Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 85287 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #30 Gepost op: 30 juli 2015, 19:00:03
Citaat van: murk link=msg=1364439 date=1438241351
As dinsdag de eerste test voor mij in Apeldoorn. Gesolliciteerd voor regio oost-brabant. O0

Succes!  ;)


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #31 Gepost op: 30 juli 2015, 23:07:31
Graag informeren wij je over de voortgang van je sollicitatie op de vacature hoofdagent, niveau 4 voor de Eenheid Den Haag.
Op dit moment zijn de klassen voor week 41-2015 gevuld. Het eerstvolgende opleidingsmoment waar je voor in aanmerking komt is week 5-2016.
Je procedure zal gewoon doorlopen. Dit betekent dat je, als je dit nog niet gehad hebt, je eventueel nog een oproep kunt ontvangen voor de medische keuring of het huisbezoek.
De hele sollicitatieprocedure kan alleen wat langer gaan duren.

 :'( :'(
Maar ik moet nog even afwachten, misschien kan ik alsnog instromen aangezien er 2 kunnen gaan uitvallen tijdens het BGO ;)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #32 Gepost op: 31 juli 2015, 10:32:07
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1364599 date=1438290451
Graag informeren wij je over de voortgang van je sollicitatie op de vacature hoofdagent, niveau 4 voor de Eenheid Den Haag.
Op dit moment zijn de klassen voor week 41-2015 gevuld. Het eerstvolgende opleidingsmoment waar je voor in aanmerking komt is week 5-2016.
Je procedure zal gewoon doorlopen. Dit betekent dat je, als je dit nog niet gehad hebt, je eventueel nog een oproep kunt ontvangen voor de medische keuring of het huisbezoek.
De hele sollicitatieprocedure kan alleen wat langer gaan duren.

 :'( :'(
Maar ik moet nog even afwachten, misschien kan ik alsnog instromen aangezien er 2 kunnen gaan uitvallen tijdens het BGO ;)

Hopelijk kun je gewoon in week 41 beginnen.
Zo niet, dan weet je in ieder geval dat je een plekje hebt voor volgend jaar.
Later beginnen is natuurlijk minder... maar niet getreurd!
Je bent al zover gekomen... dat is toch het belangrijkste.  O0


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #33 Gepost op: 3 augustus 2015, 17:51:52
Citaat van: DieKleine link=msg=1364636 date=1438331527
Hopelijk kun je gewoon in week 41 beginnen.
Zo niet, dan weet je in ieder geval dat je een plekje hebt voor volgend jaar.
Later beginnen is natuurlijk minder... maar niet getreurd!
Je bent al zover gekomen... dat is toch het belangrijkste.  O0

Dat is zeker waar 8)
Stiekem hoop ik nog op een leuk telefoontje, heb a.s woensdag mijn medische keuring.
Weet iemand hoe snel je na je medische keuring benaderd wordt voor het BGO? (en hoelang het duurt voordat de eenheid doorkrijgt dat je medisch goed gekeurd bent. Krijg je daar zelf ook bericht over?)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #34 Gepost op: 3 augustus 2015, 18:52:18
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1365138 date=1438617112
Dat is zeker waar 8)
Stiekem hoop ik nog op een leuk telefoontje, heb a.s woensdag mijn medische keuring.
Weet iemand hoe snel je na je medische keuring benaderd wordt voor het BGO? (en hoelang het duurt voordat de eenheid doorkrijgt dat je medisch goed gekeurd bent. Krijg je daar zelf ook bericht over?)

Het BGO wordt gestart op het moment dat je het OPG formulier ingevuld en ingeleverd hebt. Vanaf dat moment begint het onderzoek. (Dus niet na het behalen van de medische keuring.) Binnen 6 weken wordt er een afspraak met je gemaakt voor een thuis bezoek. In sommige gevallen zelfs voor de medische keuring maar meestal erna. Bij mij kwam het gesprek 5 weken en 6 dagen na mijn eindgesprek. Na het thuisbezoek duurt het gemiddeld nog 2 weekjes voor de definitive uitslag.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #35 Gepost op: 3 augustus 2015, 18:56:29
Citaat van: Rickkky link=msg=1365176 date=1438620738
Het BGO wordt gestart op het moment dat je het OPG formulier ingevuld en ingeleverd hebt. Vanaf dat moment begint het onderzoek. (Dus niet na het behalen van de medische keuring.) Binnen 6 weken wordt er een afspraak met je gemaakt voor een thuis bezoek. In sommige gevallen zelfs voor de medische keuring maar meestal erna. Bij mij kwam het gesprek 5 weken en 6 dagen na mijn eindgesprek. Na het thuisbezoek duurt het gemiddeld nog 2 weekjes voor de definitive uitslag.
Bedankt voor de info, dan is mijn BGO dus al een weekje bezig  e050
Ik wacht geduldig 5 weken af O0
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #36 Gepost op: 3 augustus 2015, 19:02:50
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1365181 date=1438620989
Bedankt voor de info, dan is mijn BGO dus al een weekje bezig  e050
Ik wacht geduldig 5 weken af O0

Ja of ze er al echt mee bezig zijn is natuurlijk de vraag maar het streven is om binnen de zes weken iets met je af te spreken. Ik heb die zes weken ervaren als steeds mijn mail refreshen en telefoon checken op gemisten oproepen.  ;) nu voor mij alleen nog wachten op de definitive uitslag.
Succes met de keuring en je onderzoek. Komt vast wel goed!!


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #37 Gepost op: 3 augustus 2015, 19:08:22
Citaat van: Rickkky link=msg=1365189 date=1438621370
Ja of ze er al echt mee bezig zijn is natuurlijk de vraag maar het streven is om binnen de zes weken iets met je af te spreken. Ik heb die zes weken ervaren als steeds mijn mail refreshen en telefoon checken op gemisten oproepen.  ;) nu voor mij alleen nog wachten op de definitive uitslag.
Succes met de keuring en je onderzoek. Komt vast wel goed!!
Ja dat ken ik ja, mijn mail refreshen is nog nooit zo vaak gedaan.
Hoe werd jij benaderd voor het huis bezoek? Per telefoon of e-mail.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #38 Gepost op: 3 augustus 2015, 19:24:05
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1365194 date=1438621702
Ja dat ken ik ja, mijn mail refreshen is nog nooit zo vaak gedaan.
Hoe werd jij benaderd voor het huis bezoek? Per telefoon of e-mail.

Hij belde. En de afspraak kon al een paar dagen later. Dus dat ging lekker vlot.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #39 Gepost op: 3 augustus 2015, 22:22:36
Citaat van: Rickkky link=msg=1365210 date=1438622645
Hij belde. En de afspraak kon al een paar dagen later. Dus dat ging lekker vlot.
Ideaal, nou ik ga het afwachten.

De anonieme oproepen.............. ???
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.