Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1257393 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #860 Gepost op: 27 juni 2006, 18:22:48
Pfft.... met een soort Loveboat-uniform op een segway... ik zou ontslag nemen ::)  ;)

Ach, het voordeel is dat ze alleen in de zomermaanden maar met dit "pak"rijden. :D ;D
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #861 Gepost op: 28 juni 2006, 17:58:34
Volgens mij heb ik de volgende vrachtwagen nog niet voorbij zien komen. Het betreft het voertuig van het scooterteam regio Utrecht. Tot voor kort reden ze in een omgebouwde touringcar maar nu een echt mooie MB Atego met opbouw. mooi voertuig!!

En als oom agent het niet eens is met a. je snelheid, b. je geluid, of c. een ander technisch hoogstandje.... Dan gaat je brommer/scooter achterin de vrachtwagen en halen ze de spullen er gewoon netjes af.  :P    ;D

[verwijderd door de beheerder]


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #862 Gepost op: 28 juni 2006, 18:01:13
Mooi voertuig zeg ! :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #863 Gepost op: 28 juni 2006, 19:07:46
Volgens mij heb ik de volgende vrachtwagen nog niet voorbij zien komen. Het betreft het voertuig van het scooterteam regio Utrecht. Tot voor kort reden ze in een omgebouwde touringcar maar nu een echt mooie MB Atego met opbouw. mooi voertuig!!

En als oom agent het niet eens is met a. je snelheid, b. je geluid, of c. een ander technisch hoogstandje.... Dan gaat je brommer/scooter achterin de vrachtwagen en halen ze de spullen er gewoon netjes af.  :P    ;D

Uhm, volgens mij mag dat niet meer, zomaar onderdelen er af halen?
Alleen als de uitlaat teveel decibels maakt, mogen ze je uitlaat er afhalen nadat hij in beslag is genomen.
De politie haalt geen 70CC cilinders meer eraf en dergelijke, pas na drie keer gepakt met dezelfde scoot, word de scoot in beslag genomen en in de metaalpers gestopt
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #864 Gepost op: 28 juni 2006, 19:25:38
Uhm, volgens mij mag dat niet meer, zomaar onderdelen er af halen?
Alleen als de uitlaat teveel decibels maakt, mogen ze je uitlaat er afhalen nadat hij in beslag is genomen.
De politie haalt geen 70CC cilinders meer eraf en dergelijke, pas na drie keer gepakt met dezelfde scoot, word de scoot in beslag genomen en in de metaalpers gestopt

naar mijn weten is dat nu ook zo ja, alleen de uitlaat mogen ze eraf halen...


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #865 Gepost op: 28 juni 2006, 19:36:25
Uhm, volgens mij mag dat niet meer, zomaar onderdelen er af halen?
Alleen als de uitlaat teveel decibels maakt, mogen ze je uitlaat er afhalen nadat hij in beslag is genomen.
De politie haalt geen 70CC cilinders meer eraf en dergelijke, pas na drie keer gepakt met dezelfde scoot, word de scoot in beslag genomen en in de metaalpers gestopt

Je hebt helemaal gelijk, mijn woord 'spullen' is te breed en ze mogen alleen nog maar uitlaten, verlichting en nog iets verwijderen. (zo'n techisch man heeft het namelijk allemaal staan te vertellen. )


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #866 Gepost op: 28 juni 2006, 19:43:46
Je hebt helemaal gelijk, mijn woord 'spullen' is te breed en ze mogen alleen nog maar uitlaten, verlichting en nog iets verwijderen. (zo'n techisch man heeft het namelijk allemaal staan te vertellen. )



Geeft niets, wel een heel mooi voertuig met dat zonnescherm enzo! Heel netjes!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #867 Gepost op: 28 juni 2006, 19:53:38
Heeft niets, wel een heel mooi voertuig met dat zonnescherm enzo! Heel netjes!

Alleen beetje jammer dat die jongens dan zelf met 4 tot 6 man achterin de bak kruipen en onderweg gaan naar de volgende locatie/gemeente. Zou niet graag een aanrijding krijgen met zo'n voertuig met 6 van die mannetjes achterin, gaat een aardig puinhoop geven volgens mij....  :-\


N9213Q

  • Gast
Reactie #868 Gepost op: 28 juni 2006, 20:26:50
Dat zullen ze toch niet doen zeker?  :o


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #869 Gepost op: 28 juni 2006, 20:30:02
Dat zullen ze toch niet doen zeker?  :o

Als je goed naar de foto kijkt zie je achter het rechterruitje van de opbouw een wit T-shirt met daarop 'politie'. En bij een T-shirt hoort vaak een persoon, dus er stond 1 persoon, maar neem maar aan dat het er meer waren in het voertuig. ;)