Motoragent levensgevaarlijk gewond bij aanrijding A15 Botlektunnel - Rotterdam 01-10-2015

Auteur Topic: Motoragent levensgevaarlijk gewond bij aanrijding A15 Botlektunnel - Rotterdam 01-10-2015  (gelezen 35639 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Ten aanzien van het vuurwapen is mij altijd een regel bij gebleven uit mijn diensttijd:

"wees vertrouwd met wapens maar vertrouw ze nooit"

Verder onthoud ik me van commentaar en wens de bewuste agent sterkte.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Bollie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
Wat een verschrikkelijke foto. Echt bizar.

Ik wens de agent veel sterkte, en ben bang voor wat er misschien komen gaat.

Nou is terug naar de chauffeur. Poging tot moord ? en Zware mishandeling?


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Citaat van: Bollie link=msg=1376595 date=1443788405
Wat een verschrikkelijke foto. Echt bizar.

Ik wens de agent veel sterkte, en ben bang voor wat er misschien komen gaat.

Nou is terug naar de chauffeur. Poging tot moord ? en Zware mishandeling?
Of toch gewoon een ongeluk.


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Is het mogelijk dat de mouw er door hulpdiensten afgeknipt is om de arm aan een eerste onderzoek te onderwerpen?
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


warhamstr

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Citaat van: FlyingDutchman link=msg=1376600 date=1443789240
Is het mogelijk dat de mouw er door hulpdiensten afgeknipt is om de arm aan een eerste onderzoek te onderwerpen?
Welke hulpdienst? Die zijn op tijdstip van foto nog niet tp geloof ik.


warhamstr

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Ik durf ook met enige zekerheid te stellen dat hier beslist geen sprake is van opzet of klemrijden van vrachtwagen door omstanders.

En welke sensatieh**r dat de wereld in gebracht heeft verdient een hele flinke straf.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Citaat van: FlyingDutchman link=msg=1376600 date=1443789240
Is het mogelijk dat de mouw er door hulpdiensten afgeknipt is om de arm aan een eerste onderzoek te onderwerpen?

Die kans acht ik klein. Dan zou je op zijn minst een hulpverlener in beeld moeten zien. Ik denk niet dat een ambulanceverpleegkundige iemand met dergelijk letsel alleen laat op een snelweg waar kennelijk nog gereden wordt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: warhamstr link=msg=1376608 date=1443790337
Ik durf ook met enige zekerheid te stellen dat hier beslist a.geen sprake is van opzet of b. klemrijden van vrachtwagen door omstanders.

En welke sensatieh**r dat de wereld in gebracht heeft verdient een hele flinke straf.

Je noemt twee verschillende zaken in een adem.
a.In de mogelijk voorbarige verklaring van de politie is te lezen :Er lijkt mogelijk sprake te zijn van opzet. kennelijk n.a.v. die getuigen
b.Klem rijden van een vrachtwagen na dit ongeval met die motoragent op een snelweg, je moet dat inderdaad maar durven op een snelweg lijkt mij.

(Ik was er ooit getuige van dat een toeristenbus een hond aanreed, achter de bus aan en bij het volgende stoplicht de chauffeur aangesproken. De beste man verklaarde niets gemerkt te hebben en ook de passagiers, na enig doorvragen, verklaarden dat zij niets hadden gemerkt. Bus reed vervolgens netjes terug naar de gewonde en inmiddels overleden hond.)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Wat een verschrikkelijke foto, hoop dat de collega er gauw weer bovenop komt.
Verder heeft speculeren weinig zin, we zullen toch het onderzoek moeten gaan afwachten.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Chauffeur na ongeluk motoragent op A15 langer vast

Dit heeft een rechter-commissaris vrijdagmiddag in Rotterdam bepaald. Volgens hem is de 40-jarige man uit Zuid-Holland terecht aangehouden. Inmiddels hebben zich diverse getuigen van de aanrijding gemeld.

http://www.nu.nl/binnenland/4137697/chauffeur-ongeluk-motoragent-a15-langer-vast.html