doktersposten

Auteur Topic: doktersposten  (gelezen 6228 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #10 Gepost op: 1 januari 2007, 22:00:22
Bij ons in maastricht is het nummer van de HAP gewoon een lokaal nummer dus met lokaal tarief, is wel zo prettig.
Idd een goed idee om vantevoren ff contact met HAP op te nemen als je een RK inzet hebt.
Golly
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


Harry007

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 2 januari 2007, 18:15:00
2 dingen:

als het echt spoedeisend is, dan beter ambu bellen??

en bij ons (regio nijmegen) kun je als het spoedeisend is de 1 indrukken, wat er dan gebeurd weet ik niet maar lijkt me dat het dan sneller geregeld is


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #12 Gepost op: 3 januari 2007, 00:05:35
2 dingen:

als het echt spoedeisend is, dan beter ambu bellen??

en bij ons (regio nijmegen) kun je als het spoedeisend is de 1 indrukken, wat er dan gebeurd weet ik niet maar lijkt me dat het dan sneller geregeld is

Meestal als je bij de Hap de spoednr. 1 indrukt wordt deze vrijwel direkt opgenomen. Er is dus geen wachttijd. Maar dan moet het ook wel spoed zijn en niet voor een sneetje of een kneuzing e.d.


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #13 Gepost op: 4 januari 2007, 09:02:31
2 dingen:

als het echt spoedeisend is, dan beter ambu bellen??

en bij ons (regio nijmegen) kun je als het spoedeisend is de 1 indrukken, wat er dan gebeurd weet ik niet maar lijkt me dat het dan sneller geregeld is

In Nijmegen is het zo dat als er op dat moment geen assistente vrij is, er direct een gesprek wordt onderbroken en als eerste de spoedlijn wordt aangenomen.
Als het blijkt dat iemand belt ivm een griepje of een gekneusde teen en diegene drukt de 1 in om een eventuele wachtrij te omzeilen, zal diegene gevraagd worden opnieuw te bellen en zijn beurt af te wachten.

mzzl, d'n druif (die werkzaam is als hap-chauffeur in Nijmegen)
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....