Niet altijd onderscheidingstekens op schouders?

Auteur Topic: Niet altijd onderscheidingstekens op schouders?  (gelezen 9372 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #30 Gepost op: 16 november 2015, 23:14:45
Is ook zo. Maar op de polo's zit toch een epaulethouder met knoop? Kan die niet op de mouw? En anders het mooie velcro (ja, klittenband), daar kan wel wat in blijven hangen (lees: een stofje, haartje, etc.) maar lekker makkelijk te verwisselen en af te doen bij wassen.... Ander puntje (wat ik sowieso niet begrijp) is dat de ROT's niet meer zichtbaar zijn, zowel bij het dragen van het VHV als gewoon een jas. Een id-/badge-houder met je ROT zou het enige kunnen zijn, of er moeten er veel meer moeten worden geleverd in het pakket. (Nog afgezien van het feit dat je deze niet kwijt kan op het VHV of de jas....)
ROT's zijn bij de politie niet zo heel belangrijk...


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #31 Gepost op: 17 november 2015, 06:31:26
Citaat van: CopVR3 link=msg=1385366 date=1447712085
ROT's zijn bij de politie niet zo heel belangrijk...
Zeggen " ze "  98uiye
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #32 Gepost op: 17 november 2015, 09:29:43


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #33 Gepost op: 17 november 2015, 09:30:54
Citaat van: CopVR3 link=msg=1385402 date=1447748983
Zeg ik.

Als je maar doet wat ik zeg.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jeroen1982

  • Medewerker GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #34 Gepost op: 18 november 2015, 17:48:23
ik zie hier ook door alle rangen heen dat er coll. geen strepen, kronen of wat dan ook dragen.

Eerlijk gezegd vind ik het persoonlijk een kwestie van professionaliteit en uniformiteit, ik heb ze altijd op maar tja, zolang diegenen er niet op aangesproken worden...

En wat COPVR3 al aangeeft ze zijn niet bijzonder belangerijk bij de politie behalve misschien bij grootschalige zaken waar je met veel onbekende collega's samenwerkt maar in de eigen BT's of eenheden weet je vaak toch wel wie wat is.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #35 Gepost op: 18 november 2015, 19:14:07
Citaat van: Jeroen1982 link=msg=1385827 date=1447865303
ik zie hier ook door alle rangen heen dat er coll. geen strepen, kronen of wat dan ook dragen.

Eerlijk gezegd vind ik het persoonlijk een kwestie van professionaliteit en uniformiteit, ik heb ze altijd op maar tja, zolang diegenen er niet op aangesproken worden...

Ik heb gisteren voor het eerst in maanden weer eens een hele dienst met polo, windstopper en vest gelopen.
Op zowel de polo als de windstopper de strepen. Na een uur of zes twee gevoelige plekken op de schouders.
Dus de strepen gaan van mijn polo's af als ik deze combi draag zoals de bedoeling is.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !