Motoragent levensgevaarlijk gewond bij aanrijding A15 Botlektunnel - Rotterdam 01-10-2015

Auteur Topic: Motoragent levensgevaarlijk gewond bij aanrijding A15 Botlektunnel - Rotterdam 01-10-2015  (gelezen 35625 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Citaat van: JJ75 link=msg=1377693 date=1444289615
Het gebruik van '  ' is al erg oud en vroeger werd dit ook geleerd op school wat dat betekend. Dat men dit massaal vergeet is dus een versimpeling van de maatschappij.
Het gebruik van alle leestekens is vroeger op school behandeld en geleerd. De hedendaagse maatschappij gebruikt ze bijna niet meer mede doordat tolken en vertaalprogramma's deze tekens  niet kunnen verwerken of op waarde schatten. Dit is geen versimpeling van de maatschappij  maar een evolutie van een taal.
Eigenlijk te vergelijken met de taalverandering vanuit de middeleeuwen naar nu.

Maar back on topic denk ik?

Enige vraag die ik nergens kan beantwoord zien is waar reed de motorrijder ten opzichte van de vrachtauto op het moment van het ongeval? Dus op het moment dat de agent tot staande houding wilde overgaan?
Ik probeer als chauffeur zelf een beeld te krijgen hoe de chauffeur de agent over het hoofd heeft kunnen zien namelijk, en bij de staande houdingen die ik ken rijd een motoragent toch vaak een meter of 15 tot 20 voor het bewuste voertuig.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Zat ik me ook af te vragen HIT. Als hij tussen de wiel en spatbord is gekomen, moet hij ontzettend dicht naast de wagen hebben gereden. Rij zelf motor en (voormalig) vrachtwagen chauffeur, dus vond het ook al zo vreemd. We zullen het onderzoek af moeten wachten voor we er waarschijnlijk meer van te horen krijgen.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Op de 1 of andere wijze is hij aan de voorzijde van de vrachtwagen gekomen. Op de voorzijde zit aanrijdingsschade. Zou hij de vrachtwagen hebben laten volgen en is het de chauffeur niet opgevallen dat de motoragent daar reed (en misschien vertraagde)?
Laten we het onderzoek maar afwachten.  


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998

Het gebruik van '  ' is al erg oud en vroeger werd dit ook geleerd op school wat dat betekend. Dat men dit massaal vergeet is dus een versimpeling van de maatschappij.
Leestekens zijn mij ook aangeleerd maar vaak worden ze verkeerd gebruikt. Een ' gebruiken is iets heel anders dan een " gebruiken. Door verkeerd gebruik krijgt het een andere betekenis.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Politie Rotterdam eo @Politie_Rdam
Iedereen bedankt voor de vele wenskaarten voor de gewonde motorrijder. #A15 #verkeerspolitie pic.twitter.com/Ha4IDPpNO0
3:56pm · 8 Oct 2015


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Voldoende over leestekens. Voor wie meer wil weten daarover kan op deze site terecht


Bollie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
Nu die politieman een van zijn 2 armen kwijt is, hoe zit het met hem verder, 100% afkeur ?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Waarom 100%? Er is nog genoeg wat je met 1 arm kan.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


sylvester1986

  • Gast
Citaat van: DiNozzo link=msg=1377985 date=1444475865
Waarom 100%? Er is nog genoeg wat je met 1 arm kan.
Er is zelfs een forumlid dat motoragent is en een onderbeen mist.
Citaat van: Wimzelluv link=msg=936720 date=1318784529
Daarna de motordienst, waar ik helaas door een vrij ernstig ongeval weg moest  :'(. Vervolgens afgekeurd voor de straatdienst en op eigen verzoek naar de meldkamer. Na 5 jaar knokken toch weer terug in het uniform als "bionisch agent". Dit, omdat ik door eerder vermeld ongeval mijn linker onderbeen kwijtraakte en dus sinds 1979 met een prothese werk. Na jaren toch weer terug op de dienstmotor en ik geniet elke dag! 8)


pascal

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 371
Hoe is het met deze agent afgelopen, Ik kan er verder niet veel over vinden.