Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1259160 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #1970 Gepost op: 20 april 2009, 15:46:49
Van solosurveilance wordt in het buitenland al jarenlang effectief gebruik gemaakt.

Maar ja ... daar weten ze ook weinig van het poldermodel en denk je wel 2x na voordat je bijdehand doet tegen "het gezag".
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1971 Gepost op: 20 april 2009, 18:28:18
De relatie tussen een video-camera en het solo tijden begrijp ik niet helemaal. ( in onz regio rijden ze al tijden solo) De meerwaarde om sowieso een camera aanboord te hebben is natuurlijk duidelijk.

Whiteboard is natuurlijk beter dan die kladblokken met zuignap aan voorruit die ze bij ons hebben.


Verder netjes ingebouwd die camera/ bedieningspaneel en navigatie. Toevallig nog een foto van het whiteboard ?

Twee pvīs bevindingen heb je nu niet, nu heb je 1 pv bevindingen en een videocamera .... Overigens weet ik verder niet hoe het zit ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1972 Gepost op: 20 april 2009, 19:02:11
Nee nu rijden we een geweldige Touran! Is niet vooruit te branden en veilig weet ik ook nog niet. Dus een achtervolging kunnen we tegenwoordig wel vergeten.....!!!


Die Touran. Ik fietste vanmiddag weer een of andere happening binnen. N.a.w. een gaslek. T.h.v. Shell Zwijndrecht, nabij winkelcentrum Kort Ambacht, Zwijndrecht. Ik telde 3 (!) Tourans (i.v.m. afzettingen) Mijn vraag: hoeveel van die dingen rijden er wel niet in ZHZ?

P.s: foto's van het gebeurde zijn op te vragen via PM. (altijd dat GSMmetje bij me)


Jogem

  • Gast
Reactie #1973 Gepost op: 20 april 2009, 21:37:33
Die Touran. Ik fietste vanmiddag weer een of andere happening binnen. N.a.w. een gaslek. T.h.v. Shell Zwijndrecht, nabij winkelcentrum Kort Ambacht, Zwijndrecht. Ik telde 3 (!) Tourans (i.v.m. afzettingen) Mijn vraag: hoeveel van die dingen rijden er wel niet in ZHZ?

P.s: foto's van het gebeurde zijn op te vragen via PM. (altijd dat GSMmetje bij me)

ZHZ heeft er genoeg. In Dordrecht/Zwijndrechtse Waard rijden er 6 of 7.


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #1974 Gepost op: 20 april 2009, 21:50:51
In Zhz d1,dus Dordrecht, Zwijndrecht, Hia hebben we momenteel 7 Tourans en 1 Vito. Zodra de Vito is afgeschreven wordt ook dit een Touran. In de overige districten rijden er nog niet zoveel,dat komt nog.


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #1975 Gepost op: 21 april 2009, 20:44:43


Dienst: Politie Brabant-Noord
Roepnummer: ?
Standplaats: Grave
Soort voertuig: Surveillance wagen
Merk en type: Volkswagen Touran 1,9TDi
Bouwjaar: 2008
Overige bijzonderheden: nvt
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1976 Gepost op: 21 april 2009, 21:49:11
Met een oude halogeen vista, apart!


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1977 Gepost op: 22 april 2009, 06:02:09
ZHZ heeft er genoeg. In Dordrecht/Zwijndrechtse Waard rijden er 6 of 7.

In Zhz d1,dus Dordrecht, Zwijndrecht, Hia hebben we momenteel 7 Tourans en 1 Vito. Zodra de Vito is afgeschreven wordt ook dit een Touran. In de overige districten rijden er nog niet zoveel,dat komt nog.

Dank!


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #1978 Gepost op: 22 april 2009, 14:18:21
Golf 6 Groningen  Foto (C) www.blauwblik.nl



Geen LFL LED Edge maar strobe Edge (9m serie), goeie zet van de Groninger Politie! voldoen nog prima. De Edge en een Golfje zijn echt onafscheidelijk van elkaar dat blijkt wel.

Foto (c) www.112nederland.nl


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #1979 Gepost op: 22 april 2009, 20:41:51
Wouw ... das lang geleden...
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.