Stichting Raad van Eerste Hulp Diploma’s (RvEHD)

Auteur Topic: Stichting Raad van Eerste Hulp Diploma’s (RvEHD)  (gelezen 8225 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Gepost op: 26 november 2015, 17:11:24
Ik kwam de "Stichting Raad van Eerste Hulp Diploma’s (RvEHD)" tegen. Heeft iemand hier wel eens wat over gehoord?

Het lijkt een beetje alsof ze een soort overkoepelend EHBO clubje willen vormen, maar veel informatie geeft hun website niet. Al helemaal niet over wie er achter het initiatief zitten.
Iemand een idee of meer gehoord?

https://rvehd.nl/




cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #1 Gepost op: 26 november 2015, 17:42:56
na wat zoekwerk op de site kom ik dit adres tegen:
Adres verwijderd

Wat via google weer uitkomt op:
Stichting Medical First Service

Puntje wat mij zorgen maakt is een bericht op hun facebook:
Citaat
Vandaag heeft het bestuur een jaarlijkse algemene vergadering gehad! Alle ex-vrijwilligers die een lopende zaak hebben met de stichting, daar wordt nu een regeling mee getroffen. Wij komen nu éénmalig met een tegemoetkoming voor deze vrijwilliger! Wil je meer informatie kan je contact opnemen met het bestuur per mail of whatsapp!
Met vriendelijke groet,
Het Bestuur
Citaat
Bedankt dat jullie het vertrouwen in ons niet zijn verloren. Na de negatieve reacties die verspreid zijn (bijv. Failliet zijn en onze vrijwilligers oplichten met valse contracten).
Wij staan dit jaar sterker dan ooit, met een stijging van 400% aan evenementen dan het vorige jaar! En het vrijwilligers aantal stijgt elke maand!
https://www.facebook.com/StichtingMedicalFirstService/?fref=ps_result


Jim

  • Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 647
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #2 Gepost op: 26 november 2015, 17:44:01
Mijn eerste reactie: Dat hebben we nodig, nog meer regelneven.. ::)
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #3 Gepost op: 26 november 2015, 17:48:44
Citaat van: Jim link=msg=1387659 date=1448556241
Mijn eerste reactie: Dat hebben we nodig, nog meer regelneven.. ::)
Nee hebben we niet nodig :) vooral omdat er waarschijnlijk gewoon weer een commerciële gedachten achter zit.
Laat het OK en RK hun opleidingen maar gewoon goed via de Europese standaarden certificeren.


Juffie

  • Ambupleeg/OVDG
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 261
  • Er bestaan geen objectieve beoordelingen.
Reactie #4 Gepost op: 28 november 2015, 22:34:02
 
Dat hebben we ABSOLUUT NIET nodig......  :D


Lunatum

  • Arts
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 959
Reactie #5 Gepost op: 29 november 2015, 11:52:34
Goh, de website heeft weer een nieuwe layout. Onduidelijk initiatief waarvan me niet duidelijk wordt wat nu precies de insteek is. Erkenning van deze onbekende stichting lijkt mij niet erg zinvol. Daarnaast is het interessant dat ze gelieerd zijn aan een bedrijf dat evenementenhulpverlening doet. Onafhankelijk?


Muurbloempje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #6 Gepost op: 10 februari 2019, 22:17:44
Dit is van naam verwijderd of nu ook wel onder een valse naam naam verwijderd. Hij is al weer bezig met bd Medical Group BV nadat Medical First Service failliet is verklaard.Onvriendelijke opmerking verwijderd onder de hulpverleners gaat maar door om mensen op te lichten. Hij heeft zelf geen enkel diploma maar geeft wel diploma’s uit als reanimatie en Ehbo diploma. Hij wordt door politie en justitie in de gaten gehouden. King dance in Vlissingen ook al mega veel mensen opgelicht omdat hij een aanslag vreesde. Politie en burgemeester wisten van niks. Maar het geld was weg en naam verwijderd weet van niks 8)


Ik kwam de "Stichting Raad van Eerste Hulp Diploma’s (RvEHD)" tegen. Heeft iemand hier wel eens wat over gehoord?

Het lijkt een beetje alsof ze een soort overkoepelend EHBO clubje willen vormen, maar veel informatie geeft hun website niet. Al helemaal niet over wie er achter het initiatief zitten.
Iemand een idee of meer gehoord?

https://rvehd.nl/


EGeen

  • Vpk
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #7 Gepost op: 11 februari 2019, 13:24:12
Website is te vinden op https://www.bdmsg.nl. Daar wordt wel een samenwerking met RvEHD benoemd en een hele rits met contactgegevens van BV's.

Persoonlijk vind ik het maar een vreemde website. Verschillende filmpjes en uitleg over dingen die je niet verwacht op een site van een organisatie in de evenementenhulpverlening. De functieomschrijvingen en eisen voor nieuwe werknemers zit vreemd in elkaar en bevatten veel taalfouten.
- Bijdragen zijn op persoonlijke titel -