GRIP 4 Brand (loods met kunststofkorrels) Chemelot Kerenshofweg - Geleen 09-11-2015

Auteur Topic: GRIP 4 Brand (loods met kunststofkorrels) Chemelot Kerenshofweg - Geleen 09-11-2015  (gelezen 43948 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Leuke discussie dit. Geeft wel heel duidelijk aan wat je dus krijgt als de burgemeensters een deel van de controle kwijt zijn geraakt aan de veiligheidsregio's.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: rsc link=msg=1383025 date=1447074042
En wat dacht je dan dat rook was?

Ik bedoel iets van chemische stoffen behalve de gewone geur van brand rook ik daar.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel




honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Citaat van: Job45 link=msg=1383030 date=1447074138
Toch is het niet echt verstandig om zoiets op dit moment de wereld in te slingeren.

Verstandig of niet, is het aan hem om de bronregio te vragen hoe het er voor staat, of moet hij door de bronregio geinformeerd/alarmeerd worden? ;) Ik denk dat eerdere 'irritaties' ook mee spelen. Maar beter ingrijpen dan wachten.

Yelle Tieleman ‏@YelleTieleman  12 minuten geleden
@JosHessels Waarom zou dat niet goed gaan dan?

Jos Hessels ‏@JosHessels  10 minuten geleden Echt-Susteren, Limburg
@YelleTieleman Wij moeten hier alles zelf uitzoeken. Effectgebied zou ons ook kunnen betreffen!

Citaat van: KCLDP link=msg=1383031 date=1447074171
Een heralarmering? Dat dat nodig is bij een brand als deze..  :D

Prio 2 geplande actie voor meetploeg op een vrijwillige kazerne in een andere regio dan bronregio. Wellicht weten ze nog niet eens van de brand af. En dan nog moet natuurlijk wel iedereen die opleiding gehad hebben en beschikbaar zijn, en dan ook nog eens weg mogen/kunnen.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
Nooit bij stil gestaan dat Echt-Susteren geen Limburg-Zuid was. Nu zie ik wel reden voor GRIP 5.


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Live link=msg=1383034 date=1447074345
Inderdaad bijzondere tweets van Jos Hessels, Burgemeester van Echt-Susteren.  ???

Jos Hessels @JosHessels
@YelleTieleman Wij moeten hier alles zelf uitzoeken. Effectgebied zou ons ook kunnen betreffen!
1:52 PM - 9 Nov 2015 · Echt-Susteren, Limburg, Nederland

Jos Hessels @JosHessels
Opdracht gegeven - buiten commandostructuur om - om meetploegen te activeren in Nieuwstadt en Koningsbosch. Niet langer afwachten!
1:58 PM - 9 Nov 2015

Zeer terecht van die burgemeester als je toch ziet hoe traag en fragmentarisch alles op gang komt en nog moet komen.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: GLZ link=msg=1383043 date=1447074581
Nooit geweten dat Echt-Susteren geen Limburg-Zuid was. Nu zie ik wel reden voor GRIP 5.

Echt-Susteren (zowel beroepspost Echt als vrijwilligerspost Susteren) vallen nog net onder Limburg Noord.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
Burgemeester van Echt-Susteren is aan de lijn bij L1.

http://www.l1.nl/inhoud/l1-tv


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Filmpje vanaf 't terrein, vlak na uitbreken van de brand: https://www.youtube.com/watch?v=hBwrQMJUIvc
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo