Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1244979 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #4630 Gepost op: 25 maart 2019, 20:32:05
Het is niet zo spannend. Dit zijn bussen van de VOA Midden Nederland. Die zijn ontdaan van alle striping aangezien een deel van het personeel hun bewapening heeft moeten inleveren van de chef omdat ze nu ineens onder forensische opsporing vallen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #4631 Gepost op: 25 maart 2019, 20:32:30
DSI vermoed ik.

DSI heeft in haar bussen de signalering wel wat beter weggewerkt ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #4632 Gepost op: 25 maart 2019, 20:41:27
Het is niet zo spannend. Dit zijn bussen van de VOA Midden Nederland. Die zijn ontdaan van alle striping aangezien een deel van het personeel hun bewapening heeft moeten inleveren van de chef omdat ze nu ineens onder forensische opsporing vallen.
Je bent me voor.  ;D


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Reactie #4633 Gepost op: 26 maart 2019, 13:14:02
Het is niet zo spannend. Dit zijn bussen van de VOA Midden Nederland. Die zijn ontdaan van alle striping aangezien een deel van het personeel hun bewapening heeft moeten inleveren van de chef omdat ze nu ineens onder forensische opsporing vallen.
Heeft men in Midden-Nederland geen Team Verkeer waar ze onder zouden kunnen vallen?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #4634 Gepost op: 26 maart 2019, 13:25:03
Landelijk valt de VOA onder FO sinds invoering Nationale Politie dus heeft Team Verkeer er officieel niks meer mee te maken.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jelmer99

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
  • Zeeuws-Vlaming
Reactie #4635 Gepost op: 12 mei 2020, 16:01:39
De B-Klasses met kentekens ZF-319-P & ZF-321-P zijn al op meerdere plekken in het land gespot. Zijn dit voertuigen die rouleren of hoe werkt dit precies?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #4636 Gepost op: 12 mei 2020, 17:49:32
De B-Klasses met kentekens ZF-319-P & ZF-321-P zijn al op meerdere plekken in het land gespot. Zijn dit voertuigen die rouleren of hoe werkt dit precies?
wij hadden de ZF321P te leen toen onze “eigen” voertuigen werden omgebouwd naar de nieuwe aanpassingen (striping, opgehoogd, etc etc).

Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4637 Gepost op: 13 mei 2020, 17:42:29
De B-Klasses met kentekens ZF-319-P & ZF-321-P zijn al op meerdere plekken in het land gespot. Zijn dit voertuigen die rouleren of hoe werkt dit precies?

Zit er ergens een appgroep die kentekens spot?

Maar klopt wat PWB zegt, dit zijn voertuigen die door het hele land rijden als leen auto's. Ook in Zeeland hebben ze rondgereden.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jelmer99

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
  • Zeeuws-Vlaming
Reactie #4638 Gepost op: 13 mei 2020, 22:07:20
Nee heb ze zelf gespot in Tilburg en in nieuwsberichten voor bij zien komen in andere plaatsen (o.a. Amsterdam).