Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 85261 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Gepost op: 29 juli 2015, 20:56:36
Omdat ik zelf ben verplaatst ben van okt 2015 naar feb 2016.
En het erg leuk is om iedereen zijn vorderingen te zien.
Even een topic gemaakt voor feb 2016 niv 4.

Zoals ik zei was er geen plek meer in okt voor mij.
Ik zit nu te wachten tot ik de medische keuring moet gaan doen.




Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #1 Gepost op: 29 juli 2015, 20:59:16
Goed idee O0
Heb jij echt definitief te horen gekregen dat je start in Februari?
Wanneer heb jij het eindgesprek gehad?

Bij mij hebben ze gisteren tijdens het eindgesprek laten weten dat ik misschien nog kans maak om alsnog in te stromen in wk41 als er iemand uitvalt tijdens het BGO onderzoek. Ze gaven aan dat de kans er groot was dat er 2 personen niet door zouden gaan met de selectie gezien er al te veel in het vooronderzoek over hun naar voren was gekomen uit politiedossiers.
Dus in mijn geval nog een twijfel maar ik heb mezelf er maar op ingesteld dat ik gewoon in WK05 start.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Tibor

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #2 Gepost op: 29 juli 2015, 21:15:14
Hier hetzelfde Jimmy,

Bij mij hetzelfde. Had op 17 juli eindgesprek en mij werd verteld in week 41 te starten (Apeldoorn, klas van 12 man)
voor Noord Nederland. 3 dagen later een mail van W&S: helaas genoeg geschikte kandidaten voor week 41, begind 2016 kom ik aan bod. Februari dus  >:(. Oproep voor medische keuring en veiligheidsonderzoek wacht ik nu af, maar stond in de mail dat het nu wel langer kan duren. Is er bij jou tijdens het eindgesprek nog iets toegezegd over start datum opleiding?
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #3 Gepost op: 29 juli 2015, 21:54:40
Mijn situatie is iets anders.
Aangezien mijn eerste zoontje in oktober geboren wordt.
Heb ik bij het eindgesprek aangegeven dat feb 2016 mijn voorkeur heeft. Dus weet ik voor 99% zeker dat ik doorgezet wordt naar 2016. Ik heb ook in juli het eindgesprek gehad, toen gaven ze dus aan dat week 41 vol begon te raken. Maar nog niet wisten hoeveel plek er nog wel was.


Tibor

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #4 Gepost op: 29 juli 2015, 22:05:30
Ah ik snap het, logische keuze die je hebt gemaakt. Mooi man!
Voor welke eenheid ben je?
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #5 Gepost op: 29 juli 2015, 22:51:30
Tijdens mijn eindgesprek, vorige week, was het nog een twijfelgeval. Ze zeiden destijds dat Midden-Nederland toen al wel vol zat, maar wisten het niet zeker hoe het zat met Amsterdam. Ook heb ik geen e-mail gehad over een verschuiving. Wellicht dus nog een kleine kans dat ik toch oktober kan starten.

Echter moet ik nog wachten op datum medische keuring en huisbezoek waar ik van begrepen heb uit berichten op dit forum dat dat zomaar enkele weken tijd in beslag kan nemen. Ik houd dus maar rekening met begin 2016.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
Reactie #6 Gepost op: 29 juli 2015, 22:53:46
Collega van mij zou in eerste instantie ook 2016 beginnen echter kreeg ze van de week een telefoontje dat ze kan beginnen in oktober 2015. Dit is voor de eenheid Den Haag
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #7 Gepost op: 29 juli 2015, 22:55:30
Citaat van: Tibor link=msg=1364384 date=1438200330
Ah ik snap het, logische keuze die je hebt gemaakt. Mooi man!
Voor welke eenheid ben je?
Midden Nederland en jij?


Tibor

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #8 Gepost op: 29 juli 2015, 23:27:06
Noord-Nederland
Heb tot nu toe ook maar weinig Noord-Nederland kandidaten gezien hier op dit forum.

Gaan jullie voor Midden-Nederland dan naar Apeldoorn?

Hoop maar dat de laatste 2 onderdelen zsm komen, zo snel mogelijk 100% zekerheid of je
wel of niet binnen bent zou toch mooi zijn  8). Maar als ik dan hier zo de termijnen van meerdere
weken lees op dit forum  :o
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland


Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #9 Gepost op: 29 juli 2015, 23:42:12
Citaat van: Tibor link=msg=1364404 date=1438205226
Gaan jullie voor Midden-Nederland dan naar Apeldoorn?

Tegen mij werd tijdens mijn eindgesprek verteld dat de opleiding voor Midden-Nederland in Amsterdam of Apeldoorn zal zijn. Voor week 41 is dat geloof ik Apeldoorn geworden. Voor jullie lichting weet ik dat niet.