Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 85629 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Broodjekaas

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #130 Gepost op: 24 september 2015, 23:26:29
Bij mij gaat het heel anders. Vanmiddag telefoontje gehad voor het antecedentenonderzoek precies 3 weken na mijn eindgesprek. Antecedentenonderzoek wordt ook niet meer thuis gedaan maar op het bureau in alkmaar. Uitnodiging voor medische keuring kan ook elk moment komen want ze hebben mij al aangemeld  ;D 12 oktober mag ik dus voor het antecedentenonderzoek op komen dagen.


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #131 Gepost op: 24 september 2015, 23:30:57
3 weken dan ben jij wel heel braaf geweest ;)


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #132 Gepost op: 24 september 2015, 23:32:53
Citaat van: jimmy link=msg=1375140 date=1443130257
3 weken dan ben jij wel heel braaf geweest ;)
Of ze zijn zo veel dingen tegengekomen dat ze zo snel mogelijk willen praten! :D :P


Broodjekaas

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #133 Gepost op: 25 september 2015, 00:02:40
Nou ben wel is in aanraking geweest met de politie. Maar geen strafblad, halt straf of een andere veroordeling ofzo haha. Vind het ook best raar dat het zo snel gaat terwijl andere al zo lang wachten.


San

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #134 Gepost op: 25 september 2015, 07:46:22
Oh dat is idd wel anders dan hier! Volgens mij komt er hier gewoon nog iemand op huisbezoek. Hoop toch binnenkort ook wel dat telefoontje te krijgen! Ben benieuwd hoe je 'huisbezoek' dan gaat!:D
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam


Broodjekaas

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #135 Gepost op: 25 september 2015, 08:55:51
Ja daar dacht ik ook meteen aan. Degene die mij belde vroeg of ik wist wat het antecedenten onderzoek
inhield en vertelde mij daarna allemaal waarna ze gingen kijken en dat ze ook telefoonnummers van mijn vrienden willen hebben. Dus denk hetzelfde als normaal. Vroeg ook aan hem waarom ik al werd gebeld na drie weken terwijl het normaal zes weken duurt. Hij legde uit dat het ook anders kon lopen en dag het juist lekker was voor mij zodat ik sneller antwoord kan hebben of ik in februari mag beginnen of niet. Kwam in ieder geval heel vriendelijk over heb er zin in.


San

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #136 Gepost op: 25 september 2015, 09:07:14
Jaaa snap ik! Echt ideaal! Je kan t beter zo hebben dan dat je zo lang moet wachten! Succes met het laatste stapje! Maar volgens mij vallen er weinig af op het bgo... je weet tenslotte zelf wat je op je kerfstok hebt en of dat een reden is tot wel of geen anstelling!
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam


San

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #137 Gepost op: 28 september 2015, 14:05:46
JAAAA Vandaag eindelijk gebeld voor mijn eindgesprek!!
6 oktober is het zover! Heel veel zin in. 098uo


Zijn er mensen die het eindgesprek al gehad hebben en die daar iets meer over kunnen vertellen dan die paar regeltjes op de site?
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #138 Gepost op: 28 september 2015, 14:21:03
Citaat van: San link=msg=1375696 date=1443441946
JAAAA Vandaag eindelijk gebeld voor mijn eindgesprek!!
6 oktober is het zover! Heel veel zin in. 098uo


Zijn er mensen die het eindgesprek al gehad hebben en die daar iets meer over kunnen vertellen dan die paar regeltjes op de site?
ik zou op het forum even zoeken op 'eindgesprek' of 'korpsgesprek'. Daar is al veel over geschreven!
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


San

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #139 Gepost op: 28 september 2015, 14:29:58
Top! Bedankt voor de tip
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam