03-06-2016 Kinderbeestfeest 2016 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 03-06-2016 Kinderbeestfeest 2016 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)  (gelezen 20086 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: Hulpverleningsforum link=msg=1425542 date=1464026741
Heel vervelend om te horen klf grimmenstein markt, die bus is zoals we allemaal weten je lust en je leven. Het is dan ook niet leuk om te moeten lezen dat er weer mensen niet vanaf hebben kunnen blijven, maar laten we ons in dit topic beperken tot het Kinderbeestfeest.

ir. Auditor.

En zo is dat !!!

Er staat een geweldig evenement aan te komen waar velen, niet alleen de kinderen, enorm naar uitkijken laten we het hier boven alles over de mooie kanten van dit evenement hebben.
Er is genoeg moois te vertellen en elkaar lekker te maken met de voorpret.

Wij rijden of route Cobra of een special vanuit Alkmaar
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


RenéB

  • MotorVerkeersRegelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • rustig aan, we hebben haast
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1425529 date=1464018700
De O van de OGS gedemonteerd door een kenner, netjes verwijderd touwtjes door geknipt en voor de bus gezet.
Na de ellende van 2012 geen zin in herhaling dus een triest besluit genomen. Nog twee evenementen en dan gaat de bus in de etalage. Over en uit met de pret.
En dat terwijl de traumabeertjes van 2012 nog niet eens allemaal vergeven zijn......leuker kunnen we het niet maken...

Klinkt als een gerichte daad "touwjes door geknipt en voor de bus gezet". Oud Hollandsch balen dat je nu dit besluit hebt moeten nemen  :'(
Geniet van de resterende evenementen, wellicht zie ik je bij KBF nog.
Voorzitter BMW Motorbegeleidingsteam Nederland (BMTN)


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
De kers op de taart is binnen, we gaan een special rijden  098uo
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Iemand die weet hoelaat de commandowagen arriveert? Die Daf XF met grote oplegger? En rijden die ook met spoed? meende een keer een filmpje daarvan gezien te hebben. edit, dit filmpje.

https://www.youtube.com/watch?v=MeipsKnO-V4
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Zal wel morgen vroeg zijn, als hij er niet al staat. En met toeters en bellen.... zou er niet op rekenen
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


RenéB

  • MotorVerkeersRegelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • rustig aan, we hebben haast
Veel plezier morgen, we gaan er voor de Very Important Children een mooie dag van maken.
Als iemand even regelt dat de weergoden een beetje meewerken, komt alles goed  O0
Tot in Artis (in mijn geval via route Wolf)
Voorzitter BMW Motorbegeleidingsteam Nederland (BMTN)


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Ook hier de laatste lootjes, nog even een nieuwe accu in de KLF. daarna de KLF nog even wassen
zelf nog even onder wat stralen water door en omkleden, om 15.00 uur tref ik mijn medevoertuig van politie Heerhoguwaard bij mijn brandstofsponsor in Heiloo om vandaar een special te rijden vanuit Alkmaar (Route Muis 1)
Helaas voor de muizen geen toeters en bellen tot aan de verzamelplaatsen.

Ook wij hopen natuurlijk op een zon overgoten Noord Holland en Flevoland

See you all in Artis (of langs een van de vele routes)
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Dit jaar helaas kan ik niet mee, teveel spulletjes kapot....  >:( :'( :-\

Ik wens jullie een mooie dag toe, en een betere afsluiting met betrekking tot het weer dan afgelopen jaar  O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1427488 date=1464899890
Zal wel morgen vroeg zijn, als hij er niet al staat. En met toeters en bellen.... zou er niet op rekenen
Die staat er al sinds een uurtje of 10.


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349