Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1259629 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1810 Gepost op: 19 december 2008, 17:32:46
Dankje! Ziet er mooi uit. Wel grappig dat, ondanks de aanbesteding elke regio/korps zn auto's anders aankleed... Of heeft dit te maken met de nieuwe richtlijnen?

Ieder korps kiest zelf de aankleding inderdaad en heeft niet te maken met de nieuwe richtlijnen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1811 Gepost op: 20 december 2008, 00:16:34
Geinig, had het zo nog niet eerder gezien. In utrecht zitten ook flitsers de klep, maar dan alleen wanneer deze open staat  ;D


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1812 Gepost op: 20 december 2008, 00:25:21
Ieder korps kiest zelf de aankleding inderdaad en heeft niet te maken met de nieuwe richtlijnen  ;)

Hier heb ik een vraagje over. Enige jaren geleden, reed politie ZHZ met zwarte VW-busjes, met oranje ''blockstriping''. Die voertuigen deden erg ''Engels'' aan. Later hoorde ik dat dit op ''eigen houtje'' was gebeurd, en dat men is teruggefloten. Waren overigens erg mooie busjes.

Heeft iemand hier een foto van?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1813 Gepost op: 20 december 2008, 01:00:01
Hier heb ik een vraagje over. Enige jaren geleden, reed politie ZHZ met zwarte VW-busjes, met oranje ''blockstriping''. Die voertuigen deden erg ''Engels'' aan. Later hoorde ik dat dit op ''eigen houtje'' was gebeurd, en dat men is teruggefloten. Waren overigens erg mooie busjes.

Heeft iemand hier een foto van?

Dit was omstreeks de vorming van de regio's. De striping was toen dus nog niet doorgevoerd :)

Bedoelde je deze soms ...  :D :D



De citaten sluiten mooi op elkaar aan by the way ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1814 Gepost op: 20 december 2008, 01:03:14
Het lijkt er sterk op. Ik bedoel een echt ''blokkenpatroon''. Over de gehele lengte van het voertuig een 'band'' met daarin oranje fluoriserende blokken. De foto lijkt erop.

Zoiets als op de motorkap, maar dan uitvergroot, over de gehele lengte van de bus. Ik begin haast aan mezelf te twijfelen nu...


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1815 Gepost op: 20 december 2008, 01:05:24
Het lijkt er sterk op. Ik bedoel een echt ''blokkenpatroon''. Over de gehele lengte van het voertuig een 'band'' met daarin oranje fluoriserende blokken. De foto lijkt erop.

Die ken ik niet en dat heeft volgens mij ook niet bestaan. Maar op de motorkap is de band wel geblokt. Is dat niet voldoende? ;D


Edit:
Ik begin haast aan mezelf te twijfelen nu...

Heel goed 8)

En you're welcome :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1816 Gepost op: 20 december 2008, 01:10:27
;) So be it! Het is al wat jaartjes geleden, en toen Dinges nog moest rennen voor deze busjes, kwam ie net tot aan de kap. Dus goed mogelijk dat dit het betreffende busje is. Vroegah leken die ''blokken'' veel groter.  Dat zal het zijn....  ;D
Maarten bedankt.


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #1817 Gepost op: 20 december 2008, 12:48:55
Deze misschien ?




Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1818 Gepost op: 20 december 2008, 16:48:53
Deze misschien ?
[

 ;D Zie je wel. Is waarschijnlijk dezelfde die Maarten geplaatst heeft, maar daar zie je de achterkant niet. Dat is 'm inderdaad. Ik vond dat mooie voertuigen. Bedankt!  ;)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1819 Gepost op: 20 december 2008, 16:56:22
;D Zie je wel. Is waarschijnlijk dezelfde die Maarten geplaatst heeft, maar daar zie je de achterkant niet. Dat is 'm inderdaad. Ik vond dat mooie voertuigen. Bedankt!  ;)

Klopt inderdaad ;)

rechtermuisklik --> eigenschappen --> url kopieren en plakken in nieuwe browser, dan zie je de foto volledig.

Overigens heeft dit voertuig een andere lichtbalk, dus hij is niet helemaal hetzelfde. Leuke foto Marcel :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s