Overzicht GGB voertuigen: roepnummers, kentekens en standplaatsen

Auteur Topic: Overzicht GGB voertuigen: roepnummers, kentekens en standplaatsen  (gelezen 12781 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #60 Gepost op: 31 augustus 2016, 23:48:11
Okee, even een kick maar ik zoek de kentekens, regionamen en roepnummers van alle NHT voertuigen (de witte Rode Kruis busjes dus). Ik heb op dit moment:

regio, roepnummer, kenteken
Haaglanden,15-830, GX-701-K
Rotterdam - Rijnmond, 17-830, GX-687-K
Zeeland, 19-831, GX-697-K
Brabant Noord, 21-830, GX-700-K
Zuidoost Brabant, 22-831, GX-685-K
Limburg - Noord, 23-831, GX-703-K
Flevoland, 25-832, GX-694-K

Ik heb niks aan ik denk, misschien is enzo, want deze namen/nummers gaan op schaalmodellen komen. Het moet dus kloppen. Let dus ook op schrijfwijze (zoals voor en achter het tussenstreepje een spatie). Het mag ook zeker aangevuld worden met foto's waarop alle gegevens zichtbaar zijn.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #61 Gepost op: 1 september 2016, 00:38:09
Fryslân, 02-830, GX-691-K.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #62 Gepost op: 1 september 2016, 10:20:13
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1445164 date=1472680091
Okee, even een kick maar ik zoek de kentekens, regionamen en roepnummers van alle NHT voertuigen (de witte Rode Kruis busjes dus). Ik heb op dit moment:

regio, roepnummer, kenteken
Haaglanden,15-830, GX-701-K
Rotterdam - Rijnmond, 17-830, GX-687-K
Zeeland, 19-831, GX-697-K
Brabant Noord, 21-830, GX-700-K
Zuidoost Brabant, 22-831, GX-685-K
Limburg - Noord, 23-831, GX-703-K
Flevoland, 25-832, GX-694-K

Ik heb niks aan ik denk, misschien is enzo, want deze namen/nummers gaan op schaalmodellen komen. Het moet dus kloppen. Let dus ook op schrijfwijze (zoals voor en achter het tussenstreepje een spatie). Het mag ook zeker aangevuld worden met foto's waarop alle gegevens zichtbaar zijn.

Het NHT voertuig van Rotterdam Rijnmond wordt als reserve voertuig en voor rijtrainingen gebruikt. Voor het NHT hebben ze de drie oude Sigma voertuigen overgenomen (incl. roepnummers). Heb even geen kentekens en roepnummers bij de hand.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #63 Gepost op: 1 september 2016, 10:30:11
Citaat van: Rotterdammertje link=msg=1445200 date=1472718013
Het NHT voertuig van Rotterdam Rijnmond wordt als reserve voertuig en voor rijtrainingen gebruikt. Voor het NHT hebben ze de drie oude Sigma voertuigen overgenomen (incl. roepnummers). Heb even geen kentekens en roepnummers bij de hand.

Dat Rotterdam Rijnmond nog de SIGMA voertuigen gebruiken dat is bekend bij mij. Evengoed hebben zij een NHT voertuig wat de rest van dit land ook heeft en vroeg of laat zullen zij dit ook voor het NHT gaan gebruiken neem ik aan ;)
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #64 Gepost op: 1 september 2016, 10:36:24
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1445203 date=1472718611
Dat Rotterdam Rijnmond nog de SIGMA voertuigen gebruiken dat is bekend bij mij. Evengoed hebben zij een NHT voertuig wat de rest van dit land ook heeft en vroeg of laat zullen zij dit ook voor het NHT gaan gebruiken neem ik aan ;)

Dat is nog maar de vraag aangezien er niet voor niets voor de drie oude sprinters is gekozen. Het NHT in de VRR heeft een iets andere taakstelling en daardoor ook andere spullen. Daarnaast heeft de VRR meer dan 1 NHT in tegenstelling totdat andere regio's..
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #65 Gepost op: 1 september 2016, 10:40:53
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1445203 date=1472718611
Dat Rotterdam Rijnmond nog de SIGMA voertuigen gebruiken dat is bekend bij mij. Evengoed hebben zij een NHT voertuig wat de rest van dit land ook heeft en vroeg of laat zullen zij dit ook voor het NHT gaan gebruiken neem ik aan ;)

Waarschijnlijk niet. Hij is ook omgebouwd met dubbele bediening. En het voertuig staat ook niet in Rotterdam gestalt. Hij zwerft door het hele land. Laatste keer dat ik heb gehoord stond hij in de garage van afdeling Den Haag. Geluiden gaan dat hij terug gaat naar het IFV en gebruikt gaat worden als reserve voertuig voor als er iets met een ander voertuig in het land gebeurd, en dus alle kenmerken die refereren aan district RR eraf gaan.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #66 Gepost op: 1 september 2016, 10:45:06
Interesting! Hou me op de hoogte ervan (mag via PM maar ook via hier)
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel