Leveringen Politievrijwilliger

Auteur Topic: Leveringen Politievrijwilliger  (gelezen 4776 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NavySeals

  • Selectie politievrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Gepost op: 26 oktober 2015, 10:47:05
Goedemorgen,
Ik zit momenteel in de selectieprocedure voor Politievrijwilliger. Op de zaken vooruit lopend stel ik de vraag: Wat zit er allemaal in het pakket  (kleding & accessoires) bij een vrijwilliger en wanneer in de procedure krijg je dit?
Kan iemand me ook vertellen wat je mee naar huis mag nemen en vanaf wanneer dat mag?
Alvast dank!


Politievrijwilliger NHN (selectieprocedure) Vrijwilliger ZLSM - HBO-student Fotograaf - Vrijwilliger MVA NS (enkele dagen per jaar) Foto's die ik plaa


guest16442

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2015, 11:25:07
Er zit alles in qua operationeel uniform en sportkleding. Onze lichting kreeg geen gala-uniform. Daarnaast neem je tijdens de periode op de PA gewoon alles mee naar huis. Wanneer je je eerste stage gaat lopen blijft alles op het bureau - behalve wat je gaat wassen natuurlijk. Wij kregen alles net voor de lessen begonnen en sommigen konden pas in de eerste weken van de lessen terecht.


bewapi

  • Aspirant Niveau 4 Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2015, 11:49:44
Citaat van: Flavius link=msg=1380427 date=1445855107
Er zit alles in qua operationeel uniform en sportkleding. Onze lichting kreeg geen gala-uniform. Daarnaast neem je tijdens de periode op de PA gewoon alles mee naar huis. Wanneer je je eerste stage gaat lopen blijft alles op het bureau - behalve wat je gaat wassen natuurlijk. Wij kregen alles net voor de lessen begonnen en sommigen konden pas in de eerste weken van de lessen terecht.

Bij ons in de stage bleef niets op het bureau, alles ging telkens mee naar huis. Dit ivm een gebrek aan lockers...
Ook kregen wij het volledige pakket, ook gala , denk dat dat ook afhankelijk is van je regio


guest16442

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 26 oktober 2015, 12:10:22
Citaat van: bewapi link=msg=1380431 date=1445856584
Bij ons in de stage bleef niets op het bureau, alles ging telkens mee naar huis. Dit ivm een gebrek aan lockers...
Ook kregen wij het volledige pakket, ook gala , denk dat dat ook afhankelijk is van je regio
Goeie aanvulling! Verschilt inderdaad per Eenheid of je het gala uniform krijgt of niet.


VPEDH

  • Aspirant Politie vrijwilliger eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2015, 13:18:38
Citaat van: NavySeals link=msg=1380423 date=1445852825
Goedemorgen,
Ik zit momenteel in de selectieprocedure voor Politievrijwilliger. Op de zaken vooruit lopend stel ik de vraag: Wat zit er allemaal in het pakket  (kleding & accessoires) bij een vrijwilliger en wanneer in de procedure krijg je dit?
Kan iemand me ook vertellen wat je mee naar huis mag nemen en vanaf wanneer dat mag?
Alvast dank!

Hoi Navyseals,

Ik begin aan de opleiding politievrijwilliger in februari 2016. Vorige week de kledinglijst ontvangen. Een hele lijst is het. Het is het oude en nieuwe uniform.
Sportkleding en sportschoenen staat er ook op. Handschoenen, koppel en kogelwerendvest etc.. Ik begreep dat het op dit moment erg druk is in Apeldoorn waar je de kleding mag gaan halen. Het ligt er ook aan bij welke eenheid je zit. Sommige eenheden hebben een centrale medewerker die de afspraken regelt. Andere eenheden (waaronder mijn eenheid Haaglanden) laten je zelf een afspraak maken. Dat gaat sneller.

Succes met de selectie!
Voor welke eenheid ga je eigenlijk?


NavySeals

  • Selectie politievrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2015, 16:35:38
Hoi VPEDH,

Ik zit bij de eenheid Noord-Holland.

Zou je mij een exacte lijst kunnen sturen? Aangezien die lijst hetzelfde zal moeten zijn als bij mij. Dan ben ik alvast voorbereid.

(Lijst mag van mij ook in een privébericht als dat gewenst is)

Dank voor de succeswensen!
Politievrijwilliger NHN (selectieprocedure) Vrijwilliger ZLSM - HBO-student Fotograaf - Vrijwilliger MVA NS (enkele dagen per jaar) Foto's die ik plaa


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #6 Gepost op: 27 oktober 2015, 17:12:05
Citaat van: VPEDH link=msg=1380645 date=1445948318
eenheid Haaglanden

Je hebt je in ieder geval goed ingelezen
Hobby Bobby eenheid Den Haag


MariaMaria

  • Asp.Politievrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #7 Gepost op: 31 oktober 2015, 13:51:05
Ook ik ben benieuwd naar de kledinglijst, kun je hem mij ook doorsturen?
Wanneer wordt het uniform precies gedragen tijdens de opleiding?


NavySeals

  • Selectie politievrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #8 Gepost op: 31 oktober 2015, 14:08:41
@MariaMaria helaas heb ik nog niets gehoord van VPEDH. Zodra ik hem heb stuur ik hem door (of je krijgt hem direct van VPEDH als die dit leest....)

Wanneer je het uniform draagt is mij ook niet geheel bekend....
Politievrijwilliger NHN (selectieprocedure) Vrijwilliger ZLSM - HBO-student Fotograaf - Vrijwilliger MVA NS (enkele dagen per jaar) Foto's die ik plaa


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #9 Gepost op: 31 oktober 2015, 17:21:11
Citaat van: MariaMaria link=msg=1381173 date=1446295865
Ook ik ben benieuwd naar de kledinglijst, kun je hem mij ook doorsturen?
Wanneer wordt het uniform precies gedragen tijdens de opleiding?
Sowieso niet tijdens het vervoer van en naar de academie , ivm niet VUWA dragend.
Maar wel tijdens AZV (Aanhouden & Zelf verdediging lessen) gezien je op straat ook met dat pakje aan moet kunnen werken.
Wij dragen gewoon de gehele dag het uniform op de academie, maar ik weet niet of dat voor jullie ook geldt.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.