Kazerne Haagse Hout (Den Haag)

Auteur Topic: Kazerne Haagse Hout (Den Haag)  (gelezen 3944 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Daantje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Gepost op: 20 oktober 2015, 19:02:56
Hallo allemaal,

Ik zag op brandweer.org in de voertuigendatabase dat kazerne Haagse Hout maar één voertuig (een Bijzonder Materiaal Motor) heeft. Is dit niet een beetje weinig, of klopt dit niet in de voertuigendatabase van die site???

Groet,
Daantje




Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2015, 19:21:00
Volgens mij staat er alleen een TS (15-7330). Maar kan er geen melding meer van vinden op p2000 de laatste tijd. Gesloten?

http://www.112haaglanden.info/?page_id=2588


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2015, 19:21:38
Als ik me niet vergis is deze kazerne gesloten of gaat deze sluiten.
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2015, 19:37:50
Ik rij er een paar keer per week langs. De kazerne staat er nog maar er staat niets in c.q. hij is niet meer in gebruik. :) Is een donker leeg pand dus met lege garage etc.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,287
Reactie #4 Gepost op: 20 oktober 2015, 20:46:04
Volgens mij staat die kazerne leeg sinds het verhuizen van koningin Beatrix naar kasteel Drakensteyn: sinds februari 2014 dus. Wordt alleen nog wel eens gebruikt voor oefeningen e.d.

Peen
Redacteur van


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #5 Gepost op: 2 november 2015, 22:34:30
Citaat
Volgens mij staat die kazerne leeg sinds het verhuizen van koningin Beatrix naar kasteel Drakensteyn: sinds februari 2014 dus. Wordt alleen nog wel eens gebruikt voor oefeningen e.d.
Heeft niets met de verhuizing van de Prinses te maken, dus:
Citaat
De kazerne staat er nog maar er staat niets in c.q. hij is niet meer in gebruik.
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


FF_holland

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 869
  • Leuk forum!


guest12562

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 3 november 2015, 13:27:16
Vreemd, 2011 en alleen die kazerne Haagse Hout is dicht of begrijp ik het verkeerd?