MDT op de Ipad

Auteur Topic: MDT op de Ipad  (gelezen 3537 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

vuurvlieg76

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Gepost op: 24 november 2015, 16:24:29
Weer eens wat heel anders....

http://www.firedash.nl/index.php/demo

Wat denken jullie?




guest12562

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 24 november 2015, 17:39:35
Heel mooi en uitgebreid.
Vraag is alleen of ik al die info naar voren ga halen tijdens het aanrijden naar het incident.
Basale gegevens zijn voor mij aanrijdend belangrijk, tijdens het incident kom ik vrijwel niet meer in de auto, maar als dat gebeurt wil ik ook graag korte duidelijke info en niet te veel hoeven zoeken.

Voorbeeld, ik had laatst een incident naar een bijzondere locatie, aanrijdend lukte het mijn niet om de inzetprocedure op tijd voor me te krijgen en te lezen.
De wil is er wel, de apparatuur ook, nu nog zodanig brengen dat ik geen overload krijg maar alleen wat ik echt nodig heb in de basis in 1 oog opslag.

Maar ik moet zeggen ziet er netjes verzorgd uit.


Frits

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 134
Reactie #2 Gepost op: 20 april 2018, 18:48:21
Hier FireDash op de auto. Zeer content mee, lekker simpel gewoon in de browser op je Ipad. Kladblok uitlezen en alle relevante dingen gaan makkelijk. Verder voertuigstatus van alle voertuigen die aan het incident gekoppeld zijn icm met de verwachte aankomsttijd.


hout

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #3 Gepost op: 20 april 2018, 20:11:26
Heel mooi en uitgebreid.
Vraag is alleen of ik al die info naar voren ga halen tijdens het aanrijden naar het incident.
Basale gegevens zijn voor mij aanrijdend belangrijk, tijdens het incident kom ik vrijwel niet meer in de auto, maar als dat gebeurt wil ik ook graag korte duidelijke info en niet te veel hoeven zoeken.

Voorbeeld, ik had laatst een incident naar een bijzondere locatie, aanrijdend lukte het mijn niet om de inzetprocedure op tijd voor me te krijgen en te lezen.
De wil is er wel, de apparatuur ook, nu nog zodanig brengen dat ik geen overload krijg maar alleen wat ik echt nodig heb in de basis in 1 oog opslag.

Maar ik moet zeggen ziet er netjes verzorgd uit.

Voordeel van de Ipad is dat je hem makkelijk mee uit de auto kan nemen (of aan een manschap achterin kan geven om meer info op te zoeken). Zo staat het CRS er ook op.
Wij gebruiken het nu ook een tijdje en alhoewel ik geen Bv ben merk ik van mijn collega's dat ze er content mee zijn. Al was het alleen maar omdat dit wel werkt tov het oude systeem die steeds vast liep.