Deel B ging erg snel

Auteur Topic: Deel B ging erg snel  (gelezen 12217 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

maniakje

  • Sociotherapeut TBS-Kliniek (Justitie)
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #10 Gepost op: 8 januari 2016, 09:59:00
Zojuist de uitslag ontvangen! Ik heb het gehaald! Erg blij met de uitslag :D Nu op naar het korpsgesprek


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #11 Gepost op: 8 januari 2016, 10:16:07
Gefeliciteerd O0


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #12 Gepost op: 8 januari 2016, 11:19:33
Citaat van: maniakje link=msg=1398189 date=1452243540
Zojuist de uitslag ontvangen! Ik heb het gehaald! Erg blij met de uitslag :D Nu op naar het korpsgesprek

Top, gefeliciteerd!  :)


maniakje

  • Sociotherapeut TBS-Kliniek (Justitie)
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #13 Gepost op: 8 januari 2016, 16:15:11
Bedankt! Totaal 53 punten gescoord op deel B. Ik kreeg een mail dat ze mijn rapport gaan vergelijken met andere kandidaten die het gehaald hebben. Als ik daaraan voldoe krijg ik telefonisch een uitnodiging. Ik was in de veronderstelling dat je automatisch doorging naar het korpsgesprek, maar dat is dus nog even afwachten.

Weten jullie overigens of er tijdens het korpsgesprek nog veel kandidaten afvallen?


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #14 Gepost op: 8 januari 2016, 16:19:54
Citaat van: maniakje link=msg=1398283 date=1452266111
Bedankt! Totaal 53 punten gescoord op deel B. Ik kreeg een mail dat ze mijn rapport gaan vergelijken met andere kandidaten die het gehaald hebben. Als ik daaraan voldoe krijg ik telefonisch een uitnodiging. Ik was in de veronderstelling dat je automatisch doorging naar het korpsgesprek, maar dat is dus nog even afwachten.

Weten jullie overigens of er tijdens het korpsgesprek nog veel kandidaten afvallen?

Gefeliciteerd!
Je gaat opzich wel door. Maar ze laten de betere kandidaten eerst op gesprek komen. Het kan dus zijn dat iemand die een lage score heeft daardoor net pech heeft.  Er vallen nog steeds mensen af op het eindgesprek btw .... hoor het geregeld.  Geen idee wat de cijfers daarvan zijn. Bereid je dus goed voor!


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #15 Gepost op: 8 januari 2016, 16:25:10
Nette score! Het is niet te zeggen of je met dat aantal punten wordt uitgenodigd voor het eindgesprek. Hoeveel punten je nodig hebt om uitgenodigd te worden is afhankelijk van de scores die je medekandidaten gehaald hebben. En dat kan natuurlijk per eenheid verschillen, misschien heb je in eenheid A genoeg aan 53 punten, terwijl je in eenheid B 55 punten nodig hebt omdat de test daar wat beter gemaakt is. O0

En zoals Waus al zegt, ga het gesprek niet in met het gevoel 'dit doe ik even, want dit is gewoon een formeel gesprekje'. Je kunt gewoon afvallen ;)

Heel veel succes en laat even weten hoe het gaat!


maniakje

  • Sociotherapeut TBS-Kliniek (Justitie)
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #16 Gepost op: 8 januari 2016, 16:31:08
Bedankt voor jullie reacties. Helder verhaal. Ik zal mij zeker goed gaan voorbereiden! En uiteraard hou ik jullie op de hoogte over het verdere verloop.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #17 Gepost op: 9 januari 2016, 10:11:02
Gefeliciteerd!! Snelle deel B -> snelle uitslag haha! Succes met je vervolg.  :-*


maniakje

  • Sociotherapeut TBS-Kliniek (Justitie)
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #18 Gepost op: 4 februari 2016, 16:21:50
Net bericht gekregen dat ik ondanks mijn positief rapport niet wordt uitgenodigd voor het korpsgesprek en daarmee is mijn selectieprocedure beeindigd. Andere kandidaten bleken betere scores te hebben. Helaas, maar is niet anders.


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #19 Gepost op: 4 februari 2016, 17:13:14
Citaat van: maniakje link=msg=1404062 date=1454599310
Net bericht gekregen dat ik ondanks mijn positief rapport niet wordt uitgenodigd voor het korpsgesprek en daarmee is mijn selectieprocedure beeindigd. Andere kandidaten bleken betere scores te hebben. Helaas, maar is niet anders.
Balen zeg. Had verwacht dat je dan wel door zou worden geplaatst naar week 41. Geven ze ook aan op welke scores andere hoger scoorden dan? Wat ga je nu doen?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland