zomer kleding politie

Auteur Topic: zomer kleding politie  (gelezen 4880 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #10 Gepost op: 7 september 2005, 20:17:58

En alsof die brandweerman ook 8 uur per dag, 5 dagen per week in z'n uitrukpak loopt.



Gelukkig niet zeg  :-X


Kimmerly

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 8 september 2005, 15:10:15
Ja, waarom niet?
En de leuke agentes minirokjes!!

He en bedankt dat klinkt echt heel erg seksistisch. Dan wil je zeker ook dat we even een achtervolging doen en over een hekje heen springen in dat rokje. Haha.

We hebben trouwens wel rokken en die mogen we zelfs aan maar het zijn geen minirokken. Echter in praktijk is het super onhandig en de schoenen werken dan ook niet echt mee.


Kimmerly

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 8 september 2005, 15:14:21
Alsof de brandweer 8 uur in zo een pak loopt.
Gelukkig niet zeg  :-X

Vergeet aub ook ons kogelwerend vest niet dat ding is bloedheet. Ik drijf mijn shirtje uit met dit weer. Ze hebben eerder bij ons de discussie over de pet en de Sjaal/stropdas. Die laatste  mogen we pas af (bij mijn korps) met 25 graden. Das pas bikkelen op de fiets.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #13 Gepost op: 8 september 2005, 15:46:07
Voor gewone surveillancediensten met de auto vind ik korte broek en polo/t-shirt ook niet nodig, maar voor bijzondere taken zoals waterpolitie en bikepatrol vind ik dat korte broek en t-shirt wel moet kunnen.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #14 Gepost op: 8 september 2005, 22:06:20
Auto ondersteboven, glas overal en dan even op de knieen bij het slachtoffer?  ::)

Het is maar een klein puntje hoor. En wat is er mis met het overhemd met korte mouwen?

Das wel een stom voorbeeld zeg  :P  :-\ en ik denk dat menig agent ook niet mét broek aan op zijn knieën in het glas gaat zitten  ???

Zelf zou ik er absoluut geen probleem mee hebben als ze in een korte broek/rokje lopen(rok hebben sommigen hier al)  we zijn tenslotte uiteindelijk allemaal mensen hoor  ;) :) maar voor noodhulp en serveillance vind ik lange broek netter staan, maar heb er dus geen problemen mee als zij zomerse kleding zouden dragen.

De bikers hier(geen gewone agenten op de fiets dus :P) dragen in de zomer korte broek+polo, en de rest allemaal lange broek en overhemd korte mouw, en idd met warm weer soms geen stropdas, en waterpolitie ook korte broek+polo

 ;D


Dennis Kempers

  • Brandweervrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Manschap A - Post Soest
Reactie #15 Gepost op: 9 september 2005, 21:56:02


Deze agent draagt ook gewoon zomerkleding. Dit is trouwens Ton Pols uit Doesburg. ( Gelderland Midden ) Hij is gebiedsagent in Doesburg ( Noordelijk Molenveld, Centrum, Fraterwaard en Het Griet )


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #16 Gepost op: 9 september 2005, 22:02:03
Die agent is ook een biker.  ::) :P


Dennis Kempers

  • Brandweervrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Manschap A - Post Soest
Reactie #17 Gepost op: 9 september 2005, 22:05:08
Die agent is ook een biker.  ::) :P

Ja dat weet ik niet, weet alleen dat hij politieagent is  ;)


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #18 Gepost op: 9 september 2005, 23:43:59
Ja dat weet ik niet, weet alleen dat hij politieagent is  ;)

Maak daar dan maar Brigadier van, is toch weer twee rangen hoger.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #19 Gepost op: 10 september 2005, 10:42:24
Ja dat weet ik niet, weet alleen dat hij politieagent is  ;)
Hij vind z'n helm zeker zo lekker zitten dat 'ie 'm ook in de auto ophoud?  :P :laugh:
343, never forget.