Motoragent levensgevaarlijk gewond bij aanrijding A15 Botlektunnel - Rotterdam 01-10-2015

Auteur Topic: Motoragent levensgevaarlijk gewond bij aanrijding A15 Botlektunnel - Rotterdam 01-10-2015  (gelezen 35650 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Citaat van: Hoguhugo link=msg=1376347 date=1443714107
Hmmm. Ik vind dat persoonlijke opvattingen en emoties op zo'n moment niet de overhand moeten nemen op twitter. Want daar lijkt 't op.

Hoewel ik je reactie enerzijds begrijp, snap ik ook dat bij een incident waarbij een collega betrokken is, men extra informatie verschaft. Eigenlijk verwacht ik ook juist extra informatie als betrokken nieuwslezer, wanneer ik op een willekeurige nieuwswebsite lees dat er een motorrijder van de politie gewond is geraakt.


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Citaat van: Hoguhugo link=msg=1376347 date=1443714107
Hmmm. Ik vind dat persoonlijke opvattingen en emoties op zo'n moment niet de overhand moeten nemen op twitter. Want daar lijkt 't op.

Ik ook niet, maar zolang er mensen bij de politie werken en geen robots, snap ik de reacties wel. Als cameraman zul jij ook anders reageren als je met je camera bij een ongeval plotseling er achter komt dat het een bekende van je is.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
ANWBverkeerGeverifieerd account ‏@ANWBverkeer 2 minuten geleden
De #A15 bij Rozenburg is deels vrijgegeven. NIET meer omrijden svp. Alle bedachte alternatieven staan vast (N57 / N218 / N15-Oostvoorne).
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
VID ‏@vid  2 minuten geleden
Gaat nog wel even duren op de #A15: @Rijkswaterstaat denkt de hele weg pas om 20:30 uur te kunnen vrijgegeven #politieonderzoek
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Dat zou wel heel bizar zijn, als het echt waar is.


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Volgens het nieuwsartikel op Nu.nl is de agent buiten levensgevaar. Ben blij dit nieuws te mogen lezen.

http://www.nu.nl/binnenland/4136927/a15-bij-botlektunnel-tijd-afgesloten-ongeluk-met-politiemotor-.html


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Politie Rotterdam eo @Politie_Rdam
Het gerucht dat de gewond geraakte collega #A15 zou zijn overleden, klopt niet. Collega is zwaargewond maar verkeert buiten levensgevaar.

7:25pm · 1 Oct 2015


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Politie Rotterdam eo ‏@Politie_Rdam  51 minuten geleden
Getuige van het ongeval op de #A15 tussen motorrijder politie en vrachtwagen? Bel 0900-8844 en laat aub gegevens achter voor het onderzoek.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Rijkswaterstaat ‏@Rijkswaterstaat  25 minuten geleden
De #A15 is zojuist helemaal vrij gegeven, de omleiding is opgeheven, omrijden geeft geen reistijd voordeel meer.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet