Sollicitaties Recherchekundige

Auteur Topic: Sollicitaties Recherchekundige  (gelezen 28561 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jane

  • Sollicitante Recherchekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #50 Gepost op: 9 maart 2016, 15:02:31
Ik ook maandag 7 maart aan het einde van de middag!
Sollicitatie Recherchekundige Eenheid Midden-Nederland


Sim

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #51 Gepost op: 9 maart 2016, 15:46:31
Hm.. Is het dan verstandig om even te bellen?

Zou toch bijzonder jammer zijn als er iets mis is gegaan met mn sollicitatie (waar overigens wel gewoon een bevestiging van is gekomen..)


LuPo

  • Sollicitant Recherchekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #52 Gepost op: 9 maart 2016, 15:57:42
Citaat van: Sim link=msg=1411717 date=1457520753
Hm, dat is apart! Heb helaas nog niks ontvangen, maar wie weet gaat het in batches (of is de spamfilter te enthousiast ;))

Ik heb tot op heden ook geen e-mail ontvangen (gmail).

Tevens vandaag afwijzingsbrief gekregen met als reden niet aansluitende vooropleiding of diploma niet geüpload. Dat tweede kan echt niet, ik heb het zeker drie keer gecheckt. Ik heb zojuist gebeld en ze zeiden dat ik niets heb geüpload. Tsja.. hoe ga ik dit bewijzen?
Sollicitatie Recherchekundige Midden-Nederland


Sim

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #53 Gepost op: 9 maart 2016, 16:05:20
Wat ontzettend jammer voor je..
Kun je niet vragen of je het alsnog fysiek kunt opsturen en toch meegenomen worden in de procedure?
Even een vraag daarnaast, kreeg je een fysieke brief, of een e-mail met je afwijzingsbrief?


LuPo

  • Sollicitant Recherchekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #54 Gepost op: 9 maart 2016, 16:46:14
Citaat van: Sim link=msg=1411781 date=1457535920
Wat ontzettend jammer voor je..
Kun je niet vragen of je het alsnog fysiek kunt opsturen en toch meegenomen worden in de procedure?
Even een vraag daarnaast, kreeg je een fysieke brief, of een e-mail met je afwijzingsbrief?

Ik heb nogmaals gebeld en de tweede keer had ik een vriendelijkere medewerker aan de lijn. Na het verhaal aangehoord te hebben mag ik alsnog mijn diploma mailen en ze zou er naar kijken. Toen ik zojuist de mail verzonden had zag ik de berichten op dit forum pas. Ik heb net een derde keer gebeld om door te geven dat er meer sollicitanten zonder e-mail over het aantal aanmeldingen etc. zijn en of ze daar naar willen kijken.

Deze medewerker was toevallig net met mijn e-mail met diploma bezig. Ze hebben mij geen herinnering gestuurd dat er een bestand ontbreekt aan mijn sollicitatie, terwijl dat normaal wel de gangbare procedure is. Hierdoor wist ik niet dat er iets niet goed was aan mijn sollicitatie. Ze gaan nu kijken of ik alsnog in de normale sollicitatieprocedure meegenomen kan worden. Op dit moment is mijn sollicitatie niet eens in behandeling genomen vanwege ontbrekend diploma. :-\
Sollicitatie Recherchekundige Midden-Nederland


Sim

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #55 Gepost op: 10 maart 2016, 11:28:01
Gelukkig dat er nog een reële kans van slagen is! Als het alleen vastliep op de aanwezigheid van een diploma, wie weet wat er gebeurd.

Gisteren gebeld naar aanleiding van de berichten hier, alles is nog in orde blijkbaar. Lekker blijven duimen!


Jane

  • Sollicitante Recherchekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #56 Gepost op: 10 maart 2016, 14:09:54
Fijn Lupo, dat ze er in elk geval naar gaan kijken!
Ik hoop voor je dat ze je sollicitatie alsnog in behandeling zullen nemen.
Wat voor werkervaring/opleiding heb jij als ik vragen mag?

Ik duim gezellig met jullie mee! :D
Sollicitatie Recherchekundige Eenheid Midden-Nederland


hedwig

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #57 Gepost op: 10 maart 2016, 16:08:29
Ik heb ook gesolliciteerd voor de opleiding tot Recherchekundige, ik heb dezelfde mail gehad.. Nu maar hopen!
Hoe krijgen jullie trouwens die balk onder jullie bericht waarin staat hoe ver jullie zijn in het sollicitatieproces?
Sollicitatie Recherchekundige Landelijke Eenheid  


Jane

  • Sollicitante Recherchekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #58 Gepost op: 10 maart 2016, 16:20:16
Hoi Hedwig,

Check hier.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=94146

Bij welke eenheid heb jij gesolliciteerd? En wat is jouw werkervaring en achtergrond?
Lekker nieuwsgierig haha ;) maar ik ben benieuwd of er echt hele grote verschillen zitten in werkervaring en opleiding.

Groetjes, Jane
Sollicitatie Recherchekundige Eenheid Midden-Nederland


Nicky88

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #59 Gepost op: 10 maart 2016, 18:04:18
Hoi hoi,

Ik heb ook gesolliciteerd op eenheid midden Nederland en tevens niet de mail gehad dat ze langer zullen doen over de sollicitatieprocedure. Zou het wellicht zo kunnen zijn dat bepaalde eenheden er langer over zullen doen? Van horen zeggen stond in die mail landelijke eenheid? Het is maar een theorie ;)