Politievrijwilliger

Auteur Topic: Politievrijwilliger  (gelezen 13085 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MariaMaria

  • Asp.Politievrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #30 Gepost op: 16 december 2015, 12:34:06
Citaat van: diana link=msg=1392080 date=1450218244
ja MariaMaria inderdaad Rotterdam.
grappig om hier te lezen hoe het gaat bij iedereen weer anders.. zo had ik eerst het huisbezoek en daarna pas de medische keurig. als het goed is krijg ik van de weeek een brief van de academie met verdere info
iemand van jullie die al ontvangen?

Nope, zit nog steeds vol spanning voor de brievenbus te wachten  ;)


diana

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #31 Gepost op: 16 december 2015, 13:14:35
ik ook :o


Chris8

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • Aspirant vrijwilliger Midden Nederland
Reactie #32 Gepost op: 18 december 2015, 14:16:11
Yeah!!! Aanstellingsmail binnen! Het jaar is voorbij gevlogen..... ;)


diana

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #33 Gepost op: 19 december 2015, 12:39:18
gefeliciteerd chris8🎉🎉
ik heb in inmiddels de inschrijving academie binnen met studentennummer  en allerlei mail gekregen en weet al wie mijn trajectbegeleider is.
succes allemaal


Chris8

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • Aspirant vrijwilliger Midden Nederland
Reactie #34 Gepost op: 19 december 2015, 14:44:39
Dank je wel Diana. Ik hou de brievenbus nauwlettend in de gaten. Nauwelijks te bevatten dat iets dat je zo graag wilt nu eindelijk gaat beginnen. Ben overigens wel benieuwd of er meer aspirant vp mensen voor Midden Nederland hier actief zijn/worden aangezien er toch een hoge opkomst was bij Bewust Blauw......


diana

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #35 Gepost op: 19 december 2015, 16:18:16
Citaat van: Chris8 link=msg=1392917 date=1450532679
Dank je wel Diana. Ik hou de brievenbus nauwlettend in de gaten. Nauwelijks te bevatten dat iets dat je zo graag wilt nu eindelijk gaat beginnen. Ben overigens wel benieuwd of er meer aspirant vp mensen voor Midden Nederland hier actief zijn/worden aangezien er toch een hoge opkomst was bij Bewust Blauw......
Citaat van: Chris8 link=msg=1392917 date=1450532679
Dank je wel Diana. Ik hou de brievenbus nauwlettend in de gaten. Nauwelijks te bevatten dat iets dat je zo graag wilt nu eindelijk gaat beginnen. Ben overigens wel benieuwd of er meer aspirant vp mensen voor Midden Nederland hier actief zijn/worden aangezien er toch een hoge opkomst was bij Bewust Blauw......
bij ons werd bij de opkomst gezegd (20 personen) dat er van die hele groep het meestal maar 2 of 3 halen de hele selectie.... ik kreeg trouwens alles via de mail hoor... dus denk weinig post via de brievenbus
hallo,

26 juni heb ik te horen gekregen dat ik door de testen heen was die nodig waren voor politie vrijwilliger,
nu zou er contact opgenomen worden voor het gesprek maar tot op heden nog niets vernomen.
Iemand enig idee hoelang dat kan gaan duren??
groetjes Diana
[/quote]


diana

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #36 Gepost op: 19 december 2015, 16:23:09
ging ff fout chris8😝 ik bedoelde dus de opkomst van onze regio was ook groot, ongeveer 20 maar daar werd meteen gezegd dat er van dat aantal maar twee of drie over zouden blijven.
Ik heb trouwens alles via de mail gekregen dus denk dat er weinig door de brievrnbus komt😁


Chris8

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • Aspirant vrijwilliger Midden Nederland
Reactie #37 Gepost op: 19 december 2015, 17:15:10
En ik heb zo'n gave brievenbus!!! Ik hou m'n mail in de gaten en wacht het verder af. Geduldig zijn is inmiddels een 2e natuur geworden.  Goede competentie! :P


diana

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #38 Gepost op: 19 december 2015, 18:06:31
weten er inmiddels al meer welke academie ze de opleiding gaan volgen? ik krijg hem in den haag


JvdG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #39 Gepost op: 23 december 2015, 16:37:09
Ook in Den Haag op de Yp.