P2000 monitors

Auteur Topic: P2000 monitors  (gelezen 230963 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #100 Gepost op: 26 oktober 2009, 00:29:10
Zijn er mensen bij die een beetje technisch zijn aangelegd? Hier een klein stukje javascript waarmee je de P2000 monitor (http://monitor.livep2000.nl/) om de tuin kunt leiden.. Ik heb dit alleen met Firefox getest, of het ook met andere browsers werkt weet ik niet.

1. Open de site - http://monitor.livep2000.nl/
2. Vul het volgende in op de adresbalk: javascript:var maxregiosselect = 9;3. Druk op enter. Je zult nu zien dat je meer dan 2 regio's kunt selecteren.

4. Vul het volgende in op de adresbalk: javascript:function contextmenu(name, clickobj, evt){ }5. Druk op enter. Je zult nu zien dat je géén menu meer krijgt als je rechtermuisknop klikt.

En nu dé manier waarop je dus wél kunt selecteren bij de P2000 monitor:

6. Vul het volgende in op de adresbalk: javascript: document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 07. Druk op enter. Je zult nu zien dat je alles kunt aanpassen op de pagina, alsof je de site kunt bewerken. Dit is niet het geval, maar je kunt nu wel meldingen kopieren.

Wie slim is zet deze drie codes onder zijn favorieten; dan hoef je enkel die favoriet aan te klikken en is de javascript geactiveerd. Als je de laatste functie hebt ingesteld zul je wel even de pagina moeten vernieuwen om van regio's te wisselen.

Disclaimer: (Voor het geval dat ;))
Dit valt niet in de categorie hacken; dat wil zeggen dat javascript een client-side programeertaal is wat alleen opdrachten kan uitvoeren op een lokale pc. In geen enkel geval kan op de bovengenoemde site en / of de bezoekers daarvan schade worden aangebracht door het gebruik van deze javascript knipsels op eigen pc. De stukjes javascript zijn totaal ongevaarlijk en zonder risico te gebruiken.  O0
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #101 Gepost op: 26 oktober 2009, 00:44:45
ik gebruik altijd (buiten mijn pager om) p2000zhz-rr.nl voor alle meldingen van brandweer ambulance politie traumaheli in zuid-holland-zuid en rotterdam rijnmond
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #102 Gepost op: 2 november 2009, 00:14:24
Voor op de iPhone is er nu
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=334252657&mt=8
ik weet zelf nog niet of en hoe die werkt, maar er is nu iig een p2000 app voor de iphone :) .

Tevens die graag met amerikaanse diensten meeluisteren is er
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=333246187&mt=8
wel geinig om met de LAPD of NYFD en dergelijke mee te luisteren :) .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


phate

  • EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #103 Gepost op: 2 november 2009, 16:46:36
Blijkbaar hebben ze de javascript injectie's door, er zijn al een aantal meldingsberichten geconstateerd voor monitor.livep2000.nl
treat the patient, not the number


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #104 Gepost op: 2 november 2009, 16:58:53
Blijkbaar hebben ze de javascript injectie's door, er zijn al een aantal meldingsberichten geconstateerd voor monitor.livep2000.nl

wat bedoel je precies te zeggen? meldingsberichten?  ???
Samen sterk in de hulpverlening!


phate

  • EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #105 Gepost op: 2 november 2009, 18:54:13
wat bedoel je precies te zeggen? meldingsberichten?  ???

dat ze een extra pagina openen met wat gegevens van jou (oa ip adres) en dat doorgestuurd word naar een emailadres van de p2000 monitor.
treat the patient, not the number


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #106 Gepost op: 4 november 2009, 14:26:22
Klopt, in de broncode is nu een stukje javascript bijgeplaatst waarin inderdaad staat dat als je die functies die ik hierboven postte gebruikt, je gegevens worden opgeslagen. Leuk, maar het is simpelweg niet illegaal want het is geen hacken. Ach nou ja, als ze bij de P2000 monitor kwantiteit boven kwaliteit stellen... ;) gelukkig kun je de banners uitschakelen met Adblock Plus etc.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #107 Gepost op: 4 november 2009, 18:30:31
Klopt, in de broncode is nu een stukje javascript bijgeplaatst waarin inderdaad staat dat als je die functies die ik hierboven postte gebruikt, je gegevens worden opgeslagen. Leuk, maar het is simpelweg niet illegaal want het is geen hacken. Ach nou ja, als ze bij de P2000 monitor kwantiteit boven kwaliteit stellen... ;) gelukkig kun je de banners uitschakelen met Adblock Plus etc.

en wat doen ze met deze gegevens? Je IP adres blokkeren?  ??? Database aanleggen?


guest4965

  • Gast
Reactie #108 Gepost op: 4 november 2009, 18:59:47
en wat doen ze met deze gegevens? Je IP adres blokkeren?  ??? Database aanleggen?

Als ze je IP-adres gaan blokkeren, dan zorg ik dat ik dat scriptje nog ff een keer gebruik ;)
Dan weet ik zeker dat ik, ook niet per ongeluk, ooit nog op die site kan komen ;D


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #109 Gepost op: 4 november 2009, 19:29:06
Achja, ze hebben inderdaad de mogelijkheid om dan je IP adres te blokkeren. Goede zaak, daarmee laten ze zelf zien dat ze lekker vriendelijk zijn richting de bezoekers en het alleen voor het geld doen oid. :) Gezellig.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon