Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1255827 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #3880 Gepost op: 6 november 2012, 22:12:42
Dit staat beter  8)

Bovendien : zitten er in die balk nu nogsteeds de ANPR camera's? Ik dacht dat die test set-up al gekilled was?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3881 Gepost op: 7 november 2012, 00:18:14
De test set-up wordt nog wel gebruikt, en zelfs geüpdatet... wat weer tegenstrijdig is met de berichten dat deze set-up gestaakt zou worden..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #3882 Gepost op: 7 november 2012, 07:30:23
Bovendien : zitten er in die balk nu nogsteeds de ANPR camera's? Ik dacht dat die test set-up al gekilled was?

Heb nu een aantal Tourans in Amsterdam zien rijden, waar de ANPR op de plaats zit waar de mist/ver/breedtelampen zitten. Zal eens kijken of ik een fotootje kan maken.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3883 Gepost op: 7 november 2012, 10:18:02
Heb nu een aantal Tourans in Amsterdam zien rijden, waar de ANPR op de plaats zit waar de mist/ver/breedtelampen zitten. Zal eens kijken of ik een fotootje kan maken.
In de bumper dus; waar enkele bussen uit RR ook een ANPR camera hebben zitten.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #3884 Gepost op: 7 november 2012, 10:49:20
Heb nu een aantal Tourans in Amsterdam zien rijden, waar de ANPR op de plaats zit waar de mist/ver/breedtelampen zitten. Zal eens kijken of ik een fotootje kan maken.

Vanaf volgende week is de Touran van de toekomst dagelijks te zien in de kelder. Alle tijd om mooie foto's te maken. :D


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #3885 Gepost op: 8 november 2012, 18:12:02
Auto is in ieder geval als noodhulpvoertuig in dienst geweest bij basisteam Haarlemmermeer-Noord. Aangezien de nieuwe HONAC-voertuigen langzaam hun intrede doen in de regio wordt er veel geschoven met de ''oude'' noodhulpvoertuigen. Die worden onder andere bij bureau's onder gebracht als project-auto of als reserve noodhulp.
De oude 83.10 rijdt in Beverwijk (nog compleet met roepnummers erop), de oude 84.20 (die ooit een vrij aardige klapper heeft overleefd) rijd nu in Heemstede.

En om even in Kennemerlandvte blijven, de oude 81.40 is in gebruik in Haarlem-Noord.


BlackHawk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #3886 Gepost op: 21 november 2012, 09:53:53
Heeft iemand toevallig een foto van een Opel Zafira 1.9 CDTI uit 2006 met kenteken 03-SK-KN. Dit voertuig heeft dienstgedaan bij Politie Twente is is ergens 2009 uit dienst gegaan.


Rutger

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 820
Reactie #3887 Gepost op: 21 november 2012, 09:58:29
Heeft iemand toevallig een foto van een Opel Zafira 1.9 CDTI uit 2006 met kenteken 03-SK-KN. Dit voertuig heeft dienstgedaan bij Politie Twente is is ergens 2009 uit dienst gegaan.

Google al geprobeerd?  998765




http://bos-fahrzeuge.info/einsatzfahrzeuge/48998/Enschede_-_Politie_-_FuStw/photo/48998


Dennis Kempers

  • Brandweervrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Manschap A - Post Soest
Reactie #3888 Gepost op: 21 november 2012, 11:37:13
Waarin zit hem nu eigenlijk het verschil of een auto een noodhulpvoertuig of bijv. een surveillancevoertuig is??


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #3889 Gepost op: 21 november 2012, 11:42:29
Waarin zit hem nu eigenlijk het verschil of een auto een noodhulpvoertuig of bijv. een surveillancevoertuig is??

Vaak verschilt de uitrusting van het vtg.

Bijv. Alle noodhulpvoertuigen hebben een AED aan boord en sommige surveillancevtgn niet. Al verschilt dit tussen de korpsen.

Het grootste verschil is te zien aan het type voertuig. Nu met de komst van de NatPol worden alle noodhulpvtg een VW Touran of een VW Transporter. Als surveillancevtg is gekozen voor de VW Golf Variant.