Kaart van districten

Auteur Topic: Kaart van districten  (gelezen 3076 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest15549

  • Gast
Gepost op: 17 oktober 2015, 17:51:50
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kaart met alle RK-districten. Om precies te zijn wil ik weten onder welk district de afdeling West-Friesland valt. Iemand een idee?




svenlandrover

  • hulpverlener EMS, chauffeur HVC
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2015, 18:13:34
Noord Holland Noord of nog onder naam district westfriesland
alles wat ik schijf of zeg is op persoonlijke titel. (spelling fouten niet opletten a.u.b. ik ben dyslectisch)


Job45

  • EHBO - VPK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2015, 18:17:15
Afdeling West-Friesland valt onder district Noord-Holland-Noord aldus de administratie van het RK
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel.


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #3 Gepost op: 26 oktober 2015, 19:36:22
Onlangs zijn volgens mij alle districten samengevoegd/aangepast naar de grenzen van de veiligheidsregio's..


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2015, 00:51:37
Citaat van: petre link=msg=1380526 date=1445884582
Onlangs zijn volgens mij alle districten samengevoegd/aangepast naar de grenzen van de veiligheidsregio's..

Dat lijkt mij sterk.

Roermond valt nog altijd onder district Zuid-Oost en deze is van Maastricht t/m Eindhoven. Wel zijn er tegenwoordig coördinatoren die niet meer per district werken maar per Veiligheidsregio (bijvoorbeeld de coördinator van Noodhulp Nationaal en Bevolkingszorg).
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


michaelzetter

  • Hulpverlener rode kruis
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2015, 03:27:51
Als je op onderstaande site inlogt met je rode kruis account krijg je een kaart met de afdeling en het daarbij horende district:

https://digidoc.rodekruis.nl/#!/maps/538ca62f5fac2ef415ab0ac5


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #6 Gepost op: 27 oktober 2015, 10:19:35
Sinds wanneer zijn de districten gelijk aan de VR? Want wij hebben tot op de dag van vandaag nog contact met het hoofdkantoor van ons district en die zit in Eindhoven.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


jelte

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
Reactie #7 Gepost op: 28 oktober 2015, 15:11:32
Dat zegt niks want volgens mij staat het district kantoor van IJsselland in Beilen.
Zal wel kostenbesparend werken want als je met meerdere districten kantoor en personeel deelt is het natuurlijk een stuk goedkoper.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #8 Gepost op: 28 oktober 2015, 15:15:53
Ik bedoel dus van het (blijkbaar oude) district Zuid Oost.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


sigma-zob

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #9 Gepost op: 28 oktober 2015, 17:16:15
Er is en was geen district Zuid-Oost. Het Rode Kruis heeft 6 regiokantoren en onder ieder regiokantoor vallen 1 of meerdere districten.
Voor de regio Zuid-Oost zijn dat 4 districten: Brabant-Noord, Brabant-Zuidoost, Noord- en Midden-Limburg en Zuid-Limburg.
En de grenzen van de districten zijn congruent aan de grenzen van de Veiligheidsregio's. Dat is al enige tijd.
Onder ieder district vallen dan weer 1 of meerdere afdelingen.