ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015

Auteur Topic: ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015  (gelezen 35303 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Citaat van: DiNozzo link=msg=1392368 date=1450307815
Ik heb geen idee in welke situatie er geschoten is maar het kan dat één of meerdere agenten in het nauw is gekomen en daarbij het vuurwapen als laatste redmiddel heeft beschouwd. Kennelijk is daar op gereageerd want ik heb nog geen berichten gelezen over relschoppers met extra ventilatiegaten.

Er zijn in ieder geval in de onderstaande situatie waarschuwingsschoten gelost. En krijg je spontaan extra ventilatiegaten tja dat zie ik dan als bedrijfsrisico.

Citaat van: enrico1972 link=msg=1392337 date=1450304193
Op 00:02 zie je links in beeld 1 ME'er naar de groep voor hem lopen die zeker 5 waarschuwingsschoten lost achter elkaar.


http://www.youtube.com/watch?v=tedelC4cyl4
Nieuwe beelden Geldermalsen: politie lost waarschu - RTL NIEUWS

Citaat van: ir. Auditor link=msg=1392370 date=1450307894
Er staat een filmpje hier in het topic waar je een agent ziet schieten. Volgens mij een post van Enrico

Inderdaad  O0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Ik zit wel met afschuw te kijken naar die beelden. Schaam me voor onze samenleving als ik dit zie.


aZuL2001

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
  • Doet iets met VKR, VCA en BRL
Citaat van: ir. Auditor link=msg=1392377 date=1450308907
Ik zit wel met afschuw te kijken naar die beelden. Schaam me voor onze samenleving als ik dit zie.
Ho ho.

Ik was er niet bij.

;)

Maar het laat in ieder geval wel zien hoe de democratie van een idee (AZC op industrieterrein) door emotie en sensatie gierend uit de bocht vliegt.
Stephan  /|\  <A>bort, <R>etry, <Q>uake?


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Parate Eenheid R'dam ‏@teamparaatheid
Bizarre beelden uit #Geldermalsen. Wij zijn er even stil van, denkend aan wat de collega's doorgemaakt hebben...
23:42 - 16 dec. 2015 ·
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Politie Gelderland @POL_Gelderland
De situatie nu in Geldermalsen is nog steeds rustig, zowel op plein als in centrum. Vrijwel iedereen is naar huis / vertrokken
12:48am · 17 Dec 2015
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Citaat van: aZuL2001 link=msg=1392379 date=1450309132
Ho ho.

Ik was er niet bij.

;)

Maar het laat in ieder geval wel zien hoe de democratie van een idee (AZC op industrieterrein) door emotie en sensatie gierend uit de bocht vliegt.

Ik neem aan dat je demonstratie bedoelt in plaats van democratie?

Het idiote gedrag dat je daar ziet heeft helemaal niks met democratie te maken. Als je het niet eens bent met het AZC of het feit dat er asielzoekers zijn dan kun je geheel volgens onze democratie op de PVV stemmen, dan lost Geert "het probleem"  voor je op. Als je niet kunt wachten op verkiezingen dan hebben we ook de mogelijkheid om een referendum te houden, dan kunnen we er allemaal heel democratisch over stemmen en als beschaafde mensen beslissen wat we als land gaan doen.

De groep mensen die je in Geldermalsen ziet zijn ook absoluut geen representatieve groep Nederlanders. We zien allemaal wat voor type mensen daar rondloopt op die beelden.


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Ik lees hier opnieuw het woord democratie.
Democratie is dat als Burgemeester de landelijke media (oa de Nos) de toegang tot een raadsvergadering verbieden?


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Citaat van: gignnl link=msg=1392385 date=1450311023
Ik lees hier opnieuw het woord democratie.
Democratie is dat als Burgemeester de landelijke media (oa de Nos) de toegang tot een raadsvergadering verbieden?

Er is toch media aanwezig geweest heb genoeg beelden van binnen uit de raadzaal gezien. Daarnaast snap ik ook heel goed dat de gemeente die keuze maakt omdat een media circus juist dit soort idioten aantrekt.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
https://www.youtube.com/watch?v=3n5xmxBg8P0
Azc-protest Geldermalsen: angst, chaos en vernieli - RTL NIEUWS
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen