Politieserie Robuust Blauw over de Politie Weert vanaf februari 2016

Auteur Topic: Politieserie Robuust Blauw over de Politie Weert vanaf februari 2016  (gelezen 20438 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #30 Gepost op: 1 april 2016, 18:12:19
Erg gaaf om te zien en vooral: lekker simpel gebleven. Geen overdreven spannende muziekjes, gewoon zoals het is. Top.

Een puntje van opbouwende kritiek: tijdens de achtervolging viel het mij op dat er een politievoertuig reed met het navigatiesysteem midden op de voorruit. Da's toch een beetje uit de boze of niet dan?  e050
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #31 Gepost op: 1 april 2016, 20:47:35
Citaat van: enrico1972 link=msg=1416910 date=1459525701
Wel weer een goeie aflevering hoor  ;) :P :D ;D
Ik zou het niet gek vinden als er om meer en langere afleveringen gevraagd gaat worden.

Daar vroeg ik na de eerste aflevering al om  ;D . Nu weer :P .

Goede aflevering weer.

Mocht het ooit voor tv komen, houd deze stijl vast en ga niet in meldkamer/wegmisbruiker stijl verder.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #32 Gepost op: 1 april 2016, 21:16:09
Citaat van: Stefan Verkerk link=msg=1416917 date=1459527139
Erg gaaf om te zien en vooral: lekker simpel gebleven. Geen overdreven spannende muziekjes, gewoon zoals het is. Top.

Een puntje van opbouwende kritiek: tijdens de achtervolging viel het mij op dat er een politievoertuig reed met het navigatiesysteem midden op de voorruit. Da's toch een beetje uit de boze of niet dan?  e050

Thanks

Voor wat betreft het navigatiesysteem heb je in principe gelijk :-X

Citaat van: DaMook link=msg=1416945 date=1459536455
Daar vroeg ik na de eerste aflevering al om  ;D . Nu weer :P .

Goede aflevering weer.

Mocht het ooit voor tv komen, houd deze stijl vast en ga niet in meldkamer/wegmisbruiker stijl verder.

Bedankt, ja wij vinden zelf de Meldkamer het ook niet helemaal, leuke beelden maar de afwerking is het niet, Cops vanuit Amerika is eigenlijk een beetje een voorbeeld geweest.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


The-Hunter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #33 Gepost op: 2 april 2016, 12:22:10
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1416753 date=1459451975
Ze hebben nooit aangegeven dat er elke week of elke zoveel tijd een aflevering erop komt. En er zijn pas 2 afleveringen en daar zaten ook 14 dagen tussen (1e is van 4 maart, 2e van 18 maart).

Hebben ze wel :P
http://prntscr.com/an574k


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #34 Gepost op: 2 april 2016, 13:13:19
Citaat van: The-Hunter link=msg=1417036 date=1459592530
Hebben ze wel :P
http://prntscr.com/an574k

Je hebt gelijk, dat heeft iemand gereageerd vanuit het account die dit eigenlijk niet kon weten, heb ik niet gezien, excuus.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #35 Gepost op: 3 april 2016, 17:43:51
Mooie serie!


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #36 Gepost op: 3 april 2016, 18:24:37
Citaat van: Diaephi link=msg=1416914 date=1459525969
Thanks !

Weet ik, maar aangezien het echt voor sociale media is gemaakt is dit toch echt wel de max qua tijdsduur, je moet je voorstellen dat mensen deze filmpjes even snel tussendoor willen kijken op hun telefoon/tablet/PC, de echte liefhebbers willen natuurlijk steeds meer en meer :) Als je uitzendingen voor TV maakt kun je al snel richting (half) uur gaan, wie weet waar de toekomst ons brengt.

Overigens hebben we nu ook materiaal geschoten op voorhand voor 6 afleveringen van dit formaat. Daarna kunnen we altijd kijken hoe we seizoen 2 gaan vormgeven, als er een seizoen 2 komt.

Voor sociaal media begrijp ik het wel en vind ik zelf 15 minuten de max. Het zou mooi zijn als jullie inderdaad voor TV gevraagd gaan worden en dat dit dan stap voor stap landelijk uitgerold gaat worden.
Ik vind het ook niet slechter dan zoals Leo de Haas filmde ook al was dat alleen maar verkeer gerelateerd.

Wat mij betreft zou een programma als De Meldkamer beter bij RTL passen omdat die het programma Unit Luchtvaartpolitie veel beter en rustiger gemaakt hebben. Zeg maar RTL deed het minder sensatiebelust waar ik jullie afleveringen wel op zijn plek zou vinden.

Wat mij betreft is een seizoen 2 welkom al hoe wel als het uploadschema om de week blijft je van mij op deze voet gerust verder mag blijven gaan en maak je er gewoon jaar 2 van begin volgend jaar  ;D ;D
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #37 Gepost op: 3 april 2016, 18:52:14
Citaat van: enrico1972 link=msg=1417215 date=1459700677
Voor sociaal media begrijp ik het wel en vind ik zelf 15 minuten de max. Het zou mooi zijn als jullie inderdaad voor TV gevraagd gaan worden en dat dit dan stap voor stap landelijk uitgerold gaat worden.
Ik vind het ook niet slechter dan zoals Leo de Haas filmde ook al was dat alleen maar verkeer gerelateerd.

Wat mij betreft zou een programma als De Meldkamer beter bij RTL passen omdat die het programma Unit Luchtvaartpolitie veel beter en rustiger gemaakt hebben. Zeg maar RTL deed het minder sensatiebelust waar ik jullie afleveringen wel op zijn plek zou vinden.

Wat mij betreft is een seizoen 2 welkom al hoe wel als het uploadschema om de week blijft je van mij op deze voet gerust verder mag blijven gaan en maak je er gewoon jaar 2 van begin volgend jaar  ;D ;D

Mooi compliment !


Citaat van: Bernt link=msg=1417205 date=1459698231
Mooie serie!
Bedankt ! Is 112 vandaag van jou ?
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


The-Hunter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #38 Gepost op: 4 april 2016, 19:46:06
Citaat van: Diaephi link=msg=1417039 date=1459595599
Je hebt gelijk, dat heeft iemand gereageerd vanuit het account die dit eigenlijk niet kon weten, heb ik niet gezien, excuus.

Dus het is om de twee weken?


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #39 Gepost op: 4 april 2016, 22:23:20
Citaat van: The-Hunter link=msg=1417448 date=1459791966
Dus het is om de twee weken?

Ja in beginsel om de 2 weken zoals de afgelopen 3 keer, maar kan bij overmacht van afgeweken worden, daarom is er eigenlijk niks over gecommuniceerd.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl