Opleiding N4 - Start week 21 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 21 2016  (gelezen 123366 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Husky

  • sollicitant N4 Zeeland West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #40 Gepost op: 6 oktober 2015, 19:31:47
Vandaag deel A gehaald! 10 november deel B  8)


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #41 Gepost op: 6 oktober 2015, 19:59:38
Gefeliciteerd! Houd ons op de hoogte O0


Geechi

  • Sollicitant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #42 Gepost op: 19 oktober 2015, 17:19:22
Vandaag ook deel A gehaald 0098. 23 november deel B. Heb er zin in!
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


jaydes1012

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #43 Gepost op: 19 oktober 2015, 21:39:30
Hallo,

Ik ben net lid geworden van dit forum en wil me graag aansluiten. Ik mag komende maandag naar Apeldoorn voor selectie A en ben ontzettend zenuwachtig!
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #44 Gepost op: 20 oktober 2015, 09:33:31
Leuk dat jullie allemaal ook gesolliciteerd hebben! Maar ook voor week 21 dus?

Ik vind het eerlijk gezegd best gek dat ze blijven werven, terwijl er mensen al verplaatst zijn. Ik had namelijk voor week 5 gesolliciteerd en ben nu naar week 21 verplaatst. Gelukkig ben ik niet on hold gezet, maar veel zekerheid heb ik ook niet. Ik heb net nog even gebeld omdat ik nog steeds geen antwoord op mijn mail heb, die ik 4 weken geleden heb verstuurd. De medewerkster gaf aan dat ze begin november meer weten over de inplanning van de eindgesprekken en voor de mensen die on hold zijn geplaatst. Meer kon ze me niet zeggen.

Het blijft afwachten. Hopelijk wordt mijn geduld uiteindelijk beloond :)


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #45 Gepost op: 20 oktober 2015, 09:39:51
Citaat van: jaydes1012 link=msg=1379226 date=1445283570
Hallo,

Ik ben net lid geworden van dit forum en wil me graag aansluiten. Ik mag komende maandag naar Apeldoorn voor selectie A en ben ontzettend zenuwachtig!

Succes met de testdagen! Wanneer heb jij gesolliciteerd?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


jaydes1012

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #46 Gepost op: 21 oktober 2015, 08:38:46
Ik heb op 15 juni gesolliciteerd. Direct na de vacature-alert die ik in mijn mail heb ontvangen.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #47 Gepost op: 21 oktober 2015, 11:17:49
Ik heb ook op 15 juni gesolliciteerd, maar kreeg al een uitnodiging voor selectiedag A voor de sluitingsdatum. Bij mij ging het begin dus heel snel. Woensdag bericht dat ik mocht komen voor deel A op die opvolgende maandag. En de week erna ook al deel B gehad. Rapport ontvangen halverwege juli en ik wacht nu nog steeds op een uitnodiging voor het eindgesprek. Maar die is dus naar verwachting in januari.

Toen ik trouwens in juni solliciteerde stond er wel bij dat het voor week 5 zou zijn. Ben dus nu verplaatst naar week 21.


jaydes1012

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #48 Gepost op: 21 oktober 2015, 11:21:55
Dat is dan het verschil. Ik was meteen al geplaatst in week 21.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


RobertD

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #49 Gepost op: 22 oktober 2015, 09:48:34
Al een tijdje lees ik ''anoniem'' mee op dit forum, aangezien ik zelf ook in sollicitatieprocedure zit leek het mij leuk een account aan te maken en informatie te delen.

Zelf zit ik in de procedure voor hoofdagent Oost-Nederland, week 21-2016. Inmiddels heb ik beide selectiedagen doorlopen en een positief rapport ontvangen. Zoals al eerder vermeld is het nu inderdaad zo dat verschillende profielen met elkaar worden vergeleken en daarin een selectie gemaakt wordt.

Persoonlijk vind ik dit best apart, je voldoet met een positief rapport immers aan de eisen gesteld door het Ministerie van Veiligheid en Justitie. Je beschikt over een positief profiel voor de desbetreffende functie maar, het kan dus niet goed genoeg zijn. Dan moet je achteraf blij zijn met een dooie mus..

Iemand enig idee op basis waarvan de profielen vergeleken worden?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland