gezocht hobby fotograaf omg Amsterdam

Auteur Topic: gezocht hobby fotograaf omg Amsterdam  (gelezen 1943 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

BRW-Amsterdam

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Gepost op: 18 december 2015, 20:29:32
Hallo FORUM gebruikers.

Eerdaags moet mijn nieuwe site openbaar op het internet komen te staan en nu ben ik opzoek naar iemand die mooie brandweer en ambulance foto's beschikbaar heeft die ik graag zou willen gebruiken op mijn nieuwe site.

Het gaat dus om foto's die zelf gemaakt zijn en dus niet zomaar van google zijn afgeplukt.
De foto's worden gebruikt als promotie voor rijvaardigheid trainingen voor Ambulance en brandweer medewerkers.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen........ ik zoek iemand die dit leuk vind om zijn foto's dus terug te zien op het internet.
Ik zou dit graag kosteloos voor elkaar willen krijgen MAAR............. ik kan wel iets anders aanbieden!!!!!!!

zo bied ik graag aan om langs te komen op een post in Amsterdamvoor een toer door de Kazerne, uitleg AS en ladderwagen. en een uitruk mee rijden door Amsterdam achterin een autospuit tijdens een rijtraining met optische en geluidsignalen.

wie lijkt dit een leuke deal?




Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #1 Gepost op: 18 december 2015, 21:01:26
Beste BRW-Amsterdam, allereerst welkom op het forum natuurlijk.

Op http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?board=21.0 kun je eventueel wat vertellen over je achtergrond.

Misschien is het handig om een beetje uit te wijden over het soort foto's waar je naar op zoek bent en wat het doel is van je site. Ik begrijp dat je een site maakt voor een rijopleiding? Ben je op zoek naar actiefoto's van inzetten, prio 1 ritten, voertuigen in de kazerne? Gaat het om een informatiepagina om binnen het korps chauffeurs te werven, werk je voor BOCAS of ben je je eigen opleiding begonnen?

In een commerciële omgeving ga ik er vanuit dat er gewoon budget beschikbaar is om wat strakke kiekjes voor de site te kunnen binnenharken. Als het om interne communicatie gaat is er op de Karspeldreef vast wel ergens een fotomap beschikbaar.

Ik ben geen fotograaf dus ik ga je hier helaas niet verder mee kunnen helpen, maar wat verduidelijking kan nooit kwaad. En wie weet is er iemand te porren voor een rondje binnenstad. Succes in ieder geval!

Folkert


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #2 Gepost op: 19 december 2015, 20:39:29
Citaat van: BRW-Amsterdam link=msg=1392742 date=1450466972
Hallo FORUM gebruikers.

Eerdaags moet mijn nieuwe site openbaar op het internet komen te staan en nu ben ik opzoek naar iemand die mooie brandweer en ambulance foto's beschikbaar heeft die ik graag zou willen gebruiken op mijn nieuwe site.

Het gaat dus om foto's die zelf gemaakt zijn en dus niet zomaar van google zijn afgeplukt.
De foto's worden gebruikt als promotie voor rijvaardigheid trainingen voor Ambulance en brandweer medewerkers.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen........ ik zoek iemand die dit leuk vind om zijn foto's dus terug te zien op het internet.
Ik zou dit graag kosteloos voor elkaar willen krijgen MAAR............. ik kan wel iets anders aanbieden!!!!!!!

zo bied ik graag aan om langs te komen op een post in Amsterdamvoor een toer door de Kazerne, uitleg AS en ladderwagen. en een uitruk mee rijden door Amsterdam achterin een autospuit tijdens een rijtraining met optische en geluidsignalen.

wie lijkt dit een leuke deal?

AUTOLADDER.


Arnold van Leeuwen

  • Manschap, chauffeur, bevelvoerder, medewerker OTO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 271
Reactie #3 Gepost op: 19 december 2015, 20:49:23
Citaat van: BRW-Amsterdam link=msg=1392742 date=1450466972
....... Het gaat dus om foto's die zelf gemaakt zijn en dus niet zomaar van google zijn afgeplukt......

Dus iemand die er zelf moeite voor doet?

Citaat van: BRW-Amsterdam link=msg=1392742 date=1450466972
Ik zou dit graag kosteloos voor elkaar willen krijgen MAAR............. ik kan wel iets anders aanbieden!!!!!!!

En dan er niets zelf aan overhouden, terwijl je zelf een commercieel belang hebt?

Citaat van: BRW-Amsterdam link=msg=1392742 date=1450466972
wie lijkt dit een leuke deal?

Mij in ieder geval niet, sorry. Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten vind ik niet zo chique.
Beetje niveau "ik nodig je op mijn bruiloft uit.... oh ja neem je je camera mee?"