Ook welkom

Auteur Topic: Ook welkom  (gelezen 1698 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Guus B.

  • Gast
Gepost op: 30 augustus 2005, 23:52:18
Dat begint al goed, is het op dit forum gebruikelijk dat je door een ieder die het niet met je eens is aan de kant kan worden gegooid?
Ik begrijp dat er iemand is die het (soms) niet eens is met mijn opvattingen, maar om dan zo te reageren lost niets op.
Ik ben op dit forum terecht gekomen doordat er zo hoog over werd opgegeven, dat men zo begripvol was en open stond voor andere ideeen, ik weet het niet.

Guus :-\




scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2005, 23:53:38
dat is wel zo, maar om nou gelijk iemand af te zeiken omdat hij toevallig op dat moment veel berichten poste is ook niet de bedoelling...


Karim

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2005, 02:20:32
en om na dat dat bericht gesloten is weer een nieuw bericht te openen om daar weer verder te zeuren is "ook niet de bedoeling... "

Als je 't niet eens bent met de beslissing van 'n moderator kan je ze beter even gewoon een Prive Berichtje sturen.
Een topic als dit wordt toch direct op slot gezet.

Wie biedt...


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2005, 11:07:05
je mag zeker je mening zeggen...de ene kan er beter mee omgaan dan de andere...maar we accepteren het niet als mensen worden afgezeikt..
we houden het even in de gaten alles...
dit is guus zijn mening...en als hij ergen anders over denkt mag hij dat op een nette manier zeggen..
hou het leuk


firemanr

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2005, 12:48:38
Dat begint al goed, is het op dit forum gebruikelijk dat je door een ieder die het niet met je eens is aan de kant kan worden gegooid?
Ik begrijp dat er iemand is die het (soms) niet eens is met mijn opvattingen, maar om dan zo te reageren lost niets op.
Ik ben op dit forum terecht gekomen doordat er zo hoog over werd opgegeven, dat men zo begripvol was en open stond voor andere ideeen, ik weet het niet.

Guus :-\

Je zou natuurlijk ook al eens kunnen beginnen met jezelf voor te stellen op de daarvoor aangegeven plaats:

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?board=21.0  ;D

En je hebt 2 berichten gepost en om dan die berichten te gebruiken om gelijk te lopen zeveren, schiet ook niet echt op.
Verschillende meningen----->top, daar moeten we het hier van hebben, maar afzeiken wordt gelijk een halt aan geroepen. Daar moet je voor op het-jouw-ook-bekend-genoegzijnde prikbord zijn. ;)


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2005, 16:32:04
Als je ergens aan ergerd OK, maar dat hoef je toch niet gelijkt te laten merken?  :-\ Wat kan jou het nou schelen dat iemand wat berichten plaatst? Een forum is om te reageren, en niet om iemand af te zeiken omdát 'ie reageert!  :-\

Greetz, Joris
343, never forget.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2005, 20:00:35
Dat begint al goed, is het op dit forum gebruikelijk dat je door een ieder die het niet met je eens is aan de kant kan worden gegooid?
Ik begrijp dat er iemand is die het (soms) niet eens is met mijn opvattingen, maar om dan zo te reageren lost niets op.
Ik ben op dit forum terecht gekomen doordat er zo hoog over werd opgegeven, dat men zo begripvol was en open stond voor andere ideeen, ik weet het niet.

Guus :-\
Guus,wij zijn hier gewent om met respect met elkaar om te gaan.En zeker geen prikbordfratsen erop na te houden,daarvoor kun je terecht op de welbekende site.
Wordt je hier lid,ga je automatisch accoord met de hier geldende forumregels.En daar staat zeer duidelijk,dat we op een respectvolle manier met elkaar omgaan.Zoniet,dan wordt er door 1 van de moderators ingegrepen.Dat is het grote pluspunt van ons forum,respect hebben voor elkaar.
Vandaar dat ik gelijk heb ingegrepen,en de zaak heb gesloten.
En een mening hebben mag,en je mag je eigen mening verdedigen.