OEFENING GRIP 3 Zeer grote brand (Buitenbrand) - Schiphol UGS B 05-10-2015

Auteur Topic: OEFENING GRIP 3 Zeer grote brand (Buitenbrand) - Schiphol UGS B 05-10-2015  (gelezen 2717 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

WIS IM+

  • Iets met asfalt en witte strepen erop
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • IM is geweldige uitvinding
Oefening ?

05-10-2015   ! Grip 3 !   P 1 Buitenbrand (VK: 55) (Zeer grote brand) (Grip 3 Schiphol) (Opschaling: AYMA Inzet,Compagnie IRC K-AA) Ugs B Halim P.K. straat Schiphol

05-10-2015   ! Grip 3 !   P 1 Buitenbrand (VK: 55) (Zeer grote brand) (Grip 3 Schiphol) (Opschaling: AYMA Inzet,Compagnie IRC K-AA) (Meetploeg Ugs B Halim P.K. straat Schiphol

! Grip 3 !P 1 Buitenbrand (VK: 55) (Zeer grote brand) (Grip 3 Schiphol) Oefening ?


Multidiciplinair zorgen voor een goede afloop  *** Alle uitspraken op dit forum zijn mijn persoonlijke uitspraken en meningen. ***


WIS IM+

  • Iets met asfalt en witte strepen erop
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • IM is geweldige uitvinding
05-10-2015   ! Grip 3 !   P 1 Buitenbrand (VK: 55) (Zeer grote brand) (Grip 3 Schiphol) (Opschaling: Compagnie IRC K-AA,AYMA Inzet) (Meetploeg Ugs B Halim P.K. straat Schip
    Adres:   Schiphol
Multidiciplinair zorgen voor een goede afloop  *** Alle uitspraken op dit forum zijn mijn persoonlijke uitspraken en meningen. ***


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Als je even verder keek bij de Regio Kennemerland naar de meldingen dan had je inderdaad gezien dat het om een oefening (simulatie) gaat.

18:25:03 05-10-15   GROUP-1   P 5 SIMULATIE P 1 Buitenbrand (VK: 55) (Zeer grote brand) (Opschaling: AYMA Inzet) (Grip 3 Schiphol) Afs Oude Vijfhuizerweg 6 Schiphol
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


WIS IM+

  • Iets met asfalt en witte strepen erop
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • IM is geweldige uitvinding
Sorry Stefan, die heb ik dan gemist... Anders had hem niet gepost ... 98uiye 098uo
Multidiciplinair zorgen voor een goede afloop  *** Alle uitspraken op dit forum zijn mijn persoonlijke uitspraken en meningen. ***


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Citaat van: Stefan Verkerk link=msg=1377209 date=1444065511
Als je even verder keek bij de Regio Kennemerland naar de meldingen dan had je inderdaad gezien dat het om een oefening (simulatie) gaat.

18:25:03 05-10-15   GROUP-1   P 5 SIMULATIE P 1 Buitenbrand (VK: 55) (Zeer grote brand) (Opschaling: AYMA Inzet) (Grip 3 Schiphol) Afs Oude Vijfhuizerweg 6 Schiphol

En voor de geïnteresseerden, AYMA: http://www.amas-fire.nl/nl/8/ayma
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
p2kflex
20:29:09 05-10-15GROUP-1P 1 Buitenbrand (VK: 55) (Zeer grote brand) (Grip 4 Schiphol) (Opschaling: AYMA inzet 2e alarm) Ugs B Halim P.K. straat Schiphol
GRIP 40000000BRW Veiligheidsregio Kennemerland


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Persberichtje:
http://vrk.nl/systeemtest-in-kennemerland.aspx

Het was een interessante casus, nl. dat van een tankputbrand (Brzo-scenario) uit het crisisbestrijdingsplan Schiphol, zie blz. 67:
http://vrk.nl/media/6922/Definitief-CBP-Schiphol-2.0-2015-ter-verspreiding2.pdf
Maar dat hadden jullie ook kunnen afleiden van het adres in combinatie met dit enige scenario bij dat bedrijf in het CBP-S  :P

Het scenario was hier en daar wel wat aangepast om de volledige hoofdstructuur t/m GRIP 4 te kunnen testen.

Was weer eens wat anders dan een luchtvaartongeval beoefenen/testen op Schiphol.