50
Citaat van: Xandra link=msg=1373559 date=1442577019
Hallo Marieke!

Volgens mij heb ik je gezien tijdens selectiedag A (de sportdag) Ik heb voor eenheid Den Haag gesolliciteerd en een positief rapport ontvangen. Ik ben nu nog in afwachting van het belletje, erg spannend! Hoop dat ik snel ik te horen krijg.
Zijn er meer mensen voor eenheid Den Haag hier?
Wel voor Den Haag, maar wij starten over 2 weken al 098uo
Tot op de opleiding ! :)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


MariaMaria

  • Asp.Politievrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #105 Gepost op: 20 september 2015, 23:17:10
Week 5 beginnen in Apeldoorn!  098uo



Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #106 Gepost op: 20 september 2015, 23:21:27
Gefeliciteerd!!!!


Baris Ozdemir

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #107 Gepost op: 21 september 2015, 23:39:36
Beste,

ik heb over 2 weken (begin oktober) een eindgesprek (eenheid midden-Nederland). Hebben jullie tips, wat kan ik allemaal verwachten? Ik wil er goed voorbereid zijn.

groetjes.


ralphc

  • Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #108 Gepost op: 22 september 2015, 09:41:25

Beste,

ik heb over 2 weken (begin oktober) een eindgesprek (eenheid midden-Nederland). Hebben jullie tips, wat kan ik allemaal verwachten? Ik wil er goed voorbereid zijn.

groetjes.

Lees even de andere topics door. Ben je wel even bezig maar daar staat alles is wat je wil weten.

Succes met het Eindgesprek!


Marsme

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #109 Gepost op: 22 september 2015, 13:00:33
Citaat van: Mike.H link=msg=1373451 date=1442564076
Spannend! Als je dan pas je eindgesprek hebt neem ik aan dat je lang hebt gewacht op dat belletje. Als vrijwilliger heb je trouwens al eens de hele selectieprocedure doorlopen denk ik?

Hoi Mike,

heb inderdaad eerder de gehele selectieprocedure al eens gedaan, maar ook nu was het weer erg spannend :-)
Ik heb behoorlijk lang moeten wachten op het belletje voor het eindgesprek, ruim 8 weken! Maar goed...er is nu een datum en ik heb er zin in :-)