Politie vrijwilliger opleiding week 5 (2016)

Auteur Topic: Politie vrijwilliger opleiding week 5 (2016)  (gelezen 3675 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VPEDH

  • Aspirant Politie vrijwilliger eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Gepost op: 10 september 2015, 09:20:35
Hoi,

Even voorstellen. Ik ben Stefan. Ik kijk al een tijdje mee op dit forum. Twee weken geleden heb ik te horen gekregen dat ik de selectieprocedure voor politievrijwilliger positief heb afgerond  098uo. In week 5 van 2016 ga ik naar de academie. Onwijs veel zin in. Ik vroeg mij af zijn er nog meer mensen die ook al weten dat ze naar de academie gaan? Ik zit trouwens bij de eenheid Den Haag.




jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #1 Gepost op: 10 september 2015, 21:56:28
Hoi Stefan,

Welkom en gefeliciteerd.
Ik heb nog 1 hobbel te gaan en dan start ik ook in week 5.
Maar wel voor regio M-N en voor niv 4.


VPEDH

  • Aspirant Politie vrijwilliger eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #2 Gepost op: 11 september 2015, 17:47:37
Hoi Jimmy,

De laatste hobbel is gelukkig niet de moeilijkste. Gewoon jezelf zijn en openhartig vertellen wie je bent en wie je kent. Niveau 4 . Voor welke functie is dat?


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #3 Gepost op: 11 september 2015, 20:58:18
Verwacht ook niet dat het hier nog op stuk loopt.
Maar je weet het maar nooit ;)
Niv 4 is functie hoofdagent.


JvdG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #4 Gepost op: 18 september 2015, 15:08:33
Algemene vraag:

Ik heb te horen gekregen dat ik deel A en deel B positief heb afgerond en moet nu nog het eindgesprek.
Ik maak me alleen zorgen om een boete voor een verkeersovertreding die ik heb gekregen van de kantonrechter. Ongeluk in 2011, boete in 2013.
Hoe zwaar weegt dit mee? Ik heb het bij alle punten van de sollicitatie al genoemd.

Heeft iemand ervaring met verkeersovertredingen?


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #5 Gepost op: 18 september 2015, 15:18:38
Het is in je voordeel dat je het van tevoren (meerdere keren) heb aangegeven.

Of het een belemmering is hangt af van de overtreding en context waarin je deze hebt gehad  ;)


MariaMaria

  • Asp.Politievrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #6 Gepost op: 20 september 2015, 23:25:15
Citaat van: VPEDH link=msg=1371645 date=1441869635
Hoi,

Even voorstellen. Ik ben Stefan. Ik kijk al een tijdje mee op dit forum. Twee weken geleden heb ik te horen gekregen dat ik de selectieprocedure voor politievrijwilliger positief heb afgerond  098uo. In week 5 van 2016 ga ik naar de academie. Onwijs veel zin in. Ik vroeg mij af zijn er nog meer mensen die ook al weten dat ze naar de academie gaan? Ik zit trouwens bij de eenheid Den Haag.

Gefeliciteerd!


VPEDH

  • Aspirant Politie vrijwilliger eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #7 Gepost op: 30 september 2015, 12:58:48
Citaat van: JvdG link=msg=1373589 date=1442581713
Algemene vraag:

Ik heb te horen gekregen dat ik deel A en deel B positief heb afgerond en moet nu nog het eindgesprek.
Ik maak me alleen zorgen om een boete voor een verkeersovertreding die ik heb gekregen van de kantonrechter. Ongeluk in 2011, boete in 2013.
Hoe zwaar weegt dit mee? Ik heb het bij alle punten van de sollicitatie al genoemd.

Heeft iemand ervaring met verkeersovertredingen?

iedereen heeft in zijn leven wel eens een keer een boete gekregen voor een verkeersovertreding. Dat is onvermijdelijk denk ik. Het is goed om daar transparant over te zijn in het gesprek. Heb je inmiddels het gesprek achter de rug? Wat is de uitkomst? Voor veel potentiele politiemederkers is het van belang te horen hoe er mee wordt omgegaan.


Menno_mg

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #8 Gepost op: 11 november 2015, 12:02:47
Ik zou graag politievrijwilliger worden in Gelderland, echter kan ik op de site van de politie wat betreft vacatures niets vinden. Er zijn vrijwilligers nodig in gelderland lees ik in de krant. Kan iemand hier wat over zeggen?


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #9 Gepost op: 11 november 2015, 14:19:12
Citaat van: Menno_mg link=msg=1383569 date=1447239767
Ik zou graag politievrijwilliger worden in Gelderland, echter kan ik op de site van de politie wat betreft vacatures niets vinden. Er zijn vrijwilligers nodig in gelderland lees ik in de krant. Kan iemand hier wat over zeggen?
Het lijkt er op dit moment op dat tot na de reorganisatie er geen vacatures zullen vrijkomen.
Hobby Bobby eenheid Den Haag