03-06-2016 Kinderbeestfeest 2016 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 03-06-2016 Kinderbeestfeest 2016 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)  (gelezen 19907 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112NoordWestNL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
https://www.youtube.com/watch?v=S-OPs0xmwk8

Kinderbeestfeest 2016 Vele Hulpdiensten met Spoed naar Artis Amsterdam.

de terugreis volgt.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Zojuist weer thuis aangekomen. Wat een fantastische dag weer en wat schitterend om al die blije gezichten te zien. Complimenten aan alle vrijwillige professionals van de hulpdiensten en niet te vergeten het BMTN die de motorrijders van de politie enorm goed ondersteunt hebben. Het is mooi om te zien hoeveel mensen er op de been komen om deze kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


112NoordWestNL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
https://www.youtube.com/watch?v=p28HO-_c0OY&feature=youtu.be

Kinderbeestfeest 2016 Vele Hulpdiensten met Spoed Vanaf artis Amsterdam.




RenéB

  • MotorVerkeersRegelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • rustig aan, we hebben haast
Citaat van: DiNozzo link=msg=1427710 date=1464996715
Zojuist weer thuis aangekomen. Wat een fantastische dag weer en wat schitterend om al die blije gezichten te zien. Complimenten aan alle vrijwillige professionals van de hulpdiensten en niet te vergeten het BMTN die de motorrijders van de politie enorm goed ondersteunt hebben. Het is mooi om te zien hoeveel mensen er op de been komen om deze kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen.

Welke route heb jij gereden?

Wat een ontzettend mooi initiatief is het toch. Werkelijk top om te zien dat alle vrijwilligers van werkelijk iedere hulpdienst die je kan bedenken maar 1 doel hebben, de VIC's een onvergetelijke dag geven. Zelf ondersteuning mogen geven aan een top team agenten op route Wolf. Al met al in de begeleiding van de stoet best hard werken met elkaar, een stoet van 22 voertuigen door het verkeer krijgen is best een dingetje. En hulde natuurlijk voor de organisatie; "er moesten best wat dingetjes geregeld worden om dit mogelijk te maken" 098uo

Het mooiste van de dag? Een ventje van een jaar of 8 die je aan het einde van de avond een knuffel komt geven omdat hij zo ontzettend genoten heeft, ouders die je komen bedanken, de blik in de ogen van de kinderen als ze in een echte brandweerwagen mogen rijden.....werkelijk onbetaalbaar. Ieder jaar weer merk ik dat als ik thuis kom, ik van dat soort dingen blijf nagenieten.

Begreep dat op route pelikaan een passerende motorrijder (niet behorend tot de stoet) zo om zich heen aan het kijken was dat hij uiteindelijk achter op een voor hem rijdende auto is gebotst. Ook zou er een motorrijder (geen idee van welke dienst) bij vertrek uit Artis ten val gekomen zijn waardoor andere routes even moesten wachten alvorens te kunnen vertrekken.
Hopelijk vallen verwondingen en schade mee.
Voorzitter BMW Motorbegeleidingsteam Nederland (BMTN)


RenéB

  • MotorVerkeersRegelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • rustig aan, we hebben haast
Citaat van: Waterland In Beeld link=msg=1427732 date=1465022599
http://www.youtube.com/watch?v=QP5mBppc3zE

Mooi: rond 21.00: "politiemeneer, bedankt voor alles"
Voorzitter BMW Motorbegeleidingsteam Nederland (BMTN)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Citaat van: RenéB link=msg=1427736 date=1465024732
Welke route heb jij gereden?

Route Rups - Lelystad
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Gisteravond om een uurtje of 23.30 weer retour Enkytown.
Heel veel werk in het voortraject gehad en de laatste 2 dagen nog even flink in de stress wegens het terug trekken van 5 bussen, alles gelukkig op zijn pootjes terecht gekomen  :P

Gistermiddag om 13.00 uur vertrokken richting Heiloo om een tankpas op te halen bij de sponsor en daarna te ontmoeten met ons "zustervoertuig" van de eenheid Heerhugowaard waarna we rond 15.00 uur vertrokken zijn naar "onze" special in Alkmaar.
Hier nog een stress telefoontje vanuit de LC Vervoer wegens een busje wat niet aanwezig bleek en waarvan ik (hoe slim) het telefoonnummer was vergeten te kopieren naar de planning  :o Tijdens instappen van de gasten Muis Alkmaar dit probleem getackeld.
16.00 uur vertrek vanuit huisadres en bewust gekozen om geen drive by te maken bij AZ en een route gereden waar we de routes Aap, Bever, Eekhoorn, Cobra en Wolf zo min mogelijk in de wielen konden rijden. Helaas voor de muis routes geen toeters en bellen tussen huisadres en een van de Mc Donalds verzamelpunten in Amsterdam.

Mc Donalds Noord werden we op een geweldige wijze ontvangen door Diana (Mac) en in tijd van ja en nee iedereen van de muizen te eten en te drinken had (petje af voor Diana en haar team  O0 ik hoor haar nog antwoorden toen ik aangaf dit voor het eerst te doen: Laat alles maar aan mij over het komt goed" en daar heeft ze geen letter van gelogen !! Diana het mag gezegd, je was mijn redder in nood !!)

Hierna nog even wachten op motorbegeleiding vanuit de route uil, het zogenaamde flex team die alle taken op zich nemen waar geen planning voor is, van pech gevallen tot extra begeleidingsinzetten en alles wat daar tussen zit.

Na een mooie tour door Amsterdam, geen idee waar ik allemaal gereden heb, die precies niet volgens de geplande route ging aangekomen bij Artis.

Gasten afgeleverd en nog wat kleine foutjes op onze muizenroute opgelost.
Kortom druk, vermoeiend maar zeer gewaardeerde klus.

Dit jaar voor het eerst achter de schermen betrokken geweest bij het KBF en dan krijg je nog meer respect voor iedereen die zich hiervoor inzet maar vooral voor al de "koekwouzen" achter de schermen die op deze avond tot het bittere einde "de poten uit hun lijf rennen" om alles goed te laten verlopen.

Later zal ik nog wat beelden plaatsen van route muis 1 inside van Mc Donalds Noord naar Artis en het vertrek van muis 1 bij de Mc Donalds.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


kjh4mobile

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
    • KjH4mobile
Sirenes en zwaailichten waar je vrolijk van wordt!

Kinderbeestfeest 2016 van Hoofddorp naar Amsterdam [Video]
https://www.youtube.com/watch?v=_RYEzFco2Xo

KinderBeestFeest 2016 van Amsterdam naar Hoofddorp [Video]
https://www.youtube.com/watch?v=SGHRUD7I2pg


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
 :D Hoofddorp.... elk jaar een feestje binnen een feestje  098uo
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend