Hoe krijg ik structuur in een verklaring?

Auteur Topic: Hoe krijg ik structuur in een verklaring?  (gelezen 2783 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Gepost op: 10 januari 2016, 18:20:04
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben HTV-P student en ik loop nu de stage Service en Intake bij de Politie. Ik ga komende week voor het eerst een verklaring opnemen tijdens een aangifte. Ik vind dit best spannend en vindt het nog lastig om structuur in de verklaring te krijgen. Hebben jullie tips om een structuur in een verklaring te krijgen?


Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


guest15549

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2016, 18:24:22
Misschien een beetje een zinloos antwoord, maar als je HTV-P student bent en je bij de politie een verklaring gaat opnemen is er toch een docent of politieagent die jou dat gaat uitleggen..?


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2016, 18:29:43
Citaat van: RS496 link=msg=1398829 date=1452446662
Misschien een beetje een zinloos antwoord, maar als je HTV-P student bent en je bij de politie een verklaring gaat opnemen is er toch een docent of politieagent die jou dat gaat uitleggen..?

Mijn praktijkbegeleider geeft uiteraard tips maar ik ben er na die tips nog niet uit hoe ik een goede structuur kan creëren voor mezelf zodat ik een goede verklaring op kan nemen.  Vandaar dat ik graag tips hoor van jullie, wie weet zit er iets tussen wat mij kan helpen.
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2016, 18:31:28