Opleiding VP - Start week 21 2016

Auteur Topic: Opleiding VP - Start week 21 2016  (gelezen 19005 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Tommiepl

  • Selectie Vrijwillige Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #20 Gepost op: 6 februari 2016, 12:57:28
Hahaha, zoveel vragen :p. Ja ze belde gisteren en het hoefde blijkbaar niet thuis maar ergens op een W&S kantoor. Ben benieuwd.


Cbm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #21 Gepost op: 6 februari 2016, 13:07:56
Ja we blijven vragen hahaha  ;D. Wist niet dat dat kon mits je het zelf aangaf. Ik nog niks gehoord wacht nog maar even af.  ::)


Tommiepl

  • Selectie Vrijwillige Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #22 Gepost op: 6 februari 2016, 14:39:17
Moet je nu niet een beetje carnaval vieren?  ^-^


Cbm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #23 Gepost op: 6 februari 2016, 15:06:16
Klopt carnaval lalala.  098uo


Tommiepl

  • Selectie Vrijwillige Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #24 Gepost op: 6 februari 2016, 15:27:26
Hehe, let maar op! Volgend jaar sta je daar nuchter met de pet op Haha.


groenier

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #25 Gepost op: 19 februari 2016, 13:08:57
Goedemiddag allemaal,

Zo het er naar uitziet ga ik ook week 21 starten met de opleiding voor Politievrijwilliger. Alleen mijn antecedentenonderzoek heb ik nog te gaan, maar daar verwacht ik geen problemen 👍🏼 Alle andere tests zijn dus positief verlopen.

Mijn inzet verwacht ik 'ergens' in de regio Tilburg. De opleiding zou dan in Eindhoven of Rotterdam zijn. Waarschijnlijk deze laatste. Ik lees hierboven dat dit voorlopig de laatste lichting is?


Woodywoet

  • Sollicitant Oost Nederland, verpleegkundige, anesthesie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
  • nomnomnom Panda
Reactie #26 Gepost op: 19 februari 2016, 13:33:09
Hallo groenier

Ik heb vorige week donderdag mijn eindgesprek gehad en kreeg daar te horen dat volgend jaar ook nog 1 lichting start en dit de laatste was voorlopig ;), naar mijn vraag hoe dit in de toekomst eruit zou gaan zien konden zij mij geen antwoord opgeven, mogelijk gaf de man aan dat ze bezig wouden gaan met doorstroom op de academies.
Sollicitatie Oost-Nederland


Tommiepl

  • Selectie Vrijwillige Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #27 Gepost op: 19 februari 2016, 13:46:59
Wat leuk dat er nog meer mensen in de selectie zitten! Er is tot 2017, begin 2018 een vacature stop op VP'ers. Week 21 zal de laatste zijn voorlopig. Doorstroom zijn ze inderdaad wel over aan nadenken.


groenier

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #28 Gepost op: 21 februari 2016, 10:18:12
Leuk om elkaar hier op dit forum te treffen. Tijdens mijn selectietraject is het onderdeel Bewust Blauw overgeslagen. Meeste vragen heb ik tussentijds kunnen stellen, met name bij het Eindgesprek. Waar ik nog wel benieuwd naar ben is of er mensen zijn die een goed beeld hebben van hoe de opleiding in elkaar steekt? Bijvoorbeeld voor welke onderdelen/deelcertificaten we worden opgeleid. Verder is mij nog niet helemaal duidelijk hoeveel weken de opleiding twee avonden dan wel één avond beslaat.


Maxell01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #29 Gepost op: 21 februari 2016, 19:44:24
Citaat van: groenier link=msg=1407758 date=1456046292
Leuk om elkaar hier op dit forum te treffen. Tijdens mijn selectietraject is het onderdeel Bewust Blauw overgeslagen. Meeste vragen heb ik tussentijds kunnen stellen, met name bij het Eindgesprek. Waar ik nog wel benieuwd naar ben is of er mensen zijn die een goed beeld hebben van hoe de opleiding in elkaar steekt? Bijvoorbeeld voor welke onderdelen/deelcertificaten we worden opgeleid. Verder is mij nog niet helemaal duidelijk hoeveel weken de opleiding twee avonden dan wel één avond beslaat.
Het onderwerp op deze site staat Politie, Marechaussee en handhaving, topic politievrijwilligers, Ik zou zeggen veel leesplezier, Respect dat je instapt maar heb niet te hoge verwachtingen dat is gewoon de realiteit. Veel leesplezier