P2000 monitors

Auteur Topic: P2000 monitors  (gelezen 231680 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #160 Gepost op: 16 oktober 2010, 21:58:07
PS. weet iemand of Groningen op P2000 zit met de ambulances of deze intentie heeft in de toekomst?

Beiden negatief. Misschien als de Meldkamer Noord Nederland er is. Friesland alarmeert de ambu's al via P2000 en ik kan me voorstellen dat men tegen die tijd één lijn wil trekken. Aangezien maar 1 regio P2000 gebruikt en 2 niet, zou het ook kunnen zijn dat P2000 er helemaal uit gaat voor ambulances.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #161 Gepost op: 16 oktober 2010, 22:00:46
Beiden negatief. Misschien als de Meldkamer Noord Nederland er is. Friesland alarmeert de ambu's al via P2000 en ik kan me voorstellen dat men tegen die tijd één lijn wil trekken. Aangezien maar 1 regio P2000 gebruikt en 2 niet, zou het ook kunnen zijn dat P2000 er helemaal uit gaat voor ambulances.

Dat terwijl G&V onlangs is overgestapt op gebruik van P2000, weet ik uit betrouwbare bron, en is duidelijk te zien via de monitoren. Bewuste keuze geweest, dus die zullen dat niet zomaar weer opgeven.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #162 Gepost op: 16 oktober 2010, 22:24:35
Dat terwijl G&V onlangs is overgestapt op gebruik van P2000, weet ik uit betrouwbare bron, en is duidelijk te zien via de monitoren. Bewuste keuze geweest, dus die zullen dat niet zomaar weer opgeven.

Dit gaat over het Noorden, niet over het Midden :)

Maar ook daarvoor geldt hetzelfde. Als je als 1 centralist 1 groot werkgebied hebt (feitelijk spreek je dan niet meer over afzonderlijke regio's) dan lijkt het me wel zo handig dat de bereikbaarheid door de hele regio hetzelfde is. Regio's werken over het algemeen ook niet voor de helft met P2000, het is alles of niets. Voor eventuele wijsneuzen; ambu's en GHOR-functionarissen zijn natuurlijk niet met elkaar te vergelijken ;)

Misschien blijft het ook wel zo, lijkt me alleen beetje sterk. Volgens mij heb ik ooit gehoord dat ze een en ander in het Noordelijk gelijk wilden trekken met de MkNN, ik zal eens kijken of ik wat kan navragen...


JM

  • Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 463
  • Arnemuiden 4534
Reactie #163 Gepost op: 5 november 2010, 11:34:08
De opmaak van de monitor is iets aangepast :) http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #164 Gepost op: 5 november 2010, 14:57:06
De opmaak van de monitor is iets aangepast :) http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/

Ik zie geen verschil??


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #165 Gepost op: 5 november 2010, 15:03:24
Ik zie geen verschil??

De 'onderbalk' waar je de regio's aan kan klikken is iets veranderd :)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #166 Gepost op: 5 november 2010, 17:42:23
Ik zie geen verschil??
Een breder beeldscherm (>1024 px) wordt nu onderin gevuld, ipv dat het een blokje bleef.
En het is nu een achtergrond met tekst, ipv een plaatje met tekst erin. (de regionamen, P en A)


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #167 Gepost op: 7 november 2010, 16:39:22
Is het wellicht mogelijk dat de P2000 import tool voor PDW geupdate wordt danwel dat ik van iemand een filters.ini zou mogen?

Want er klopt werkelijk geen hout van die database die de import tool gebruikt...

Bij voorbaat dank!


JM

  • Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 463
  • Arnemuiden 4534
Reactie #168 Gepost op: 9 november 2010, 12:19:23
Is het wellicht mogelijk dat de P2000 import tool voor PDW geupdate wordt danwel dat ik van iemand een filters.ini zou mogen?

Want er klopt werkelijk geen hout van die database die de import tool gebruikt...

Bij voorbaat dank!

Misschien dat Peter hier iets op kan zeggen?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #169 Gepost op: 9 november 2010, 15:47:12
Misschien dat Peter hier iets op kan zeggen?

De import tool die komt niet bij mij vandaan en ik lever (om diverse redenen) geen ondersteuning vwb filters, sorry.