Politievrijwilliger

Auteur Topic: Politievrijwilliger  (gelezen 13079 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

diana

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Gepost op: 2 september 2015, 16:13:27
hallo,

26 juni heb ik te horen gekregen dat ik door de testen heen was die nodig waren voor politie vrijwilliger,
nu zou er contact opgenomen worden voor het gesprek maar tot op heden nog niets vernomen.
Iemand enig idee hoelang dat kan gaan duren??
groetjes Diana




PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1 Gepost op: 2 september 2015, 17:25:59
Ervaringen van de meeste op dit forum is dat dit nogal uiteenloopt. Bij de een duurt het 1 week tot de uitnodiging en bij mij duurde dat 4,5 week.

Je kunt natuurlijk altijd even bellen met Werving & Selectie hoe het ervoor staat met de voortgang van je sollicitatie.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


diana

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #2 Gepost op: 2 september 2015, 17:45:42
Dank je dat ga ik maar eens doen, mischien omdat de zomervakantie ertussen heeft gezeten dat het daarom al zo lang duurt ik ga morgen wel even bellen bedankt!


ralphc

  • Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #3 Gepost op: 2 september 2015, 22:07:41
26 juni? Dat duurt wel heel erg lang dan. Het is al september. Het varieert inderdaad maar dit is wel erg lang. Ik zou inderdaad maar eens even bellen.


diana

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #4 Gepost op: 3 september 2015, 19:55:38
heb even gebeld maar ze moeten nieuwe data's krijgen voor de gesprekken zodra dat geregeld is wordt er contact met me opgenomen dus ehhh afwachten maar


RoyM

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #5 Gepost op: 4 september 2015, 14:47:28
Hoi Diana,

Voor welke plaats? Mijn opleiding VP start over 5 weken in Amsterdam. Groeten Roy


diana

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #6 Gepost op: 4 september 2015, 19:53:03
Hallo Roy
is voor Rotterdam


Narvie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
  • Politievrijwilliger (surveillant)
Reactie #7 Gepost op: 27 september 2015, 15:58:37
Citaat van: diana link=msg=1370508 date=1441389183
Hallo Roy
is voor Rotterdam

Ben je ondertussen al gebeld? Ik wacht ook al sinds 6 augustus op een bericht over het korpsgesprek. Had afgelopen vrijdag wel een gemist gesprek van een anoniem nummer, helaas is er geen voicemail ingesproken. Maandag maar eens bellen om te vragen of het van de politie was.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #8 Gepost op: 27 september 2015, 16:26:41
Citaat van: Narvie link=msg=1375565 date=1443362317
Ben je ondertussen al gebeld? Ik wacht ook al sinds 6 augustus op een bericht over het korpsgesprek. Had afgelopen vrijdag wel een gemist gesprek van een anoniem nummer, helaas is er geen voicemail ingesproken. Maandag maar eens bellen om te vragen of het van de politie was.
Hetzelfde voor regio noord, nog geen telefoontje gehad. Hoor graag wat ze u te melden hebben.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Narvie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
  • Politievrijwilliger (surveillant)
Reactie #9 Gepost op: 29 september 2015, 18:03:49
Men wacht nog steeds op data voor het korpsgesprek in regio Rotterdam. Nog even geduld dus.