Ongeval brandweerwagen - Laren 14-09-2005

Auteur Topic: Ongeval brandweerwagen - Laren 14-09-2005  (gelezen 18115 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #10 Gepost op: 15 september 2005, 21:00:44
:'(

Mercedes G-klasse zijn vrij zeldzaam bij de brandweer. Zonde dat het deze moet overkomen (als er dan zonodig een brandweerwagen een ongeluk moet krijgen :-\)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 16 september 2005, 12:04:10
:'(

Mercedes G-klasse zijn vrij zeldzaam bij de brandweer. Zonde dat het deze moet overkomen (als er dan zonodig een brandweerwagen een ongeluk moet krijgen :-\)

Ja en wat voor een dit was een super de luxe uitvoering met lerenbekleding en notenhouten afwerking echt een super mooi ding om te zien van binnen en van buiten. En ook dat motergeluid als hij over de heide aan kwam scheuren. Ben benieuwd of Laren nu weer een mooi voertuig terug krijgt of dat ze het nu moeten doen met de dienstbus. Al is het ook de trekker van de ALA750 die nu ook buitendienst staat


janneman82

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 16 september 2005, 13:26:42
Als er een melding was geweest waren er zeker wel wat fotograven bij geweest, maar je leest er ook niks over in de krant.....


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #13 Gepost op: 16 september 2005, 15:04:48


Dit voertuig betreft het is er niemand van de 112 fotograven bij dit ongeval geweest ???? Mischien kunnen ze langs dorrestijn (blaricum) gaan voor foto's hoe het voertuig er nu uit ziet.

Foto van site gem. Laren
Nou volgens mij komt hij van mijn site en niet van die van de brandweer Laren.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #14 Gepost op: 16 september 2005, 15:18:44
Nou volgens mij komt hij van mijn site en niet van die van de brandweer Laren.

Klopt,ik heb em verwijdert.Had hij maar toestemming aan je moeten vragen


ajax

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 16 september 2005, 18:21:45
Klopt,ik heb em verwijdert.Had hij maar toestemming aan je moeten vragen

toch als ik naar de site van ons ga staat presies de zelfde foto op de site. Dus weet niet waar heidebrandje die foto van gelinkt heeft.


Op de vraag van heidebrandje wat er gaat gebeuren kan ik nog geen antwoord geven. Als straks de wagen vrij gegeven is door de politie dan komt er een verzekernings expert en die bepaald of hij nog gemaakt kan worden. Als dat niet zo is dan moeten we nog maar afwachten wat er voor terug komt.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #16 Gepost op: 16 september 2005, 19:17:24
toch als ik naar de site van ons ga staat presies de zelfde foto op de site. Dus weet niet waar heidebrandje die foto van gelinkt heeft.


Op de vraag van heidebrandje wat er gaat gebeuren kan ik nog geen antwoord geven. Als straks de wagen vrij gegeven is door de politie dan komt er een verzekernings expert en die bepaald of hij nog gemaakt kan worden. Als dat niet zo is dan moeten we nog maar afwachten wat er voor terug komt.
Klopt,maar toen ik de eigenschappen van de foto opvroeg kwam daar toch de site van lifty uit  ;)


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 20 september 2005, 12:33:27
Op www.112gv.nl zag ik een bus staan bij een ongeval emt een vrachtwagen is dat een tijdelijke vervanger voor de 785 ???


Albert-Jan

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 20 september 2005, 12:42:55
Op www.112gv.nl zag ik een bus staan bij een ongeval emt een vrachtwagen is dat een tijdelijke vervanger voor de 785 ???

Volgens mij is dat de 52773, de dienstbus van korps Laren en deze was al reeds in bezit.

Groetjes
Albert-Jan


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 10 oktober 2005, 14:19:05
Is er al wat bekend of dit voertuig weer in de uitrukdienst komt ?