GRIP 2 zeer grote HV (gesprongen waterleiding) VUMC De Boelelaan - Amsterdam 08-09-2015

Auteur Topic: GRIP 2 zeer grote HV (gesprongen waterleiding) VUMC De Boelelaan - Amsterdam 08-09-2015  (gelezen 47006 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

david_meyer26

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
2015-09-08 14:28:01      P 2 Aflossen Wateroverlast (Etage: X) (+Inc.net: 1+) (Grip: 2) (Zeer Grote HV) (BrOn : Contact Ploegleider) Gustav Mahlerlaan , De Boelelaan Amsterdam [ DRM ]
      0100419 AM - BRW - Amsterdam Driemond (Lichtkrant)
      0100400 AM - BRW - Amsterdam Driemond (Blusploeg)
      0102998 AM - BRW - Monitorcode


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Luchtbrug...?

Waarvoor? Een aantal hartpatiënten en de kinder IC is/wordt met voorrang ge-evacueerd. Gaat men niet spoedeisende gevallen per helicopter verplaatsen? Dat gaat veel langer duren. Halen ze middernacht nooit.


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Dat lijkt me een prima oplossing maar hoe wil je dat gaan doen ? Een lfl kan 1 persoon per keer vervoer en zal regelmatig moeten gaan tanken. Mogelijk de patiënten via de heli naar beneden brengen en dan overladen in de ambu,s ?


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
Bedoelen ze misschien gewoon een (tijdelijke) brug?


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03


Pooh

  • buitenstaander
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Ik denk dat ze de brug naar de poli bedoelen. Ik vermoed dat de verslaggever van BNR de klok en de klepel niet uit elkaar kan houden.


david_meyer26

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
   A2 (Via LUMC) VU Medisch Centrum De Boelelaan 1117 AMS: (Couveuse LUMC) (AAM-BYST-01:VK1387*) 16172 Ritnr: 141694
      1523172 HM - MKA - Ambu 16-172


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Citaat van: jasir link=msg=1371214 date=1441716067
Dat lijkt me een prima oplossing maar hoe wil je dat gaan doen ? Een lfl kan 1 persoon per keer vervoer en zal regelmatig moeten gaan tanken. Mogelijk de patiënten via de heli naar beneden brengen en dan overladen in de ambu,s ?

Er zijn ook (veel) grotere helikopters dan een lfl die geschikt zijn voor gewondentransport :)
Bijdragen op persoonlijke titel.


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Citaat van: Highfield link=msg=1371221 date=1441717058
Er zijn ook (veel) grotere helikopters dan een lfl die geschikt zijn voor gewondentransport :)
Kan je daar de patiënten ook liggend in vervoeren ?


warhamstr

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Hou toch op over die luchtbrug, dat idee is belachelijk. En gaat niet gebeuren.