Motoragent levensgevaarlijk gewond bij aanrijding A15 Botlektunnel - Rotterdam 01-10-2015

Auteur Topic: Motoragent levensgevaarlijk gewond bij aanrijding A15 Botlektunnel - Rotterdam 01-10-2015  (gelezen 35653 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194


Ik wijs ook niet naar de voorlichters toe hoor. Ik wijs meer naar het volk wat ook vaak geneigd is om zaken extra smeuiig te maken of geruchten voor waarheid aan te nemen. Dat is tegenwoordig goed te zien via twitter. De media heeft nergens vermeld dat de betreffende motorrijder is overleden. Wel heeft iemand zoiets op twitter gezet. Zoek maar eens na hoeveel mensen dat al geretweet hebben of hetzelfde hebben getweet zonder dat de media er tussen kwam.  :)

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat de media altijd alles goed formuleert. Maar bij dit incident zag ik nergens een bevestiging staan of het gerucht als feit opgeschreven gezien.

Klopt. Er is natuurlijk een groot verschil tussen de proffesionele media en iemand die wat op twitter blert...
Alleen al qua verantwoordelijkheid.

Op twitter wordt door individuen een hoop onzin geroepen en dat mag bij de echte media natuurlijk niet voorkomen.


6301

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 319
  • BHV er Hulpv. NRK. {sigma} NRK verbindingsdienst.
Citaat van: pascal link=msg=1377018 date=1443963075
http://www.dumpert.nl/mediabase/6686181/fe7e599f/ontzettend_misvormde_junkenkop_maakt_selfie_bij_gewonde_agent.html.

Hier word ik dus echt kwaad van  >:(

Werkelijk ongehoord dit soort uitspraken.
Ik snap niet dat dit niet of moeilijk juridisch worden aangepakt👿
Verbeter de wereld maar begin bij je zelf.


Bollie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
Ik dacht nog steeds dat het beledigen van een ambtenaar in functie strafbaar was...


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1377097 date=1443990321
Het staat overigens wel tussen '' tekens. Wat aangeeft dat het een citaat zou zijn van iemand. In het artikel wordt dat verder niet vermeld. Inderdaad houdt de titel wat aan duidelijkheid over.
Volgens mij betekend een kop tussen '  ' dat het feit in de kop vermeld nog niet definitief bevestigd is.


guest15549

  • Gast
Citaat van: 6301 link=msg=1377271 date=1444114323
Werkelijk ongehoord dit soort uitspraken.
Ik snap niet dat dit niet of moeilijk juridisch worden aangepakt👿

Vrijheid van meningsuiting.

Uiten dat je het een goede zaak vindt dat een agent "half dood op de weg leg" en dat "een dooie politie agent nie zo erg is" mag je nog steeds zeggen, hoe debiel de uitspraken ook zijn.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: JJ75 link=msg=1377302 date=1444126748
Volgens mij betekend een kop tussen '  ' dat het feit in de kop vermeld nog niet definitief bevestigd is.
Alsof iemand die dat leest daarbij stil staat...
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Citaat van: Red link=msg=1377374 date=1444159311
Alsof iemand die dat leest daarbij stil staat...
Dat is dus een versimpeling van de maatschappij. Is begonnen met de invoering van de jip en Janneke taal.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Citaat van: JJ75 link=msg=1377399 date=1444166622
Dat is dus een versimpeling van de maatschappij. Is begonnen met de invoering van de jip en Janneke taal.
Nee dat begon toen men bij de pers met "  en (...) en ' begon en daarna de autocorrect op telefoons werd gebruikt. Niemand begrijpt de tekentjes, ook de pers niet, en met het grote aantal taalfouten in een artikel daarbij genomen, zorgt het er voor dat de teksten verkeerd worden geïnterpreteerd.


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Er stond op Geenstijl een opmerking van iemand dat de desbetreffende persoon misschien een bon zou moeten krijgen voor het 'zich op de snelweg bevinden zonder een voertuig dat niet harder dan 60 kan'. Oftewel, wandelen dus. Is dit mogelijk of gaat die vlieger niet op als er een file staat?


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Citaat van: Bert65 link=msg=1377409 date=1444170913
Nee dat begon toen men bij de pers met "  en (...) en ' begon en daarna de autocorrect op telefoons werd gebruikt. Niemand begrijpt de tekentjes, ook de pers niet, en met het grote aantal taalfouten in een artikel daarbij genomen, zorgt het er voor dat de teksten verkeerd worden geïnterpreteerd.
Het gebruik van '  ' is al erg oud en vroeger werd dit ook geleerd op school wat dat betekend. Dat men dit massaal vergeet is dus een versimpeling van de maatschappij.