Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1254187 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #3720 Gepost op: 11 juli 2012, 16:55:15
En dat is nog verschillend. Wij hebben ook voertuigen waar je gewoon 1 keer op KK moet drukken en dan knipperen de lampen al. De gril lampen zijn bij enkelen niet eens uit te schakelen. Ik vind het ook onzin trouwens.

Wat is trouwens de uitrusting van de goedkoopste Touran? heb het al eens eerder ergens gevraagd, maar niemand kan me uitleg geven.

We hebben nu een nieuwe (niet LAPV) Touran waar alles is uitgehaald. Grille lampen, knipperende koplampen, blauw in kofferbak en dergelijke Er zit serieus meer oranje signalering dan blauw op. Volgens mij hebben we een beetje last van een identiteitscrisis..

Ik heb ook naar aanleiding van een aantal spoedritten in de volle zon, waarbij we laat of niet werden opgemerkt een mail gestuurd naar onze contactpersoon voor de voertuigen. Dat we te slecht zichtbaar waren. Antwoord: "Wij hebben hier niets over te zeggen, de auto's worden landelijk ingekocht. Wen er maar aan.

Ik ben benieuwd hoe de opbouw is van de eerste Zeeuwse LAPV Tourans en Transporters
Als ik ooit wordt aangereden door een zeeuwse politieauto met spoed, zou ik een proefproces niet uit de weg gaan....


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #3721 Gepost op: 12 juli 2012, 00:55:55
Dat is heel bijzonder. Een nieuwe Touran en dat ze dat ermee gedaan hebben...
In dat geval zijn foto's wel gewenst. Kun je dat regelen? Kunnen we even bekijken incl inbouw in dash.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3722 Gepost op: 12 juli 2012, 00:57:22
Hij is nog voor de LAPV dus het zal wel nooit zo opgetogen zijn geweest. Blijft nog steeds te krenterig voor woorden maar goed..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #3723 Gepost op: 12 juli 2012, 05:55:50
Nou hij zegt toch dat het een nieuwe is?! :-\


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3724 Gepost op: 12 juli 2012, 08:26:36
We hebben nu een nieuwe (niet LAPV) Touran waar alles is uitgehaald. Grille lampen, knipperende koplampen, blauw in kofferbak en dergelijke Er zit serieus meer oranje signalering dan blauw op. Volgens mij hebben we een beetje last van een identiteitscrisis..
[...]
Ik ben benieuwd hoe de opbouw is van de eerste Zeeuwse LAPV Tourans en Transporters

 O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #3725 Gepost op: 12 juli 2012, 10:31:44
O0

Inderdaad!

Laat ik het anders verwoorden... het is een oude nieuwe, de auto komt uit 2011 en kon nog naar eigen inzicht, door de regio zelf opgebouwd worden. Hij komt dus nog niet uit de aanbesteding. en aangezien er in Zeeland nog geen LAPV Touran stond, was ik benieuwd of grille lampen/knipperende koplampen tot de standaard behoorde.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #3726 Gepost op: 12 juli 2012, 15:06:11
Fryslan heeft 12 nieuwe tourans met een witte balk gekregen
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #3727 Gepost op: 12 juli 2012, 16:48:04
Fryslan heeft 12 nieuwe tourans met een witte balk gekregen

Nou, eindelijk! Want jonge jonge wat rijden ze daar lang in oude bakken rond zeg. De eerste serie Touran komt nog regelmatig voorbij.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #3728 Gepost op: 12 juli 2012, 17:04:10
Nou, eindelijk! Want jonge jonge wat rijden ze daar lang in oude bakken rond zeg. De eerste serie Touran komt nog regelmatig voorbij.
of zelfs de oude opel zafira....
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #3729 Gepost op: 12 juli 2012, 17:17:07
of zelfs de oude opel zafira....

Hou op! Ik moet bijna huilen  ;)