ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015

Auteur Topic: ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015  (gelezen 35201 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: Breathe link=msg=1392289 date=1450301134
Het is aan de ene kant triest dat mensen moeten vluchten en nergens heen kunnen, aan de andere kant is het triest dat de politiek niet luistert naar zijn burgers waar ze nota bene door gekozen zijn.

Wat ik vaak triester vind is dat er mensen in dit land zijn die egoistisch en naar zichzelf kijken alleen. En dus niks te maken willen hebben met vluchtelingen. Maar als zij moeten vluchten voor iets staan zij wel vooraan en zijn zij de eerste die schreeuwen dat het niet geregeld e.d. is.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: enrico1972 link=msg=1392291 date=1450301231
Dus niks geen 1,5 tot 2 uur verder. Als ze de melding krijgen van de meldkamer dan zijn ze echt wel met maximaal 30 minuten al onderweg naar inzetlocatie.
30 minuten opkomen, ongeveer 45 min rijden.... Dan ben je al dicht bij je 1,5 uur hoor.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1392280 date=1450300231
Men zou pas toegeven als men nu de vergadering zou staken en niet meer zou hervatten. Dat is toegeven. Voor nu schorsen en later verder gaan is meer verstandige keuzes maken.
Inderdaad, voor nu gewoon schorsen en op een later moment dat azc er keihard doorheen drukken. :)
Wat een ontzettend beschamende vertoning dit zeg! Zit met open mond te kijken.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Citaat van: enrico1972 link=msg=1392291 date=1450301231
De jongens en meiden van Team Paraatheid in Rotterdam rijden continu rond tijdens de Dag-, Avond-, en Nachtdienst met 2 secties van in totaal zeker 16 man/vrouw.
Zij zijn dus zeer snel op de Boezembocht om de ME uitrusting te pakken en in de ME bus te stappen en naar Geldermalsen te rijden.
Dus niks geen 1,5 tot 2 uur verder. Als ze de melding krijgen van de meldkamer dan zijn ze echt wel met maximaal 30 minuten al onderweg naar inzetlocatie.

Soms rijden ze ook al in een ME bus rond, maar dit is meestal als er "iets verwacht" wordt.
Met Vriendelijke Groet.....


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Gaat er heftig aan toe. Ik vraag mij altijd af wat dit soort mensen denkt te bereiken met al dit geweld? Het zal de beslissing niet veranderen.

Op enig moment zullen er wel weer een hoop beelden verschijnen waaruit relschoppers geïdentificeerd moeten worden. Het zou mij niets verbazen als het leeuwendeel niet eens uit de buurt van Geldermalsen komt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
@POL_Gelderland Politie Gelderland
Situatie nu: ME staat niet meer op linie, plein is grotendeels leeg.Nog wel VEEL politie op de been en situatie wordt zorgvuldig gemonitord!
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
@ThinLbracelets Thin Line Bracelets
Twee collega's gewond in #Geldermalsen Op dit moment veel collega's TP #holdtheline #thinblueline pic.twitter.com/6MGCNghmLQ
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Citaat van: jeffrey010 link=msg=1392300 date=1450301713
Soms rijden ze ook al in een ME bus rond, maar dit is meestal als er "iets verwacht" wordt.

Ik kwam ze rond 22.00 uur tegen terwijl ze de A16 opdraaiden richting A15.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Citaat van: DiNozzo link=msg=1392302 date=1450301902
Gaat er heftig aan toe. Ik vraag mij altijd af wat dit soort mensen denkt te bereiken met al dit geweld? Het zal de beslissing niet veranderen.

Op enig moment zullen er wel weer een hoop beelden verschijnen waaruit relschoppers geïdentificeerd moeten worden. Het zou mij niets verbazen als het leeuwendeel niet eens uit de buurt van Geldermalsen komt.

Ik vraag me af of de beslissing niet zal veranderen hierdoor, pas geleden was in het nieuws dat demonstreren wel helpt! Nu keur is deze manier zeker niet goed!!
Maar de vraag is nu of de openbare orde in het geding komt als het AZC er wel komt? Als er zoveel mensen tegen zijn zullen ze zeker wel opnieuw gaan overwegen denk ik.
Met Vriendelijke Groet.....


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Als dit mensen uit Geldermalsen zijn wel. Als blijkt dat het veelal mensen van buitenaf zijn, heeft al dit geweld sowieso geen nut, omdat het hun eigenlijk niet betreft. Overigens keur ik alle gebruik van geweld af.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV