Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 85279 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Broodjekaas

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #90 Gepost op: 16 september 2015, 16:17:19
Het kan inderdaad erg lang duren. Bij mij duurde het uiteindelijk 9 weken voordat ik het korpsgesprek had. Ik wacht nu ook al twee weken op de uitnodiging voor de medische keuring, geduld is een schone zaak als je in de sollicitatieprocedure zit haha. Je geeft zelf al aan dat je van ipv week 5 naar week 21 bent gegaan misschien dat het daardoor nog langer duurt dan normaal omdat W&S nog bezig is met oktober en februari. Al weet ik dat niet zeker.


Xandra

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #91 Gepost op: 16 september 2015, 16:28:41
Goedemiddag,

Zojuist een account aangemaakt hier, maar lees al geruime tijd alle berichten hier, erg leuk!

Ikzelf had in eerste instantie gesolliciteerd voor niv 4, week 41, maar kreeg een mail van W&S dat ik doorgeschoven ben naar week 5 2016. Dit komt mij persoonlijk ook wel goed uit.
Ruim 6,5 week geleden heb ik een positief rapport binnen gekregen en heb vorige week met ze gebeld, maar helaas kon de dame mij niks vertellen, zij waren zelf ook nog in afwachting van de planning.
Geduld is idd een schone zaak!


abel8720

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
Reactie #92 Gepost op: 16 september 2015, 16:48:42
Net maar weer eens gebeld met W&S. Het is inmiddels 8 weken geleden dat ik mijn rapport heb ontvangen en ik heb helaas nog steeds geen telefoonte gehad voor het inplannen van het eindgesprek.
Heb nu al meerdere keren gebeld en dit was de eerste keer dat de medewerker mijn dossier er bij pakte! Ze wist me wel te vertellen dat ik voor start week 21 ingepland sta! Terwijl ik gesolliciteerd heb voor week 5.
Toen ik dit zei, gaf ze aan dat ik hier over geïnformeerd ben, wat dus niet het geval is.

Meer mensen die hebben gesolliciteerd voor week 5 en wél een mail hebben gehad dat ze op de lijst staan voor week 21?
Hè saskiaa, naar aanleiding van jou bericht ook eens gebeld. Blijkt bij mij precies hetzelfde gebeurd te zijn. Ook zonder bericht overgeplaatst naar week 21. Lekker is dit


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #93 Gepost op: 16 september 2015, 18:08:11
Heb net dus wel de mail gekregen. Staat ook in dat de eindgesprekken waarschijnlijk in januari zullen zijn.
In ieder geval weet ik nu een beetje waar ik aan toe ben. Wachten tot januari dus!


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #94 Gepost op: 16 september 2015, 18:21:38
Ook ik zou voor week 41 gaan en ben door gezet naar week 5. Ga nu de 10e week in na het eind gesprek op afwachting van thuis bezoek. Lijkt me sterkt dat voor week 5 de gesprekken pas in jan zijn. Dat zou betekenen dat mensen ontslag moeten nemen terwijl ze nog niet zeker zijn. Maar mijn 1e kindje wordt binnekort geboren dus heb nog wel even geduld tot nov. Aan wachten ben ik inmiddels wel gewend ;)


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #95 Gepost op: 16 september 2015, 18:34:24
Jimmy, als de vorige posts ook zou hebben gelezen, zou je hebben gezien dat ik zeg dat ik een mail heb gekregen en ben doorgeschoven naar week 21. Voor week 21 zijn dus de gesprekken in januari.


Bram23

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Reactie #96 Gepost op: 16 september 2015, 20:24:22
Citaat van: Sasikaa link=msg=1372946 date=1442403426
Net maar weer eens gebeld met W&S. Het is inmiddels 8 weken geleden dat ik mijn rapport heb ontvangen en ik heb helaas nog steeds geen telefoonte gehad voor het inplannen van het eindgesprek.
Heb nu al meerdere keren gebeld en dit was de eerste keer dat de medewerker mijn dossier er bij pakte! Ze wist me wel te vertellen dat ik voor start week 21 ingepland sta! Terwijl ik gesolliciteerd heb voor week 5.
Toen ik dit zei, gaf ze aan dat ik hier over geïnformeerd ben, wat dus niet het geval is.

Meer mensen die hebben gesolliciteerd voor week 5 en wél een mail hebben gehad dat ze op de lijst staan voor week 21?


Ik denk naar aanleiding van jou telefoontje een mail eruit gegooid. Ik ben ook doorgeplaatst naar week 21. Op zich niet erg, baal er wel van dat het eindgesprek nu pas in januari plaats vindt. Had liever eerder geweten waar ik aan toe ben.


Broodjekaas

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #97 Gepost op: 16 september 2015, 21:28:53
Citaat van: jimmy link=msg=1373036 date=1442420498
Ook ik zou voor week 41 gaan en ben door gezet naar week 5. Ga nu de 10e week in na het eind gesprek op afwachting van thuis bezoek. Lijkt me sterkt dat voor week 5 de gesprekken pas in jan zijn. Dat zou betekenen dat mensen ontslag moeten nemen terwijl ze nog niet zeker zijn. Maar mijn 1e kindje wordt binnekort geboren dus heb nog wel even geduld tot nov. Aan wachten ben ik inmiddels wel gewend ;)

Heb jij wel al je medische keuring gehad? Zo ja hoelang duurde het ongeveer dat je werd uitgenodigd na je eindgesprek?


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #98 Gepost op: 16 september 2015, 21:45:55
Citaat van: Broodjekaas link=msg=1373103 date=1442431733
Heb jij wel al je medische keuring gehad? Zo ja hoelang duurde het ongeveer dat je werd uitgenodigd na je eindgesprek?

Ja heb de vlees keuring al gehad ;) ongeveer 3 weken na het eindgesprek de uitnodiging gehad. En 3 weken geleden behaald.


Mike.H

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #99 Gepost op: 17 september 2015, 11:44:35
Hallo allemaal,

Ik zat in eerste instantie in de ronde voor week 41, maar heb een aantal weken na het eindgesprek (9 juli) ook te horen gekregen dat ik in week 5 2016 begin. Ondertussen de medische keuring op 25 augustus al gehad en nu nog aan het wachten op het thuisbezoek.

Ik heb trouwens gesolliciteerd voor Eenheid Rotterdam! Zijn er nog andere hier die ook voor Rdam gaan??
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam