Team Hoofdwegen Amsterdam: spoedrit politiemotor door mist naar aanrijding - Uithoorn 02-11-2015

Auteur Topic: Team Hoofdwegen Amsterdam: spoedrit politiemotor door mist naar aanrijding - Uithoorn 02-11-2015  (gelezen 5419 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Citaat van: CopVR3 link=msg=1382887 date=1447046739
En hoe ver is dat nou dan?

Hou het op zo'n 22,5 km CopVR3.

Citaat van: TDMdR link=msg=1382889 date=1447053547
Ik denk dat de motorrijder op navigatie heeft gereden en die geeft deze route ook als snelste. Better safe then sorry!

Zoals ik het kan zien heeft hij NIET op zijn navigatie gereden. In het begin als de Zumo 660 start zie je dat hij op 2 knoppen kan drukken.
Links = het vergrootglas Waarheen ? waarmee je dan een locatie kan ingeven waarna hij de route gaat berekenen en
Rechts = Bekijk kaart. Hij heeft voor rechts gekozen Bekijk kaart en dan zie je alleen waar je rijdt en de kruisende wegen.

Verder zie ik zo goed als zeker in de blauwe bovenbalk tijdens het rijden staan "Rijdend op". Daar achter verschijnt dan de naam van de weg waar je op rijdt
De tekst "Rijdend op" kan je alleen maar te zien krijgen als je zonder ingeschakelde route rijdt.
Verder zie ik links boven in beeld van de navigatie ook geen tekens wat aangeeft wanneer je moet afslaan of zo.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Al een tijdje niet wezen kijken hier op het forum, en als ik zie dat er discussies gaande zijn over een 'gereden route' of een mogelijke nog veeeeeeeeeeeel snellere route dan weet ik in ieder geval dat ik niks gemist heb.  98uiye


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Al een tijdje niet wezen kijken hier op het forum, en als ik zie dat er discussies gaande zijn over een 'gereden route' of een mogelijke nog veeeeeeeeeeeel snellere route dan weet ik in ieder geval dat ik niks gemist heb.  98uiye
Haha touché.

Hou het op een stelletje vakidioten... ::)


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Citaat van: PietjePuk link=msg=1382745 date=1446978900
! No longer available
Nu vraag ik mij af, op het begin van het filmpje zie je in de garages de motoren geparkeerd staan. Links staan de opvallende fietsen met de neus naar voren geparkeerd, rechts staan een paar burger fietsen naar achteren geparkeerd. Zit hier een bepaalde logica in? Zijn dit de onopvallende motoren waarvan de "bezoeker" niet het kenteken mag weten, is dit vanwege de aansluiting voor de elektronica of is het gewoon het gemak van de rijder?

Ik vraag dit omdat mij altijd is aangeleerd om een voertuig zoveel mogelijk achteruit te parkeren ivm het makkelijker kunnen wegrijden (heb het dan over dienst gebruik)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Prive motoren.

Ik gok zomaar de motor van die lange te zien.  98uiye


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Het Team Hoofdwegen Amsterdam heeft spectaculaire beelden vrijgegeven van een motoragent op weg naar een ongeval in Uithoorn. In dikke mist haast de agent zich naar de plek des onheils.
Bron: Telegraaf


http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/24715938/__Met_180km_h_door_dikke_mist__.html

Nou ben ik zelf niet zo snel levensmoe en snap ik de aard ook wel, maar 180km/h met deze mist? :-X
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Even een tip: niet alles wat de Telegraaf schrijft is waar he ;) Mogelijk heeft hij wel de 180 km/h aangetikt, maar echt niet in de dikke mist. Daarnaast weergeeft de camera een  ander beeld dan de werkelijkheid, dus zal het zicht in werkelijkheid een stuk beter zijn geweest.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Tik ik een heel stuk, is 0501 me al voor...


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Televaag blabla.... business as usual. ::)


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Citaat van: TDMdR link=msg=1383251 date=1447108994
Tik ik een heel stuk, is 0501 me al voor...

Sorry, ging met 180 km/h over mn toetsenbord 998765
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.