Opleiding N4 - Start week 21 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 21 2016  (gelezen 123315 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ell

  • aspirant hoofdagent Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #60 Gepost op: 27 oktober 2015, 13:57:52
vandaag deel B gehad in Apeldoorn, nu is het wachten....  :|


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #61 Gepost op: 27 oktober 2015, 14:27:42
Citaat van: Ell link=msg=1380655 date=1445950672
vandaag deel B gehad in Apeldoorn, nu is het wachten....  :|

Goed gevoel aan over gehouden? Ik wacht al drie weken op mijn rapport.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #62 Gepost op: 27 oktober 2015, 14:31:52
Hoe ging het inderdaad? Nu komt het moeilijkste gedeelte, wachten op de uitslag. Bij mij duurde het drie weken ;)


Ell

  • aspirant hoofdagent Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #63 Gepost op: 27 oktober 2015, 14:51:59
Redelijk goed gevoel.. alleen laatste onderdeel van praktijktest vraag ik me af of ik doortastend genoeg was. Maar ben mezelf gebleven  dus we zien wel of het goed genoeg was.
Psycholoog wilde al proberen vandaag verslag af te hebben, dan rollenspel en test nog verwerken.. ongeveer 2 weken werd er gezegd. Maar na alle verhalen hier durf ik het niet meer te zeggen ( 2, 3 of 8 weken)

hadden jullie goed gevoel van de dag?


Geechi

  • Sollicitant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #64 Gepost op: 27 oktober 2015, 18:50:27
Citaat van: RobertD link=msg=1380426 date=1445855039
Wachten kan dan lang duren. Nu ik een positief rapport heb zal ik tot zeker eind november moeten wachten op verdere berichtgeving. Er wordt, logischerwijs, pas een verdere selectie gemaakt wanneer iedereen deel A en B afgerond heeft.

Spannend!

Dat vermoeden heb ik ook. Toen ik solliciteerde werd er ook duidelijk aangegeven dat de opleiding pas in mei 2016 zou gaan beginnen.. Dus begrijpelijk dat je een lange tijd moet wachten! Ik zou zeggen zoek een bijbaantje in de tussentijd O0. Zelf ben ik nu werkzaam in de logistiek om deze tijdsperiode te vullen. Erg leerzaam en je hebt er altijd wat aan in de toekomst.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


jaydes1012

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #65 Gepost op: 27 oktober 2015, 23:02:55
Lijkt me zo verschrikkelijk dat je overal doorheen komt en dat er dan toch daaruit nog een selectie gemaakt wordt en dan alsnog afvalt.

Maar wat kan ik komende week bij selectie B verwachten?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


RobertD

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #66 Gepost op: 28 oktober 2015, 09:54:41
Citaat van: Geechi link=msg=1380697 date=1445968227
Dat vermoeden heb ik ook. Toen ik solliciteerde werd er ook duidelijk aangegeven dat de opleiding pas in mei 2016 zou gaan beginnen.. Dus begrijpelijk dat je een lange tijd moet wachten! Ik zou zeggen zoek een bijbaantje in de tussentijd O0. Zelf ben ik nu werkzaam in de logistiek om deze tijdsperiode te vullen. Erg leerzaam en je hebt er altijd wat aan in de toekomst.

Zo is het ook. Heb daarover gebeld met Werving & Selectie. In mijn e-mail stond dat wanneer ik bij de definitieve selectie behoor ik binnenkort gebeld zou worden. Nu las ik op dit forum dat sommige selectiekandidaten pas eind november 3e selectiedag (deel B) hebben. Aangezien binnenkort qua tijdsbestek geen maand is ontstond bij mij deze vraag. Het is dus wachten op iedereen.

Daarnaast ben ik actief in een uitzendfunctie. In de branche waarin ik afgestudeerd ben mis ik de juiste drijfveren.

Citaat van: jaydes1012 link=msg=1380719 date=1445983375
Lijkt me zo verschrikkelijk dat je overal doorheen komt en dat er dan toch daaruit nog een selectie gemaakt wordt en dan alsnog afvalt.

Maar wat kan ik komende week bij selectie B verwachten?

Neem aan dat je hier al gekeken hebt: https://www.kombijdepolitie.nl/LerenEnWerkenAlsAgent/selectie/Paginas/3e-selectiedag.aspx

Verder kan ik er weinig over los te laten, gewoon jezelf zijn.

Rollenspel is puur op jou gericht, hoe handel jij in situaties waarbij iemand tegengas geeft. Gesprek met psycholoog was voor mij alsof ik bij iemand op de koffie kwam en even uurtje ging kletsten over mijn persoonlijkheid en gebeurtenissen. Daarnaast een lijst met 240 stellingen waarbij er gebruikt wordt gemaakt van de Likertschaal. Waarbij er geloof ik een 5-punt schaallengte wordt gebruikt, bijvoorbeeld ''volledig mee eens tot volledig mee oneens''. Ook dit is weer van toepassing op jou.

Wens je alvast veel succes en laat het ons weten!
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


jaydes1012

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #67 Gepost op: 28 oktober 2015, 15:01:16
Ik laat het allemaal maar over me heen komen. Daar kun je  je toch niet heel erg goed op voorbereiden. Het enige is dat je je goede en slechte eigenschappen voor jezelf op een rijtje zet en deze kunt onderbouwen. Zij bepalen toch verder hoe het zal verlopen.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


jaydes1012

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #68 Gepost op: 28 oktober 2015, 23:47:57
Afgelopen maandag, bij selectiedag A, is de afspraak gemaakt voor selectiedag B, komende week donderdag (5nov). Hierover zou ik een mail krijgen om dit te bevestigen. Maar tot op heden nog niets ontvangen. Duurde dat bij jullie ook zo lang voor jullie die bevestiging kregen?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


DaphneB

  • Sollicitant politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #69 Gepost op: 29 oktober 2015, 09:06:17
Die mail had ik dezelfde dag nog binnen. Misschien even bellen met W&S
Sollicitatie Politiekundige Midden-Nederland