ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015

Auteur Topic: ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015  (gelezen 35196 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Als je dit soort beslissingen gaat nemen, c.q. al zonder enig overleg hebt genomen lijkt het zinvol grondig overleg te hebben met de politie waar nmm de politie het laatste woord moet hebben. Niet dat ik een politiestaat wil creeren.
Wie wind zaait zal storm oogsten !
Ook hier weer de inzet van politie als vergaarbak van ellende die door in dit geval politici is veroorzaakt.
Onder het mom van hulp aan vluchtelingen wordt langs kennelijk achterbakse wijze een volledig onrendabel bedrijventerrein in Geldermalsen verzilverd middels het huisvesten van 1500 vluchtelingen waarvoor het rijk uiteindelijk goud geld gaat betalen.

De achterbakse manier van besluitvorming van de gemeente Geldermalsen, geldwolven en de ellende van de vluchtelingen, wordt helaas weer overschaduwd door de inzet van de politie en met name mogelijk door de politie zwaar gewonde vrouw.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.




JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Citaat van: Thor link=msg=1392643 date=1450430942
Als je dit soort beslissingen gaat nemen, c.q. al zonder enig overleg hebt genomen lijkt het zinvol grondig overleg te hebben met de politie waar nmm de politie het laatste woord moet hebben. Niet dat ik een politiestaat wil creeren.
Wie wind zaait zal storm oogsten !
Ook hier weer de inzet van politie als vergaarbak van ellende die door in dit geval politici is veroorzaakt.
Onder het mom van hulp aan vluchtelingen wordt langs kennelijk achterbakse wijze een volledig onrendabel bedrijventerrein in Geldermalsen verzilverd middels het huisvesten van 1500 vluchtelingen waarvoor het rijk uiteindelijk goud geld gaat betalen.

De achterbakse manier van besluitvorming van de gemeente Geldermalsen, geldwolven en de ellende van de vluchtelingen, wordt helaas weer overschaduwd door de inzet van de politie en met name mogelijk door de politie zwaar gewonde vrouw.
De werkwijze van de gemeente is niet achterbaks maar wel onhandig/mogelijk verkeerd gekozen.


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Citaat van: CopVR3 link=msg=1392689 date=1450448290
Goh, verassend. De politie heeft het weer gedaan...
Kan het mis hebben, maar ik hoor wat sarcasme in de titel en beschrijving  98uiye. De comments spreken in ieder geval voor zich.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
De ME heeft het natuurlijk gedaan.


Waarom neem je anders zwaar vuurwerk mee naar een demonstratie?
Zijn wij nou zo dom en zij zo slim of zie ik dit verkeerd....?


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie politie incident Geldermalsen

Laatste update: 18-12-2015 | 13:41

Geldermalsen - Diverse media meldden donderdag 17 en vrijdag 18 december dat er tijdens de ongeregeldheden in Geldermalsen op woensdagavond 16 december, een vrouw zwaar gewond was geraakt als gevolg van het politieoptreden. Op basis van de op dit moment bij de politie beschikbare informatie en de berichten in de media bestaat verschil over de beelden van wat zich heeft afgespeeld.

Het is daarom van groot belang dat er een gedegen en onafhankelijk onderzoek komt om het incident op te helderen. Er is inmiddels onder leiding van het Openbaar Ministerie een onderzoek gestart door de Landelijke Eenheid. Ook is er contact opgenomen met de familie van de vrouw. Het onderzoek zal zich richten op de exacte toedracht en de betrokkenheid van personen daarbij.
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Politie krijgt veel beelden van rellen Geldermalsen

GISTEREN, 13:53 BINNENLAND

De politie krijgt foto's en filmpjes binnen van de rellen woensdagavond in Geldermalsen. Gisteren riep de politie Oost-Nederland mensen op om beelden van woensdagavond door te sturen. De politie hoopt nog op meer filmpjes en foto's.

lees verder: http://nos.nl/artikel/2076006-politie-krijgt-veel-beelden-van-rellen-geldermalsen.html




OM onderzoekt neerslaan vrouw door ME in Geldermalsen

GISTEREN, 15:17

De politie laat onderzoek doen naar het verhaal van een vrouw die zegt dat ze bij de rellen in Geldermalsen is geslagen door ME'ers. Volgens de politie bestaat er verschil van mening over wat er woensdagavond is gebeurd.

De advocaat van de vrouw zegt dat ze niet betrokken was bij de rellen. Volgens haar deed ze boodschappen en is ze voor haar deur in elkaar geslagen. Daarbij heeft ze hersenletsel opgelopen, zegt de advocaat.

lees verder: http://nos.nl/artikel/2076030-om-onderzoekt-neerslaan-vrouw-door-me-in-geldermalsen.html
Samen sterk in de hulpverlening!




Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!