Opleiding N4 Noord Nederland - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 Noord Nederland - Start week 5 2016  (gelezen 8094 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Lexxxus

  • Aspirant hoofdagent Noord Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Gepost op: 22 november 2015, 17:20:33
Hallo iedereen,

Iemand anders heeft al eens eerder een topic willen starten omtrent de opleiding die gaat starten in week 5 van 2016 voor hoofdagent. In andere topics zijn diverse eenheden te lezen maar misschien is het handig (voor in de toekomst ;)) om hier te vermelden wie nog meer voor Noord Nederland gesolliciteerd heeft en van wie de opleiding ook in week 5 start!

Een mooie manier om elkaar te leren kennen! Daar komt bij dat we met elkaar kunnen sparren met betrekking tot lopende sollicitaties of iets dergelijks.

Groeten!


Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland


abel8720

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
Reactie #1 Gepost op: 22 november 2015, 17:33:53
Ik ben wel benieuwd uit welke Sollicitatie ronde jij komt. Aangezien ik oorspronkelijk ook voor week 5 stond alleen doorgeschoven ben. Ik solliciteerde in juni.


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #2 Gepost op: 22 november 2015, 18:43:57
Citaat van: abel8720 link=msg=1386777 date=1448210033
Ik ben wel benieuwd uit welke Sollicitatie ronde jij komt. Aangezien ik oorspronkelijk ook voor week 5 stond alleen doorgeschoven ben. Ik solliciteerde in juni.

Ik solliciteerde in juni ook voor week 5. Ik kreeg direct al een e-mail dat ik binnenkort zou worden uitgenodigd voor de tweede selectiedag, maar ook direct door naar week 21.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


Lexxxus

  • Aspirant hoofdagent Noord Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #3 Gepost op: 22 november 2015, 19:55:53
Ik ben begonnen met solliciteren in april. Toen zou ik in oktober starten. Echter kreeg ik toen een mail dat de klassen vol waren en werd ik door geschoven naar week 5.
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland


willieB

  • Aspirant hoofdagent Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #4 Gepost op: 22 november 2015, 19:58:14
IK heb gesolliciteerd voor hoofdagent Noord Nederland voor week 41 maar ben doorgeschoven naar week 5.

Dus zit al een tijdje in de wacht modus
Sollicitatie Hoofdagent Noord-Nederland


Lexxxus

  • Aspirant hoofdagent Noord Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #5 Gepost op: 22 november 2015, 20:10:34
@willieb
Oké, en hoe lang heb je de aanstelling al binnen? Als ik het zo lees dan al wel een tijdje...
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland


willieB

  • Aspirant hoofdagent Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #6 Gepost op: 22 november 2015, 20:18:40
@lexxxus
Dat valt tegen hoor na dat is was doorgeschoven duurde het allemaal heel lang, augustus eindgesprek gehad, 7 week later medische keuring weer 7 week later huisbezoek en vorige week pas mijn aanstelling binnen .
Sollicitatie Hoofdagent Noord-Nederland


Lexxxus

  • Aspirant hoofdagent Noord Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #7 Gepost op: 22 november 2015, 20:24:12
Ja dat is aardig lang... Op het moment dat ik de mail kreeg mbt de verschuiving naar week 5, duurde het voor mij ook enigszins lang. Maar goed het maakt niet uit, de aanstelling is binnen!
Deze kreeg ik afgelopen week binnen. Ben wel benieuwd wanneer ik het bericht binnen krijg mbt de inschrijving bij de PA. Heb jij die al binnen? Ook las ik in een ander topic dat mensen al kleding moesten passen! Het lijkt me sterk maar goed..
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland


willieB

  • Aspirant hoofdagent Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #8 Gepost op: 22 november 2015, 20:28:52
Heb verder ook nog niks gehoord, ik ga er vanuit dat het allemaal nog wel even duurt. Heb vrijdag 27 nov nog wel bewust blauw, heb jij dat nog of al gehad?  Wat betreft kleding passen zal het wel januari worden.
Sollicitatie Hoofdagent Noord-Nederland


Erikabrink

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #9 Gepost op: 22 november 2015, 20:41:55
Ik heb de intentie tot aanstelling voor week 5, noord nederland, heb 6 januari pas het medisch onderzoek, ben ook van de oktober lichting dus vind het vooral lang duren allemaal....