ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015

Auteur Topic: ME inzet bij ongeregeldheden rond raadsvergadering komst AZC - Geldermalsen 16-12-2015  (gelezen 35212 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Beelden vanaf de kant van het gemeente huis: http://www.youtube.com/watch?v=9yWDXIJeksg
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Politie Gelderland ‏@POL_Gelderland  17 minuten geleden
Menigte wordt nadrukkelijk gevraagd te vertrekken. Uiteraard stelt politie grondig onderzoek in naar de ongeregeldheden.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


pascal

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 371
Wat een stelletje gekken  :o


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
De menigte zal straks wel naar huis gaan. Het is immers weer een werkdag morgen!


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Matthijs Holtrop@MHoltrop
Politie waarschuwt voor "explosief" voor deur gemeentehuis. Ws niet afgegaan vuurwerk. Eod is onderweg #Geldermalsen

( Radio 1 journalist)
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Op foto's zag ik de bok met resterende hekken staan, wel binnen de afzetting, maar toch makkelijk materiaal voor het grijpen nadat de hekken omver zijn gegaan. Gaf mij te denken, zouden mojobariers niet een optie zijn bij zulke situaties, als extra op de bouwhekken. Die zijn veel minder snel om te duwen.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: JarnoF link=msg=1392261 date=1450298975
Hoewel ik snap dat de raadsvergadering wordt afgelast in verband met de onveilige situatie, is het afgelasten van deze zelfde vergadering, toegeven aan het geweld.

Wat is het alternatief dan? Zie de beelden van TV Gelderland hieronder. Doorgaan is leuk maar niet altijd mogelijk.
Als je een terrorist met een AK-47 schietend tegen komt loop je ook niet rustig verder omdat je niet toe wilt geven aan het geweld.

Men zou pas toegeven als men nu de vergadering zou staken en niet meer zou hervatten. Dat is toegeven. Voor nu schorsen en later verder gaan is meer verstandige keuzes maken.

https://www.youtube.com/watch?v=tqK_kZdpMVI&feature=youtu.be&app=desktop
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: Mattijs link=msg=1392278 date=1450299984
Op foto's zag ik de bok met resterende hekken staan, wel binnen de afzetting, maar toch makkelijk materiaal voor het grijpen nadat de hekken omver zijn gegaan. Gaf mij te denken, zouden mojobariers niet een optie zijn bij zulke situaties, als extra op de bouwhekken. Die zijn veel minder snel om te duwen.

Mojo barriers zijn leuk, maar daar kom je redelijk makkelijk overheen aangezien ze maar 120cm hoog zijn en niet zoals hekwerk wat er staat/stond (2 meter hoog vaak).
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


guest12562

  • Gast
Het is aan de ene kant triest dat mensen moeten vluchten en nergens heen kunnen, aan de andere kant is het triest dat de politiek niet luistert naar zijn burgers waar ze nota bene door gekozen zijn.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Citaat van: Thor link=msg=1392263 date=1450299055
En niemand had het verwacht ?
Voordat de gemob. ME Rotterdam in Geldermalsen is  ben je gauw anderhalf tot twee uur verder.

De jongens en meiden van Team Paraatheid in Rotterdam rijden continu rond tijdens de Dag-, Avond-, en Nachtdienst met 2 secties van in totaal zeker 16 man/vrouw.
Zij zijn dus zeer snel op de Boezembocht om de ME uitrusting te pakken en in de ME bus te stappen en naar Geldermalsen te rijden.
Dus niks geen 1,5 tot 2 uur verder. Als ze de melding krijgen van de meldkamer dan zijn ze echt wel met maximaal 30 minuten al onderweg naar inzetlocatie.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen